Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi autolla ajaminen väsyttää mua ihan tolkuttomasti? 6 h maantiellä auton ratissa vs. sama aika toimistotyössä...

Vierailija
21.08.2024 |

ja autoilun jälkeen olen ihan naatti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes?

Vierailija
2/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että 6h ON todella pitkä aika. Ei kai se ole 5 min ajo. Myös pienen geopaattisen stressin mahdollisuus tai kaupunkistressi? Puhelin päälläkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännität ajamista etkä osaa olla rentona? Skarppi pitää toki silti olla. Minä voin ajaa vaikka 1000 km päivässä eikä väsytä jos normi keli.

Vierailija
4/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaminen on todella kuluttavaa. Huomasin itse saman aikanaan ja vaihdoin julkisiin.

Vierailija
5/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkistuttannut näön, jos silmät rasittuu alkaa usein väsyttämään. Korostuu vielä huomoissa olosuhteissa 

Vierailija
6/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii keskittymistä ja sitten vielä tasainen melu on omiaan väsyttämään. 

Vierailija
7/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajaminen on todella kuluttavaa. Huomasin itse saman aikanaan ja vaihdoin julkisiin.

Melko vähästä rasitut. Moni jopa ajaa autoa työkseen

Vierailija
8/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa Ap miksi se ajaminen väsyttää. Oma mökkimatka 700km eikä väsytä ihmeemmin vaikka en ole edes nuori enää.

Vierailija
9/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko vähästä rasitut. Moni jopa ajaa autoa työkseen

No enpä tiedä. Olin 8 h työpäivän jälkeen ihan virkeä, mutta kotimatka 30 min auton ratissa vei kaikki mehut.

Vierailija
10/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratissa väsyminen riippuu myös teistä. Suomessa on paljon puuhelvettiä jonka läpi on vedetty suoria teitä jotka todella uuvuttavan tylsiä maisemiltaan. Jos maisemat ovat hienot on ajaminenkin mielenkiintoista eikä niin väsyttävää. Pidemmällä matkalla sopivat tauot tulevat kuitenkin aina tarpeeseen, vaikka joku kivenkovaa varmasti väittää ajavansa 8h "yhdellä perseellä".

Vierailija
11/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratissa väsyminen riippuu myös teistä. Suomessa on paljon puuhelvettiä jonka läpi on vedetty suoria teitä jotka todella uuvuttavan tylsiä maisemiltaan. Jos maisemat ovat hienot on ajaminenkin mielenkiintoista eikä niin väsyttävää. Pidemmällä matkalla sopivat tauot tulevat kuitenkin aina tarpeeseen, vaikka joku kivenkovaa varmasti väittää ajavansa 8h "yhdellä perseellä".

Riippuu myös autosta tuo väsyminen. Jos ajaa meluisalla autolla mikä ei mene hetkeäkään suoraan, niin siinä väsyy helpommin.

Vierailija
12/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon rengasmelua tai muuta melua. Se voi kuormittaa hermostoa aika paljon.. Minkälainen alusta autossa on? Onko paljon tärinää tai onko ajoasento hyvä? Käytätkö hyviä aurinkolaseja ajaessa? Kirkas airingonvalo voi kuormittaa paljon.. Moni asia vaikuttaa.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi