Koronakilot nyt tunnustukset montako tullut!
5kg tullut vaikka teen pitkiä lenkkejä ja puutarhatöitä.
Prkl. Eka lihominen 10 vuoteen. Ei farkut mahdu. Prkl.
N49
Kommentit (82)
1 kg, koska aloitin liikunnan ja olen saanut lihasta tuon verran.
4kg. Liikunta kyllä ollut entisellään ja ruokailu. Mutta alkoholi maistunut pitkin päivää.
Nelisen kiloa, eli noin yksi per viikko. Osa syyllisenä toki se., että työt loppuivat maaliskuun alkuun.
Huomisesta alkaen alan...
Hienoa, että noin moni on pudottanut painoa! Hyvä te!
Itsellä tullut pari kiloa lisää kun olen lasten kanssa syönyt samaa tahtia ja arkiliikunta vähentynyt etätyön takia. Nyt jatkui työt ja palaan omaan ruokarytmiini, joten eiköhän nämä tästä vielä kesään mennessä karise itsellään pois.
Laihtunut n 8kg. Kiitos koronan ja lisää laihtuu.
Yksi kilo lähtenyt. Olen normaalipainoinen ja lisännyt liikuntaa, kun työmatkat jäivät pois.
+5kg, asun Espanjassa ja oli 10vkoa täys ulkonaliikkumiskielto, joten kyllä se liikkuminen jäi todella vähiin 🙁
N50
Lähti 10kg ja tuli takas 2kg, eli silti voiton puolella ollaan 8kg. Nyt taas herkut pannaan.
+ 7kg. Täytyy vissiin vähän tsempata asian kanssa.
Mitkä ihmeen koronakilot? Täällä maalla ollaan eletty ihan normaalia elämää koronasta huolimatta.
Yksi. Ei tosin johdu koronasta, vaan pyrin ihan tarkoituksella nostamaan painoa. Hitaasti, mutta varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Laihtunut olen. Pakko pyöräillä joka päivä töihin, kun ei uskalla julkisia käyttää.
Samat. Vain fillari käytössä. Hki.
+14kg
Noh, synnytys tapahtunee näillä näppäimillä.
Lähes 10kg. Kaikki tänä vuonna.
I hate myself.
-7kg (Toukukuun alusta)
Voimatasot nousseet 10%
Energiaa ja tarmoa täynnä.
Lepopulssi 51.
Mies
-2kg ja tipattomalla ollut 2kk.