Mihin mies hoitoon kesällä kun ei voi olla äidillään kun hän on yli 70v??
Kauhee hätä.. otanko mukaan töihin? Olen Prisman kassa. Miten muut toimitte?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Haha. Hauskaa. Haha.
Naurattaa niin kauan kunnes huomaa että puolet palstamammoista hyysää varsinaisten lasten lisäksi mieslasta.
Täällä oli joskus ketju jossa kyseltiin persepäivähoitajaa miehelle. Löytyisikö sieltä ideoita?
Ravintolat aukeavat kesäkuussa joten saisikohan lähikuppilaan hoitoon edes pariksi tunniksi?
Nakkikiskalla ainakin minun mies viihtyisi. Ilmoitusta jos koemaistajan paikka on avoinna.
Voi se hetken yksinkin olla. Tärkeintä on, että miestä ei jätä vartioimatta vanukkaiden läheisyyteen. Eli vanukkaita ei käytännössä voi kotiin ostaa varastoon, ellei ole hoitajaa :/
Onko kyse siitä mitä hoitopaikka pystyy tarjoamaan miehelle vai mitä mies hoitopaikalle 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vanhan oot ottanu
Ikävä kyllä tämä "aihe" ei vanhene koskaan.
Pizzeriaan voisin hyvillä mielin jättää, ei tarvitsisi olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi se hetken yksinkin olla. Tärkeintä on, että miestä ei jätä vartioimatta vanukkaiden läheisyyteen. Eli vanukkaita ei käytännössä voi kotiin ostaa varastoon, ellei ole hoitajaa :/
Ei saa jättää liian pitkäksi aikaa yksin, muuten naapuri voi tehdä misun (vrt. lasu).
Olen kuulut että Hartwallilla ja Koffilla on hyviä hoitopaikkoja. Ne taitaa olla ihan täynnä.
Ehkä pärjää itsekseen jos vaikka käyt ruokiksella katsomassa.
Totuus on tuossa kuitenkin, ettei mies voi tehdä kotona mitään haluamallaan tavalla.
Kaikki mitä hän tekee on väärin ja huolimattomasti tehtyä. Tämä on sääntö!
Tämän jälkeen nainen katsoo parhaaksi tehdä itse ja ns. oikein rasittuen ja vähitellen kiukustuen.
Kuitenkin mies pärjäsi aivan hyvin ollessaan omillaan.
Eikö se äiti (+70v ) voi ottaa muutaman teams puhelun päivällä, kun sinä olet töissä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulut että Hartwallilla ja Koffilla on hyviä hoitopaikkoja. Ne taitaa olla ihan täynnä.
Täynnä on. Tarkistin. Hakemus ois pitäny jättää hyvissä ajoin tammikuussa. Jätin yhteystiedot jos tulee peruutuspaikkoja.
Tuollaisia vitsikkäitä ja alentavia heittojahan ne naiset veistelevät kaveripiireissään. Ja jopa myöntävät sen irl.
Enpä ole moista kuullut vastaavasti miesten suusta keskenään puhuttavan.
M. 45.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia vitsikkäitä ja alentavia heittojahan ne naiset veistelevät kaveripiireissään. Ja jopa myöntävät sen irl.
Enpä ole moista kuullut vastaavasti miesten suusta keskenään puhuttavan.
M. 45.
Se on naispuhetta.
Oon Fesen ryhmissä kyselly hoitajaa. Toivottavasti sellainen joka ei jätä miestä yksin kuumaan autoon kauppareissun ajaksi. Tai pitäis vähintään antaa kylmä olut käteen.