Tunnelmia yliannostuksen jälkeen
Sunnuntaina, noin keskiyöllä vedin yliannostuksen. Pyörrytti ja oli outo olo. Ilmeisesti olin ilmoittanut tästä jollekin, joka oli soittanut ambulanssin. Oven takana odotti poliisit ja ambulanssiväki. Käskivät juoda aktiivihiiltä, mutta siitä meinasi lentää oksennus. Paikkasivat parit ruhjeet reidessä.
Koska en saanut hiiltä juotua mulle laitettiin nenämahaletku, ei enää ikinä sellaista. Päässä heitti, sydän tuntui sykkivän oudosti, mutta olin nukahtanut kuitenkin jossain kohtaa. Aamulla mut herätettiin ja passitettiin kotiin. Sen jälkeen nukuin aika lailla kolme päivää ja tänään ns "heräsin" kunnolla. Niin että sain normaaleja asioita hoidettua.
Heinäkuulle psykiatrin aika. Pitäisi varata laboratorioaika, jossa tarkistetaan munuaisarvot.
Kommentit (4)
Voitko tarkentaa että mitä vedit yliannostuksen ja oletko pitkäänkin kyseistä ainetta nautiskellut?
Vierailija kirjoitti:
Voitko tarkentaa että mitä vedit yliannostuksen ja oletko pitkäänkin kyseistä ainetta nautiskellut?
Masennuslääkkeitä, särkylääkkeitä + viinaa.
Uloste on vieläkin mustaa ja tuntuu olevan tiukassa vaikka laksatiiveja olen popsinut.