Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisen seurauksista

Vierailija
14.05.2020 |

Menin pettämään vuosia kestäneen seksittömyyden ja läheisyyden puutteen takia. Jäin kiinni ja olemme onneksi saaneet mieheni kanssa asioita sillä saralla paranemaan. Hä otti vihdoin haluni ja toiveeni tosissaan. Seksiä ja läheisyyttä on nyt enemmän kuin vuosiin. Ongelmaksi on osaltani muodostunut etten oikein saa siitä mieheni kanssa enää oikein mitään. En tiedä johtuuko se huonosta omastatunnostani, siitä että seksi muiden kanssa oli niin paljon parempaa, vai mistä? Pääseekö tästä yli ja jos niin miten? Onko ero ainoa vaihtoehto?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aluksi mennä vaikka seksuaalineuvojalle puhumaan (siis yksin), ammattilaiselta voisi löytyä ideoita. Oletko kertonut puolisollesi, että seksi ei tunnu miltään? Voiko sen ottaa puheeksi? Pariskuntanakin voi mennä seksuaalineuvojalle.

Vierailija
2/4 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samassa tilanteessa sun kanssa. Pitkän aikaa se oma mies maistui puulta. Hiljalleen löysin sen intohimon uudelleen häntä kohtaan, ja nykyään seksi on tajunnanräjäyttävää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellaista itsensä pettämistä

Minulle kävi samoin .daami petti väkisin

Roikkuimista se on vanha sanota kuin 

Kusee husuun vähänaika lämittää

Vierailija
4/4 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se seksittömyys johtunut siitä, että parisuhde ei oikein ole kunnossa? Ei minua ainakaan huvittaisi puolison kanssa seksikään, jos muuten olisi suhde karilla ja saattaisin itsekin alkaa etsiä seuraa muualta. Tai no, olen niin tehnytkin, tosin vain henkisesti ja se oli puolison mielestä pahempi kuin paneminen jonkun toisen kanssa... Siitäkin kuitenkin päästiin yli.