Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Viivi Pumpanen. Suomen kaunein nainen.
Gared Dirge (lord of the lost bändistä) on nyt tämänhetkinen vaihtoehto. Tosin hän on kauniinpi kuin minä, vaikka olenkin nainen :)
Jenni Vartiainen
Ei tarvii selitellä.
Ottaisin Juha Hurmeen, koska hän puhuu kauniisti ja tuntee asioita laajalti. Toinen vaihtoehto olisi Miika Nousiainen
Jaakko Hämeen-Anttilan. On mua vanhempi, asuisi muualla ja kotona ollessaankin tykkäisi olla omissa oloissaan, ja mä saisin jatkaa omaa elämääni, mihin olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Keanu Reevesin ottaisin heti! Komea ja sydämellinen mies. Vaikuttaa fiksulta ja herkältä. Tekisin mielelläni onnelliseksi :)
Olin tulossa sanomaan samaa! Siinä on hengellinen mies jollaista kaipaisin elämääni❤️
Kristofer Hivju, miksi? sitä onkin sitten vaikeampi selittää... joku hänessä vaan herättää sielun ja sydämen soimaan
Stefu Thermanin. Jokainen päivä olisi erilainen.
Winona Ryder maailmalta.
Suomesta ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Chris Evansin. Vaikuttaa mukavalta, rehdiltä ja huumorintajuiselta. On myös hyvin perhekeskeisen oloinen. On myös niin komea ja pilkettä silmäkulmassa, että keksisin hänen kanssaan tekemistä. Hänellä on myös söpö koira.
Löysin oman vastaukseni ja annan vieläkin äänen Chrisille. Nyt kun hänelle oli käynyt "pieni" kömmähdys ja hänen Sen kuva leijailee netissä, niin se vaan vahvisti päätöstäni. Keksisin hänen kanssaan todellakin tekemistä ;D
Tom Hanksin.
Vaikuttaa fiksulta ja ystävälliseltä jalat maassa -tyypiltä. Ja onhan hän toki myös loistava ja lahjakas työssään.
Bruce Springsteen ❤️ En keksi yhtään syytä, miksi en häntä ottaisi.
Robert Downey Jr kuuma, tosi kuuma
Henkka Hyppönen Ihana, fiksu, komea ja turvallinen
Antti Luusuanniemessä on jotain jännää pilkettä, vähän arvaamaton ja rivo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalaisen Matbergin. Kaikin tavoin 👌👍.
Piti ihan googlettaa. Pelkästään visuaalisin perustein arvioituna kyllä hyvin viehättävä.
Itse on osaa kyllä arvottaa vain sitä. Juorujen perusteella kun esim. Jason Momoa tai Idris Elba eivät luotettavaa kumppanimateriaalia ole, vaikka kuumuustaso muuten 100.
Matberg on Norjan laivaston miehiä tai ainakin oli. En kyllä tiedä sen tarkemmin. Mun mielestä oikea hmm.. muinaisjäänne.
Niklas Hagman tai Antti Luusuaniemi.
N28
Paul Rudd. Komea, hauska. Mukavan, rennon ja sympaattisen oloinen.
Minkä juorun perustella Momoa ei olisi luotettava kumppani? Itse olen kuullut vain positiivista tyypistä puolisona.