Koronakilot nyt tunnustukset montako tullut!
5kg tullut vaikka teen pitkiä lenkkejä ja puutarhatöitä.
Prkl. Eka lihominen 10 vuoteen. Ei farkut mahdu. Prkl.
N49
Kommentit (82)
Jotain -4 ja olen varsin mielissäni tästä
-5 kg, laihiksella, tähtään kesäksi bikinikuntoon.
Painoa pudonnut kahdessa kuukaudessa 8,5 kg. En ihan ymmärrä koronakiloja, kun itse tulee syötyä paljon paljon terveellisemmin?
7 kg plussaa. Ihan vaan vitutukseen olen syönyt ja juonut.
Olen ollut laihiksella ja paino tippunut 2 kiloa, mutta normaalisti tällä tyylillä olisi tippunut 8.. Kilot mitkä tulee stressihomonin kanssa (työt loppuivat) on aika mahdottomia karistaa :(
Koronakilot? Ai siis omasta lihomisestakin syytetään koronaa?
En omista puntaria mutta housujen perusteella olen vähän laihtunut. Tässä on tullut juotua 3-5 päivän putkia monta kertaa. Lähinnä punkkua ja syöminen on jäänyt vähälle. Ei vain maistu kun oikein paljon kaataa.
+11 kiloa, söin ensimmäiseksi perheellemme hankitusta kotivarasta herkut eli neljälle ihmiselle tarkoitetut kuukauden suklaat. Nyt olen palautunut ruotuun ja syön tavallisesti.
+2kg, vaikka tavoitteena oli kylläkin pudottaa painoa... :(
-9 kiloa. Vihdoinkin saa rauhassa keskittyä omaan hyvinvointiinsa. Rakastan tätä uutta maailmaa :)
Ranskalainen lehti uutisoi, että väki on maassa lihonut keskimäärin 2,5 kiloa ulkonaliikkumisrajoitusten aikana (8 viikkoa).
Vierailija kirjoitti:
+11 kiloa, söin ensimmäiseksi perheellemme hankitusta kotivarasta herkut eli neljälle ihmiselle tarkoitetut kuukauden suklaat. Nyt olen palautunut ruotuun ja syön tavallisesti.
Kuinka älyttömän paljon neljä ihmistä syö kuukaudessa suklaata jos sillä saa +11kg lisää painoa?
2-3 kiloa tullut lisää, ihan ok paino.
Ei yhtään, ole laihtunut neljä kiloa. Syön terveellisemmin ja liikun enemmän.