Tuntuu oudolta että 40+ naiset vakavissaan etsii parisuhteeseen 55+ nuorekkaita ja virietä miehiä, koetko itse tuonikäiset sinulle sopivaksi?
Kommentit (72)
Jos tästä sinkkuituisin en enää viitsisi katsella vanhoja ukkeleita. Yhdestä jo kokemusta ja se riittää, eikä meillä ole ikäeroa kuin 10 vuotta mutta sekin on välillä aivan liikaa.
En etsinyt vanhempaa miestä. Mies tuli mulle juttelemaan ja siitä se lähti. Ei ole nuorekas.
Kaveri kävi leukkauttamassa itsensä. Ikää yli 60 vuotta ja pks. Miksihän?
Sitten 49v vois harkita 56v. Sekin on aika iso ikäero myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon ikäisenä viriilinä miehenä katselin jotain max +-35 naisia ..
Zinc
Herätys! Tuon ikäisen naisen kanssa on riski päätyä vielä isäksi! Ketä kiinnostaa enää rääkyvät vauvat yli 55 v iässä. 35 v naisilla on lapset 5-10 vuotiaita, joten sellaiset mahdollisesti kaupan päälle. Tai jos nainen on sinkku ja lapseton 35 v, hän voi olla vähän erikoinen tapaus.
Vasektomia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko nämä ukit kuvittelee oikeasti että harvat, harmaat hapset, prostatavaivat ja impotenssi kiihottaa.
Tai naisten synnytysvauriot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon ikäisenä viriilinä miehenä katselin jotain max +-35 naisia ..
Zinc
Herätys! Tuon ikäisen naisen kanssa on riski päätyä vielä isäksi! Ketä kiinnostaa enää rääkyvät vauvat yli 55 v iässä. 35 v naisilla on lapset 5-10 vuotiaita, joten sellaiset mahdollisesti kaupan päälle. Tai jos nainen on sinkku ja lapseton 35 v, hän voi olla vähän erikoinen tapaus.
Erikoista jos nainen sinkku ja lapseton 35v? Moni vanhempikin on.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen jää sinkuksi kun jumiutuu ikäasiaan
Parempi yksin sinkkuna kuin jonkun ukkoutuneen papparaisen kanssa. Miesten parastaennen menee vanhaksi alle kolmekymppisenä.
Mä olen 43 ja mulla on 3 lasta. Jos nyt eroaisin mitä aika ajoin mietin, katsoisin todellakin itselleni +50 jolla lapset ei enää kotona vaivoina, elämänkokemusta, asuntolainakin varmaan jo alkais olee maksettu. Ja sen ikäiset eniten kattelee perään.
Oikeastaan pitäis alkaa laittaa ukko vaihtoon, hommata ihana charmantti ja kypsä mies.
Seksi ei ole ongelma ja jos ois, siihen on lääkkeitä, mä haluan sitä paljon ja sitähän myös varmasti tällainen vanhempi herra haluais kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran sama aloitus. Ikis aina vaan.
Sitkeästi niitä asiattomaksi ilmoittamisia. Ja jos mde ei reagoi selkeään provoon niin tiedoksi hänen esimiehelleen. Ei näitä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Papat etsii omaishoitajaa
Minusta ei ole mieheni hoitajaksi selkäsairauden takia. Että ei hae hoitajaa.
Tuntuisi kyllä hyvin oudolta, taas tämä sama kysymys, mutta eipä koske minua, kun keskityn lähinnä alle 35-vuotiaisiin, edelleen :) :) :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran sama aloitus. Ikis aina vaan.
Sitkeästi niitä asiattomaksi ilmoittamisia. Ja jos mde ei reagoi selkeään provoon niin tiedoksi hänen esimiehelleen. Ei näitä jaksa.
Kannattaa ärsyyntyä ja lukea tarkasti jokainen ärsyttävä viesti (jonka näkee jo otsikosta) ja pilata oma päivä - not
Onko aiheesta mitään mediatietoja?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat miehet: vaikka haluaisitte toisin kuvitella, suurin osa teistäkään ei parane vanhetessaan. Hyvin harva vanhenee kuten George Clooney. Keskimäärin ihminen on ulkonäöllisesti parhaimmillaan 20–30-vuotiaana sukupuoleen katsomatta, joitakin poikkeuksia tietenkin on mutta se peruspirkko tai -pena ei todellakaan ole 55-vuotiaana mikään tavoiteltava hottis. Elämä on.
Clooney näin miehen silmään näyttää tyypiltä jolla ei onnistu mikään fyysinen suoritus. Tuskin jaksaa edes kauppakassia kantaa. kyllä moni suomalainen metsien mies on komeampi ja paremmassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä vaihtoehtojakaan ole liiaksi, kun vähääkään tasokkaammat miehet katsovat itselleen aina nuoremman puolison, kun ikävuosia alkaa olla yli 30. Kun nappaa vanhemman niin saa laatua, mutta jos on ikärajoitteinen, niin on tyytyminen sekundaan, mikä ei ole oikein aiemminkaan kelvannut.
Tunnen monta eronnutta ikäerorajoitteista naista 45+ jotka vuosia olleet yksin ilman mitään sutinaa. Kuvitelmissa on että olisi mahdollista löytää se omanikäinen unelmien mies.
Olisko suunnilleen sadas lähes identtinen aloitus? Eikö tolle saa banneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä vaihtoehtojakaan ole liiaksi, kun vähääkään tasokkaammat miehet katsovat itselleen aina nuoremman puolison, kun ikävuosia alkaa olla yli 30. Kun nappaa vanhemman niin saa laatua, mutta jos on ikärajoitteinen, niin on tyytyminen sekundaan, mikä ei ole oikein aiemminkaan kelvannut.
Tunnen monta eronnutta ikäerorajoitteista naista 45+ jotka vuosia olleet yksin ilman mitään sutinaa. Kuvitelmissa on että olisi mahdollista löytää se omanikäinen unelmien mies.
Kuka 45+ oikeasti kaipaa mitään "sutinaa"? Sutinat teillä on omissa housuissanne.
Kenenkään tuntemani tuon ikäluokan naisen ajatusmaailma ei todellakaan pyöri minkään "sutinoiden" tai "unelmamiehen etsimisen" ympärillä, vaan ihan muissa asioissa. Tai jos pyörii, niin ilmeisesti jotain oleellisia kehitysvaiheita elämässä on jäänyt kokematta.
Rakkaat miehet: vaikka haluaisitte toisin kuvitella, suurin osa teistäkään ei parane vanhetessaan. Hyvin harva vanhenee kuten George Clooney. Keskimäärin ihminen on ulkonäöllisesti parhaimmillaan 20–30-vuotiaana sukupuoleen katsomatta, joitakin poikkeuksia tietenkin on mutta se peruspirkko tai -pena ei todellakaan ole 55-vuotiaana mikään tavoiteltava hottis. Elämä on.