Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Suo <3
Suomalainen se olla pittää.
En jaksaisi jos parisuhteessa pitäisi puhua englantia.
Miksi porukka valitsee
täällä kokoajan jonkun ulkomaalaisen näyttelijän? Jaksaisitteko sitä että puoliso ei puhu suomea?
Eli nyt oikeesti hei..
En ole ap☺️
Jaksaisin ja olen ollutkin.
Jos pakko olisi niin todennäköisesti Natalie Portman. Syntynyt samana vuonna, luultavammin fiksumpi kuin minä ja vaikuttaa muutenkin aika jalat maassa ihmiseltä.
Mies 81
Sauli Niinistön. Vakaa aikuinen mies. Ja pääsisi tutustumaan erilaisiin ympyröihin.
Konsta Hietanen tai Heikki Westman. Ovat vaan kummatkin varattuja. Ihania miehiä.
Aki Manninen. Komea, sivistynyt ja todellinen herrasmies.
Mikko Leppilammen koska on huumorintajuinen ja reipas vaikka on monta rautaa tulessa.Perheessä ollut paljon suruja henkilökohtaisia ja vaimokin jättänyt ja matkustanut Italiaan ja tullut takaisin.On siinä miehellä jaksamista!Aivan ihana ihminen ja sitkeä eikä luovuta.Oikea taistelija!Naisihmisenä minäkin olen kokenut jo aika paljon!tiedän mistä puhun.
Oli pikkasen awkward kun hain omakivamatskua (gifejä) googlen kuvahaulla, ja sinne nousi tämä ketju...
Olin jo ehtinyt unohtaa koko ketjun. Moi vaan kaikki taas, hähähähäää!
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reevesin ottaisin heti! Komea ja sydämellinen mies. Vaikuttaa fiksulta ja herkältä. Tekisin mielelläni onnelliseksi :)
Tänne kanssa Keanu:
-Hyvännäköinen
-Ei mitään skandaalia että käyttäytyisi törkeästi vaikka onkin kuuluisuus, vaan kohtelee työkavereitaan (eli avustajiaan jne, käytännössä orjiaan jos haluaisi ryhtyä diivailemaan) hyvin, jopa myötätuntoisesti. Eli siis ei kusipää vaan juurikin sen vastakohta.
-Musikaalinen
-Seurustelee (no viimeksi kun kuulin, tästä on pari vuotta) omanikäisensä naisen kanssa eikä koskaan ole jahdannut parikymppisiä tähtösiä, jos Hollywood-ympäristössä jossa niitä todellakin riittää, pitäisi saada liitto kestämään niin osoittautuisi tärkeäksi.
-Oletettavasti arvoliberaali (en tiedä, mutta kukaan umpiänkyrä ei olisi näytellyt My Own Private Idahossa).
-Huumorintajuinen, vaikkei se ruudulla näkyisikään (ei kukaan huumorintajuton näyttelisi Bill & Tedissä).
Nojaa, sopii kohta kohdalta aviomieheeni, paitsi kohtia "Hollywood-julkkis" ja "näyttelee" joten varmaan pystyn olemaan. :)
Natalie Portman. Kauneus ja älykkyys <3<3<3
Janina Fry
Sama Hayek
Kauniita ja hauskan oloisia molemmat.
Björn Wahlros, komeuden tähden ;)
Sylvester Stallonen ottaisin lennosta. Hänellä täytyy olla hyvä sydän koska esim. köyhänä ja kodittomana joutui laittamaan rakkaan koiransa kenneliin mutta hankki sen heti takaisin saatuaan vähän fyrkkaa. Vaikuttaa myös huumorintajuiselta.
Tosin olen varattu, joten kysymys on täysin akateeminen.
Susanna Laineen. Hyvä juontaja ja muutenkin maailman kaunein nainen.
lana rhoades koska sillä on iso perse
suomalaisista Elena Leeve, on niin ihanan näköinen. Luonne voi sitten olla toinen juttu kun näyttelijät on yleensä aika itsekkäitä hörhöilijöitä mutta mistäpä tämän tietää.
Viggo Mortensen, monipuolinen taiteilija eikä mikään tyhjäpää.
Keanu Reeves tai Adam Driver. Molemmat herkkiä, huumorintajuisia, jalat maassa -miehiä. Tuntuvat hyväsydämisiltä eikä heille pääasia ole julkisuudessa paistattelu, vaan nauttivat yksinomaan näyttelemisestä. Ainakin Driver on kertonut olevansa hyvin ujo ja suorastaan inhoavansa kaiken maailman julkisia ensi-iltoja ja haastatteluja.
Susanna Laine - ehdottomasti.