Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vain FWB-suhteen

Vierailija
14.05.2020 |

Elikkäs, olen mies ja tällä hetkellä haluan vain fwb-suhteen ja ajattelin ilmoittaa siitä suoraan deittisovelluksessa. Onko tämä naisten mielestä huono asia vai hyvä, kun kertoo asian suoraan? Olen siis kyllästynyt esittämään kiinnostunutta parisuhteeseen, mutta luonnollisesti kaipaan seksiä ja läheisyyttä sillon tällön.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harrastanut seksitreffejä ja -kyläilyjä juuri tällaisten komeiden miesten (muutaman) kanssa. Deittisovelluksissa on aika mutkattomasti selvitetty kiinnostaako samanlaiset illanvietot. Nämä ovat aina kaatuneet siihen, että mies on alkanut mielessään kuvitella minun haluavan jotain muutakin ja alkaessa paskaksi rakastajansa, turhaan vältteleväksi jne. Miehet vaan on tyhmiä, sitten ihmettelevät miksi on niin vaikea löytää laadukasta fwb-suhdetta kun itsellään nousee kusi päähän ja pilaavat ne. Mutta siis fiksusti käyttäytyvälle ja komealla miehelle löytyy naisia kun vaan et ala käyttäytyä kuin aasi.

Juu hyviä neuvoja. En ehkä se kaikkein komein ole, mutta en rumakaan. Tosin naiset kyllä kehuvat minua seksikkääksi ja komeaksi, että tiedä sitten. Osaan kyllä käyttäytyä ja pyrin aina etsimään profiilista jotain yhdistävää asiaa, toisen intohimoa tai muuten vain yksilöllistä asiaa, josta kommentoida.

Suurin ongelma ehkä tulee silti siinä, kun aika harva nainen haluaa tavata kauhean nopeasti kasvotusten ja kun sellaista ehdottaa liian aikaisin, niin yleensä eivät enää vastaa. Ja muutoinkin se naisten passiivisuus vähän ärsyttää, kun kirjoitan pitkiä viestiä, joissa yritän tiedustella toisen mielenkiinnon kohteita yms, niin vain todella harva on kovin avoin vastaamaan. Oikeassa elämässä fwb-suhteen luominen tuntuu olevan vielä riskialttiimpaa ettei saa vain limaisen maineen 😂

Vinkkinä: älä ala tiedustelemaan naisen seksimieltymyksiä liian nopeasti. Itse etsin usein ihan vain seksiseuraa ja olen huomannut, että suuri osa miehistä tuntuu tämän takia kuvittelevan, että olen valmis heti "Moikan" jälkeen kertomaan nielenkö spermat tai otanko anneliin. Kuitenkin sen toisen kanssa pitää olla mielestäni jotain yhteistä myös luonteiden puolesta, että voidaan päätyä hauskaan ja pitkälle viihdyttävään seksisuhteeseen, eli älä ala utelemaan naisen seksimieltymyksistä heti.

Naisen kannalta katsottuna se mätsääminenkin on vielä todella kaukana siitä, että päädytään yhdessä sänkyyn, ja se että mies heti kyselee tuollaisia on todella turn off, sillä ihan kuin hän olettaisi että mä olen jo mätsätessä päättänyt että ylipäätään huolin ko. miehen. Lisäksi epäilen, että netissä "seksiseuraa etsimässä" on paljon miehiä, jotka valehtelee profiilissaan ja puheissaan saadakseen naisen kertomaan seksuaalisia juttuja itsestään ihan vain runkkumatskun toivossa, vaikka tietävät, ettei oikeaa seksiä ikinä tule olemaan.

Kysele siis eka naisesta itsestään ja kerro luonteestasi ilman mitään seksuaalisia alaviitteitä. Tämä kertoo että olet ns. tositarkoituksella liikkeellä (eli olet oikeasti hakemassa ihmistä, jonka kanssa haluaisit tavata pidemmän aikaa säännöllisesti hyvän seksin merkeissä). Sillä ainakaan oman kokemuksen mukaan jutusta ei tule kestävää jos toisen kanssa ei ole mitään puhuttavaa. Itseäni ei haittaa jos seksistä aletaan puhumaan vasta ekan livetapaamisen jälkeen jos molemmat ovat kokeneet toisen vetäväksi.

22/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myös miehenä vailla samanlaista. Mikä sen parempaa, kuin saada välillä viettää aikaa naisen kanssa ilman sitoumuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi