Tuntuu oudolta että 40+ naiset vakavissaan etsii parisuhteeseen 55+ nuorekkaita ja virietä miehiä, koetko itse tuonikäiset sinulle sopivaksi?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä vaihtoehtojakaan ole liiaksi, kun vähääkään tasokkaammat miehet katsovat itselleen aina nuoremman puolison, kun ikävuosia alkaa olla yli 30. Kun nappaa vanhemman niin saa laatua, mutta jos on ikärajoitteinen, niin on tyytyminen sekundaan, mikä ei ole oikein aiemminkaan kelvannut.
Millainen on reilusti yli 10v vanhempi, laadukas 55+ mies? Millä se laatu mitataan?
Kuulostaa lähinnä epätoivoiselta yritykseltä saada nuorempi vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä vaihtoehtojakaan ole liiaksi, kun vähääkään tasokkaammat miehet katsovat itselleen aina nuoremman puolison, kun ikävuosia alkaa olla yli 30. Kun nappaa vanhemman niin saa laatua, mutta jos on ikärajoitteinen, niin on tyytyminen sekundaan, mikä ei ole oikein aiemminkaan kelvannut.
Millainen on reilusti yli 10v vanhempi, laadukas 55+ mies? Millä se laatu mitataan?
Jeps, elää nuoruus uudelleen.kiva kierre
Vierailija kirjoitti:
Olisko suunnilleen sadas lähes identtinen aloitus? Eikö tolle saa banneja?
Ja luet ketjun joka kerta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon ikäisenä viriilinä miehenä katselin jotain max +-35 naisia ..
Zinc
Herätys! Tuon ikäisen naisen kanssa on riski päätyä vielä isäksi! Ketä kiinnostaa enää rääkyvät vauvat yli 55 v iässä. 35 v naisilla on lapset 5-10 vuotiaita, joten sellaiset mahdollisesti kaupan päälle. Tai jos nainen on sinkku ja lapseton 35 v, hän voi olla vähän erikoinen tapaus.
Vasektomia.
Fiksu mies. Mitäköhän tuumaisi kolmevitonen, jonka biologinen kello tikittää. Eika vasektomia taida hyödyttää ihan täysin, jos naisella on jo ne kakarat. Papparan pitäisi ottaa suorilta päin kaksikymppinen ja pitää sitä kymmenen vuotta. Sen jälkeen typy karkaa hunksin kanssa tai itsenäistyy.sitten nolona uutta kiertokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukas mies: varakas, hyvätuloinen, fyysisesti hyvässä kunnossa, sosiaalinen, miehekäs
Olin 36 - vuotias, kun ihastuin itseäni 23 vuotta vanhempaan mieheen. Nyt olen 41v ja rakkaani 64 v. Minkä tunteille voi. Työn kautta tutustuimme ja ihastuin hänen mukavaan jutusteluun, huumoriin ja hyvään käytökseen. Ulkonäkökin miellyttää, vaikka kyllä ikä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Olisko suunnilleen sadas lähes identtinen aloitus? Eikö tolle saa banneja?
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähinnä epätoivoiselta yritykseltä saada nuorempi vaimo.Laadukas mies: varakas, hyvätuloinen, fyysisesti hyvässä kunnossa, sosiaalinen, miehekäs
Voi noilla piirteillä olla myös pettävä itserakas nilkki.
Ei kiinnosta miehen rahat niin paljon, että ison ikäeron suhde olisi mikään vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olin 36 - vuotias, kun ihastuin itseäni 23 vuotta vanhempaan mieheen. Nyt olen 41v ja rakkaani 64 v. Minkä tunteille voi. Työn kautta tutustuimme ja ihastuin hänen mukavaan jutusteluun, huumoriin ja hyvään käytökseen. Ulkonäkökin miellyttää, vaikka kyllä ikä näkyy.
Puolisoni on 65 ja itse olen 56. Minusta ikäeromme on iso ja se näkyy monessa asiassa. Viimeksi muutama päivä sitten soitin FB:sta hauskaa ysärijuttua (tyyliin "pystytkö olemaan laulamatta ja tanssimatta mukana"). Puolisoni ei edes tuntenut niitä biisejä. Meiltä puuttui yhteinen kokemus siitä, mitä oli ysärillä tanssia yökerhoissa Cotton Joeta. Pikkuasia, mutta tämä onkin vain yksi esimerkki. Vaikka välillämme ei ole edes yhden sukupolven eroa, niin monessa asiassa näkyy, että hän on 50-luvulla syntynyt ja lähes 10 vuotta minua vanhempi
Surullisinta on, että hän on jäänyt jo eläkkeelle ja on päivä päivältä enemmän eläkeläispappa. Nukkuu pitkään, ei saa mitään aikaiseksi, sosiaaliset verkot kuihtuvat. Minulla on edessä 10 vuotta työelämää ja tällä hetkellä vieläpä kiireistä mutta kiinnostavaa. Sitten kun itse jään eläkkeelle, hän on 75-vuotias. Vaikka hän on nyt ihan hyvässä fyysisessä kunnossa, niin voiko 75-vuotiaan kanssa enää lähteä skoottereilla kiertelemään Eurooppaa tai toteuttamaan muita sellaisia haaveita, joita minulla on eläkevuosilleni?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat miehet: vaikka haluaisitte toisin kuvitella, suurin osa teistäkään ei parane vanhetessaan. Hyvin harva vanhenee kuten George Clooney. Keskimäärin ihminen on ulkonäöllisesti parhaimmillaan 20–30-vuotiaana sukupuoleen katsomatta, joitakin poikkeuksia tietenkin on mutta se peruspirkko tai -pena ei todellakaan ole 55-vuotiaana mikään tavoiteltava hottis. Elämä on.
Ja Clooneykin on rupsahtanut. 55-vuoden ikä on miehelle jännittävä, silloin tapahtuu viimeistään jokin äkillinen rupsahdus. Hugh Grant on mennyt niin pahannäköisesti, ettei sitä jaksa enää katsoa. En ymmärrä, miten sitä enää päästetään valkokankaalle. Maailmantähdillä on kuitenkin varaa huolehtia ulkonäöstään. Taviksilla ei joten ikä näkyy heissä pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat miehet: vaikka haluaisitte toisin kuvitella, suurin osa teistäkään ei parane vanhetessaan. Hyvin harva vanhenee kuten George Clooney. Keskimäärin ihminen on ulkonäöllisesti parhaimmillaan 20–30-vuotiaana sukupuoleen katsomatta, joitakin poikkeuksia tietenkin on mutta se peruspirkko tai -pena ei todellakaan ole 55-vuotiaana mikään tavoiteltava hottis. Elämä on.
Ja Clooneykin on rupsahtanut. 55-vuoden ikä on miehelle jännittävä, silloin tapahtuu viimeistään jokin äkillinen rupsahdus. Hugh Grant on mennyt niin pahannäköisesti, ettei sitä jaksa enää katsoa. En ymmärrä, miten sitä enää päästetään valkokankaalle. Maailmantähdillä on kuitenkin varaa huolehtia ulkonäöstään. Taviksilla ei joten ikä näkyy heissä pahemmin.
Taitaa geenit kuitenkin painaa rupsahtamisessa enemmän, ku se maailmantähteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni on 65 ja itse olen 56. Minusta ikäeromme on iso ja se näkyy monessa asiassa. Viimeksi muutama päivä sitten soitin FB:sta hauskaa ysärijuttua (tyyliin "pystytkö olemaan laulamatta ja tanssimatta mukana"). Puolisoni ei edes tuntenut niitä biisejä. Meiltä puuttui yhteinen kokemus siitä, mitä oli ysärillä tanssia yökerhoissa Cotton Joeta. Pikkuasia, mutta tämä onkin vain yksi esimerkki. Vaikka välillämme ei ole edes yhden sukupolven eroa, niin monessa asiassa näkyy, että hän on 50-luvulla syntynyt ja lähes 10 vuotta minua vanhempi
Surullisinta on, että hän on jäänyt jo eläkkeelle ja on päivä päivältä enemmän eläkeläispappa. Nukkuu pitkään, ei saa mitään aikaiseksi, sosiaaliset verkot kuihtuvat. Minulla on edessä 10 vuotta työelämää ja tällä hetkellä vieläpä kiireistä mutta kiinnostavaa. Sitten kun itse jään eläkkeelle, hän on 75-vuotias. Vaikka hän on nyt ihan hyvässä fyysisessä kunnossa, niin voiko 75-vuotiaan kanssa enää lähteä skoottereilla kiertelemään Eurooppaa tai toteuttamaan muita sellaisia haaveita, joita minulla on eläkevuosilleni?
Jos miehesti ei tunne Cotton Joeta, hän ei tunne minkään vuosikymmenen vastaavaa. Ei ole kyse ikäerosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätät Euroopan kiertämisen skoottereilla eläkevuosiin, kannattaisi mennä kesälomalla
Itse 40 erittäin hyvin säilynyt ja max ikä miehelle jota voisin tapailla on ehkä 45. Mieluummin nuorempi kuin minä. Että meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Mediatietojen mukaan tätä tapahtuu paljon
Ja se lähde?
Vierailija kirjoitti:
Itse 40 erittäin hyvin säilynyt ja max ikä miehelle jota voisin tapailla on ehkä 45. Mieluummin nuorempi kuin minä. Että meitä on moneen junaan.
Tinderissä ikähaarukkani on 26 - 36 M46
Olen itse päälle viiskymppinen mies mutta en ole pannut merkille että juuri 40+ vuotiaat naiset olisivat minunlaisteni perään. Jostain kumman syystä vain kaks-kolmekymppiset nimittäin ovat. Näytän ilmeisesti joltain sugardaddyltä. Itse olisin (jos ei olisi perhettä) eniten kiinnostunut yli 40-vuotiaista, joilla mieluiten jo isoja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Saisko linkin.
Etkö tunnista palstan vakiprovoa? Joka saatanan päivä tämä sama avaus.
Annetaan hänelle anteeksi, parempi ettei kuljeksi tuolla ulkona vapaalla jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole ongelma ja jos ois, siihen on lääkkeitä, mä haluan sitä paljon ja sitähän myös varmasti tällainen vanhempi herra haluais kovasti.
Hah, salli mun nauraa! :D Lääkkeitä on erektio-ongelmiin kyllä olemassa, mutta haluja ne lääkkeet eivät kyllä lisää. Mikäli vanhalla käppänälläsi on vielä jatkuva verenpainelääkitys, kuten useimmilla suomalaismiehillä on, niin voi olla että tohtori ei kirjoitakaan enää reseptiä paisuntapillereille.
Että saa siinä yksin haluta.
Ikis taas mielipuuhassaan eli haukkumassa muita.
Miten voikin nainen olla ilkeä.
Yritin oikein miettiä, että JOS olisin sinkku ja tuon ikäinen, niin mihin tarvitsisin miestä. Rehellisesti sanottuna en keksinyt mitään muuta tarkoitusta, kuin haluaisin ehkä ostaa jonkun ihanan vanhan huvilan ja tarvitsisin sinne ilmaisen remppamiehen. Mutta toisaalta timpureita saa rahalla, niin ehkä en tarvitsisi mihinkään.