Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätakia ihmisten asenne minua kohtaan on kielteinen tai närkästynyt, kun estän heitä kohtelemasta minua huonosti?

Vierailija
15.05.2020 |

Esim. kun olin myymässä asuntoani ja paljastui, että siellä on kosteutta niin pahasti kylpyhuoneessa ja lattioiden alla, että taloyhtiö joutuu tekemään remontin, jonka ostaja olisi joka tapauksessa tehnyt, niin kun katsoin, että asunto onkin kaupantekohetkellä tämän takia noin 20 000e arvokkaampi, kuin kaupasta suullisesti sovittaessa, niin ihmiset kiukuttelevat MINULLE, kun sanoin, etten myy sitä aiemmin sovittuun hintaan?
Miksi kukaan olettaisi, että myisin? Miten joku kehtaa kuvitella, että tällainen hyöty kuuluisi vain puolelle osallisia, eli ostajalle? Totta kai se kuuluu myös asunnon omistajalle, eli myyjälle.
Ei siinä tarvitse mitenkään silmiä pyöritellä tai puhua minun moraalistani, jos katson, että minua kohdellaan oikeudenmukaisesti.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tapoja ihmiset!

Mietin ihmetellen sitäkin, että jos äiti opettaa lapselleen, että muille ei saa aiheuttaa ja tuottaa pahaa mieltä, niin se ei sitten pädekään, jos muut tuottavat sitä minulle. Yhtäkkiä se onkin täysin sallittua, eikääitini ole puolustanut sitä koskaan, kun minä katson, ettei kukaan pääse pahoittamaan minun mieltän, eli pidän oikeuksistani kiinni, ajan oikeuksiani tai puolustan itseäni.

Ap

Vierailija
2/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissakiusaaja ilmiannettu

Vierailija
4/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja sitten suostui ”korvaamaan minulle kosteusvauriosta x määrän rahaa”. Minä kiitin ja vastasin, että minulle sopii se, että ”kauppahinnan päälle tulee tämä x määrä rahaa siitä, että asuntoon tulee kolmannen osapuolen maksama kylpyhuone- ja lattiaremontti”.

Ostaja-parka ajatteli maksavansa minulle rahaa kosteusvauriosta! Se olisikin varmaan ollut eka kerta historiassa, kun sellaista korvataan myyjälle! :’D

Ap

Vierailija
5/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suullinen sopimus on ihan yhtä pätevä kuin kirjallinen. Jos olet luvannut kämpän 50 000 € ja nyt yhtäkkiä onkin hinta on 70 000 €, niin ymmärrän hyvin ostajan silmien pyörittelyn.

Vierailija
6/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan ikioma Karen!

Vierailija
7/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissakiusaaja ilmiannettu

Itse olet muita ja varsinkin itseään puolustavia kiusaava.

Ap

Vierailija
8/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suullinen sopimus on ihan yhtä pätevä kuin kirjallinen. Jos olet luvannut kämpän 50 000 € ja nyt yhtäkkiä onkin hinta on 70 000 €, niin ymmärrän hyvin ostajan silmien pyörittelyn.

Niin, siinä kunnossa kun asunto myyntihetkellä on. Jos se muuttuu kph- ja lattiaremontin verran ylöspäin, niin tietenkin osa arvosta kuuluu tulla minulle. Todella ahnetta ajatella, että sen häviää omistaja, eli myyjä.

Ap

Vierailija
9/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-palstan ikioma Karen!

Who?

Vierailija
10/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri ahneiden täysin törkeää ajattelua. Jos asunto olisikin ollut siinä kunnossa ja arvossa, mistä kaupat sovittiin, tilanne olisi se, mistä SINÄ puhut. Mutta kun ei ollut.

Ap

Vierailija
11/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihmiset kuin sinä ovat juuri ahneita ja haluavat kaiken ja koko hyödyn itselleen.

Ap

Vierailija
12/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei ainakaan tarvitse olla kaupasta katkera. Sinunlaistesi ostajien kanssa se olisi väistämätöntä. Koska olet niin minäkeskeinen ja ahne.

Ap

Vierailija
13/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei ainakaan tarvitse olla kaupasta katkera. Sinunlaistesi ostajien kanssa se olisi väistämätöntä. Koska olet niin minäkeskeinen ja ahne.

Ap

Samanlainen, kuin äitini mielestä ihmisten pitää olla. Minä taas olen reilu ja tasapuolinen.

Ap

Vierailija
14/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista.

Olet täysi mulkku ja typerys ja ansainnut kaiken kohtaamasi halveksunnan.

1) Suullinenkin sopimus kaupasta on sitova, et voi yksipuolisesti muuttaa ehtoja jälkikäteen.

2) Ostaja on itse maksamassa taloyhtiön tekemää remonttia tulevissa vastikkeissa, tuohan olisi tosiasiassa peruste ALENTAA kauppahintaa, koska sinun kuuluisi korvata se osuus mitä ostajan vastike tulee nousemaan remontin vuoksi.

Vierailija
15/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain ahneilla menee aikaa ymmärtää, että olisivat itse epätasapuolisia, jos heidän halunsa ja tahtonsa saisivat läpi. Se on väärin ja kamalaa.

Ap

Vierailija
16/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissakiusaaja tapansa mukaan räyhää ketjussa itsekseen.

Vierailija
17/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista.

Olet täysi mulkku ja typerys ja ansainnut kaiken kohtaamasi halveksunnan.

1) Suullinenkin sopimus kaupasta on sitova, et voi yksipuolisesti muuttaa ehtoja jälkikäteen.

2) Ostaja on itse maksamassa taloyhtiön tekemää remonttia tulevissa vastikkeissa, tuohan olisi tosiasiassa peruste ALENTAA kauppahintaa, koska sinun kuuluisi korvata se osuus mitä ostajan vastike tulee nousemaan remontin vuoksi.

Ei ole, koska ostajan osuus on maksimissaan 500e koko remontista tuon kokoisen asunnon kanssa.

Itse omistan yhtiössä useamman asunnon, joten maksan hommasta heitä enemmän. Sekin oli perustelu vaatia myyntihinnan nostoa. Itselleni koituu aitoa harmia siitä, että asunnossa on kosteutta.

Ei kai myyjän kannata tyhmä olla? Haluatko sä olla tyhmä myyjä? Jos ostaja saa ilmaiset remontit, ei hän menetä yhtään mitään. Etkö osaa olla tasapuolinen?

Ap

Vierailija
18/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihmiset kuin sinä ovat juuri ahneita ja haluavat kaiken ja koko hyödyn itselleen.

Ap

Sinähän tässä yrität nyt rahastaa kaiken hyödyn itsellesi, vaikka se ei sinulle kuulu. Toivottavasti kaupan peruminen ei aiheuttanut ostajalle suuria ongelmia.

Vierailija
19/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maksat itse siitä remontista, koska olet taloyhtiön osakas. Lisäksi asunto on asumiskelvoton remontin ajan, mahdollisesti jopa 6 kk, mutta silti maksat yhtiövastikkeen saamatta vuokratuloja. Lisäksi pinnat remontoidaan samantasoisiksi kuin ne ovat nyt eli jos siellä on muovimatto, laitetaan uudestaan muovimatto eikä kaakelia, vaikka kaikilla naapureilla olisi kaakeloidut kylppärit.

Vierailija
20/64 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyhmä ja epätasapuolisuuteen elämässään pyrkivä myyjä olisi vain ollut että voi vitsi miten ikävästi mulle kävi eikä pystyisi neuvottelemaan kauppaa tasapuolisemmaksi. En voi sille mitään. Ja sitten he ovat ilmeisesti katkeria ja kateellisia, kun mä en ajattele niin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi