Koronakilot nyt tunnustukset montako tullut!
5kg tullut vaikka teen pitkiä lenkkejä ja puutarhatöitä.
Prkl. Eka lihominen 10 vuoteen. Ei farkut mahdu. Prkl.
N49
Kommentit (82)
-6 kiloa. Työpaikan kahvi- ja pullahetken puuttuminen ilmeisesti vaikuttaa näin paljon. En liiku yhtään enempää.
Muutaman viime kuukauden aikana -8 kg, eli kaikki eivät ole koronan vuoksi lähteneet, mutta edelleen laskusuunnassa. Syön normaalisti, mutta olen siirtynyt kasvisvoittoiseen ruokaan ja olen kävellyt paljon.
Pari kiloa on tullut, vaikka en usko syöväni paljon enemmän kuin ennenkään. Työmatkapyöräily ja töissä kävely on jäänyt etätyön aikana pois, niin siitä se varmaan johtuu. Kotona ollessa liikkuu päivisin suurin piirtein vessan, keittiön ja työpisteen väliä. Harmittaa, kun ei jaksa liikkua enemmän.
Oon laihduttanut vhh-dietillä ja tehnyt kotijumppaa.
En omista vaakaa, mutta veikkaan pudotuksen olevan noin nelisen kiloa, muutos näkyy peilissä ja tuntuu vaatteissa.
Oon normaalipainoinen.
-5 kg, housut pyörii päällä. Syön lähinnä kotona tehtyä ruokaa ja se on näköjään aika kevyttä. Ei tee mieli herkkuja enkä juo alkoholia, joten eipä pysy kilot kasassa
Osittain painon laskua selittää lihasten surkastuminen kun salit kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+11 kiloa, söin ensimmäiseksi perheellemme hankitusta kotivarasta herkut eli neljälle ihmiselle tarkoitetut kuukauden suklaat. Nyt olen palautunut ruotuun ja syön tavallisesti.
Kuinka älyttömän paljon neljä ihmistä syö kuukaudessa suklaata jos sillä saa +11kg lisää painoa?
Huoltovarmuuskeskuksen kotivarassa suositellaan viikon herkkuannokseksi kiloa herkkuja. Jos on ostanut neljän hengen perheelle kilon per nenä ja kuukauden kotivaran verran niin siitä tulee 16 kiloa.
Olen laihtunut 2,8 kg. Teen joka päivä pitkän kävelylenkin ja venyttelen vähän useammin kuin yleensä. Olen vähentänyt makean syöntiä ja syön terveellisesti.
En tiedä, paljonko on tullut! Jokunen kilo. Nyt pitää alkaa tsemppaa, kun normiarki alkoi💪
Mua ahdistaa tää korona niin paljon, että muutama kilo on pudonnut.
Mulla on paljon liikapainoa.
-5kg tarkoituksella keventäen. Nyt on helppo huolehtia syömisistä kun ei ole houkutusta lounasruokalan noutopöydässä tai sukulaisten luona vieraillessa.
-5kg. Olen ollut dieetillä, käynyt urheilemassa 5 kertaa viikossa. Aiemminkin liikuin yhtä paljon, että liikunta ei ole mua laihduttanut
Laihtunut olen. Pakko pyöräillä joka päivä töihin, kun ei uskalla julkisia käyttää.
-5kg ihanaa kun on ollut aikaa liikkua. Liikun siis normaalioloissakin mutta nyt kun työmatkat ovat jääneet pois niin olen ehtinyt liikkumaan enemmän. Olen käynyt lähes joka aamu kävelyllä ennen töiden aloitusta ja siihen sitten päälle ne liikunnat jotka olisin tehnyt normaalioloissakin.