Haluan vain FWB-suhteen
Elikkäs, olen mies ja tällä hetkellä haluan vain fwb-suhteen ja ajattelin ilmoittaa siitä suoraan deittisovelluksessa. Onko tämä naisten mielestä huono asia vai hyvä, kun kertoo asian suoraan? Olen siis kyllästynyt esittämään kiinnostunutta parisuhteeseen, mutta luonnollisesti kaipaan seksiä ja läheisyyttä sillon tällön.
Kommentit (22)
Plussaa aina rehellisyydestä, mutta toki se karsii tarjontaa.
Mä olen harrastanut seksitreffejä ja -kyläilyjä juuri tällaisten komeiden miesten (muutaman) kanssa. Deittisovelluksissa on aika mutkattomasti selvitetty kiinnostaako samanlaiset illanvietot. Nämä ovat aina kaatuneet siihen, että mies on alkanut mielessään kuvitella minun haluavan jotain muutakin ja alkaessa paskaksi rakastajansa, turhaan vältteleväksi jne. Miehet vaan on tyhmiä, sitten ihmettelevät miksi on niin vaikea löytää laadukasta fwb-suhdetta kun itsellään nousee kusi päähän ja pilaavat ne. Mutta siis fiksusti käyttäytyvälle ja komealla miehelle löytyy naisia kun vaan et ala käyttäytyä kuin aasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen harrastanut seksitreffejä ja -kyläilyjä juuri tällaisten komeiden miesten (muutaman) kanssa. Deittisovelluksissa on aika mutkattomasti selvitetty kiinnostaako samanlaiset illanvietot. Nämä ovat aina kaatuneet siihen, että mies on alkanut mielessään kuvitella minun haluavan jotain muutakin ja alkaessa paskaksi rakastajansa, turhaan vältteleväksi jne. Miehet vaan on tyhmiä, sitten ihmettelevät miksi on niin vaikea löytää laadukasta fwb-suhdetta kun itsellään nousee kusi päähän ja pilaavat ne. Mutta siis fiksusti käyttäytyvälle ja komealla miehelle löytyy naisia kun vaan et ala käyttäytyä kuin aasi.
Juu hyviä neuvoja. En ehkä se kaikkein komein ole, mutta en rumakaan. Tosin naiset kyllä kehuvat minua seksikkääksi ja komeaksi, että tiedä sitten. Osaan kyllä käyttäytyä ja pyrin aina etsimään profiilista jotain yhdistävää asiaa, toisen intohimoa tai muuten vain yksilöllistä asiaa, josta kommentoida.
Suurin ongelma ehkä tulee silti siinä, kun aika harva nainen haluaa tavata kauhean nopeasti kasvotusten ja kun sellaista ehdottaa liian aikaisin, niin yleensä eivät enää vastaa. Ja muutoinkin se naisten passiivisuus vähän ärsyttää, kun kirjoitan pitkiä viestiä, joissa yritän tiedustella toisen mielenkiinnon kohteita yms, niin vain todella harva on kovin avoin vastaamaan. Oikeassa elämässä fwb-suhteen luominen tuntuu olevan vielä riskialttiimpaa ettei saa vain limaisen maineen 😂
Mielenkiinnosta kysyn kykenetkö näkemään naisia arvokkaina yksilöinä ja antamaan naiselle mielihyvää, nautintoa ja läheisyyttä?
Vai estääkö parisuhdekammosi sinua olemasta arvostava ja aidosti hellä naiselle koska kuvittelet kuitenkin naisen haluavan parisuhdetta jos olet hellä ja ihana? Tämähän estää intohimoisen suhteen täysin.
Anteeksi passiivisaggressiivinen vivahde, jälkimmäinen on kuitenkin erittäin yleinen ilmiö.
Joka tapauksessa en tuhlaisi aikaani naisiin, jotka empivät näkemistä. Todennäköisesti heillä on pitkä lista miehiä ja olet hännillä TAI he eivät ole valmiita tapaamaan ketään. Itse ainakin haluan tavata ja koeajaa mahdollisimman pian miehen, joka kiinnostaa. Jos ei kuulu niin ei kiinnosta. Odota vaan että joku kiinnostuu, älä tuhlaa muihin aikaa. Äläkä kyynisty.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn kykenetkö näkemään naisia arvokkaina yksilöinä ja antamaan naiselle mielihyvää, nautintoa ja läheisyyttä?
Vai estääkö parisuhdekammosi sinua olemasta arvostava ja aidosti hellä naiselle koska kuvittelet kuitenkin naisen haluavan parisuhdetta jos olet hellä ja ihana? Tämähän estää intohimoisen suhteen täysin.
Anteeksi passiivisaggressiivinen vivahde, jälkimmäinen on kuitenkin erittäin yleinen ilmiö.
Joka tapauksessa en tuhlaisi aikaani naisiin, jotka empivät näkemistä. Todennäköisesti heillä on pitkä lista miehiä ja olet hännillä TAI he eivät ole valmiita tapaamaan ketään. Itse ainakin haluan tavata ja koeajaa mahdollisimman pian miehen, joka kiinnostaa. Jos ei kuulu niin ei kiinnosta. Odota vaan että joku kiinnostuu, älä tuhlaa muihin aikaa. Äläkä kyynisty.
Itse arvostan jokaista ihmistä yksilönä ja eniten juurikin nautin toisen läheisyydestä, huomioimisesta. Seksissä parasta on se toisen läsnäolo ja nautinnon antaminen toiselle. En kuitenkaa ylikiltti ole, vaan tykkään dominoida ja yleisesti olen tunnepuolelta melko intensiivinen. Eläydyn täysin toisen eleisiin ja tunnetilaan. Tästä johtuen opin melko nopeasti lukemaan toista ja sen tarpeita sekä osaan keskustella seksistä ihan normaalisti.
Itsellä ei parisuhdekammoa ole vaan enemmänkin haluaisin parisuhteen nyt, mutta valitettavasti jätin nuorempana tietyt asiat hoitamatta ja nyt haluan keskittyä itseeni, jotta voin olla parempi ihminen muutaman vuoden päästä. Koen sen vain vääränä, jos parisuhteessa keskityn enemmän itseeni kuin yhteiseloon :)
Ja en kyynisty, olen tällä hetkellä todella määrätietoinen ja tiedän, että muutaman vuoden jälkeen oma tilanne on kaikin puolin mahtava. Sitä se tavallaan jo nyt on, koska teen niitä asioita joita oon aina halunnu. Silti hieman riipaisee, jos joutuu lyhyitä fwb-suhteita kestämään. Se on itelle tunnepuolelta melko rankkaa. Eikä noita fwb-suhteita kovin helppo ole luoda ja parisuhteen saisin 100% varmuudella, jos tyytyisin nykyiseen minääni. En vain koe olevani vielä tarpeekis hyvä ;)
Muutama lyhyt fwb-suhde oli tässä alkuvuonna, mutta toinen halusi panostaa kaiken aikansa näyttelijäntyölle ja toinen kuihtu pelkäksi kaverisuhteeksi for reasons.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan jokaista ihmistä yksilönä ja eniten juurikin nautin toisen läheisyydestä, huomioimisesta. Seksissä parasta on se toisen läsnäolo ja nautinnon antaminen toiselle. En kuitenkaa ylikiltti ole, vaan tykkään dominoida ja yleisesti olen tunnepuolelta melko intensiivinen. Eläydyn täysin toisen eleisiin ja tunnetilaan. Tästä johtuen opin melko nopeasti lukemaan toista ja sen tarpeita sekä osaan keskustella seksistä ihan normaalisti.
Itsellä ei parisuhdekammoa ole vaan enemmänkin haluaisin parisuhteen nyt, mutta valitettavasti jätin nuorempana tietyt asiat hoitamatta ja nyt haluan keskittyä itseeni, jotta voin olla parempi ihminen muutaman vuoden päästä. Koen sen vain vääränä, jos parisuhteessa keskityn enemmän itseeni kuin yhteiseloon :)
Ja en kyynisty, olen tällä hetkellä todella määrätietoinen ja tiedän, että muutaman vuoden jälkeen oma tilanne on kaikin puolin mahtava. Sitä se tavallaan jo nyt on, koska teen niitä asioita joita oon aina halunnu. Silti hieman riipaisee, jos joutuu lyhyitä fwb-suhteita kestämään. Se on itelle tunnepuolelta melko rankkaa. Eikä noita fwb-suhteita kovin helppo ole luoda ja parisuhteen saisin 100% varmuudella, jos tyytyisin nykyiseen minääni. En vain koe olevani vielä tarpeekis hyvä ;)
Muutama lyhyt fwb-suhde oli tässä alkuvuonna, mutta toinen halusi panostaa kaiken aikansa näyttelijäntyölle ja toinen kuihtu pelkäksi kaverisuhteeksi for reasons.
Siis mihin tarvitset niitä fwbsuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin tarvitset niitä fwbsuhteita?
Kaipaan läheisyyttä ja seksiä, kuten varmaan suurinosa ihmisistä. Parisuhde ei vielä onnistuisi mutkattomasti ja en kykene elämään vuoden tai kaksi selibaatissa. Yhden illan jutuista en saa mitään. Siinäpä se :)
Sama se mitä tinderistä etsit niin joudut käymään läpi 500 turhaa keskustelua, pakkeja, feidauksia yms. Kannattaa vain kertoa rehellisesti mitä etsii niin vähentää kaikkea sitä turhaa. Mutta ei se tarkota että se fwb löytyisi nopeasti tai helposti. Kyllähän naisetkin tuollaisia etsii, mutta no, aina ei vaan mätsää.
Ymmärrän hyvin ettei kiinnosta kahta vuotta etsiä aina uutta ja uutta yhden yön juttua..
Miksi se toinen fwb meni pieleen sitten? Naisena katselen välillä löytyisikö samalla aaltopituudella menevää miestä vähän tän tapaiseen, aika samoista syistä eli haluan panostaa nyt oman elämän eteenpäin viemiseen. Ja totta puhuen en kaipaa sellaista parisuhdetta eli jalat alta vievä rakastuminen kelpaa, hyvä ystävyys kelpaa, mutta parisuhdearki ei nappaa, siitä on kokemusta ja sen ajan ja energian käytän mieluummin muuhun kuin ristiriitojen sovitteluun. Mutta ei naisillekaan fbw-suhteita ole joka nurkan takana, miehet kun haluavat naisia useammin sen parisuhteen. Lukekaa tilastoja.
Tapasin jonkin aikaa miestä, joka ei halunnut seurustella, mutta ystävyyttä ja seksiä, FWB - eikö se niin sitten ole?
Lopputulos oli nopeasti se, että tunteet tuli mukaan molemmilla. Itse en halua uusperhettä, avoliittoa tai naimisiin tms. Rakkaus, seksi ja intohimo kiinnostaa sen sijaan ja tunteet kuuluvat mukaan, tunteeton seksi ei kiinnosta yhtään.
Mies halusi lopulta olla koko ajan yhdessä, viikkoja putkeen yötä päivää. Lapset tulivat nopeasti mukaan hänen aloitteestaan, mikä lisäsi entisestään yhdesdäolon mahdollisuuksia. En siis toivonut uusperhettä tai joutuvani leikittämään toisen lasta, jolla on omatkin vanhemmat.
Minä halusin aikuisten kahdenkeskistä aikaa kaikkineen, en muuta enkä vain rusinoita puolasta. Mies toikin mukanaan kaiken, mutta ei silti "mitään vakavaa".
Meni liian vaikeaksi, peräännyin ja mies suuttui.
P.S. niin se arki kuluneine verkkareineen ja TV:n edessä koomailuineen tuli miehen puolesta hetkessä kuvioihin. Itse en harrasta tuota lainkaan, romantikko ja esteetikko kun olen :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toinen fwb meni pieleen sitten? Naisena katselen välillä löytyisikö samalla aaltopituudella menevää miestä vähän tän tapaiseen, aika samoista syistä eli haluan panostaa nyt oman elämän eteenpäin viemiseen. Ja totta puhuen en kaipaa sellaista parisuhdetta eli jalat alta vievä rakastuminen kelpaa, hyvä ystävyys kelpaa, mutta parisuhdearki ei nappaa, siitä on kokemusta ja sen ajan ja energian käytän mieluummin muuhun kuin ristiriitojen sovitteluun. Mutta ei naisillekaan fbw-suhteita ole joka nurkan takana, miehet kun haluavat naisia useammin sen parisuhteen. Lukekaa tilastoja.
Se toinen meni siihen, kun sillä naisella on henkilökohtaisia asioita, jotka aiheuttaa stressiä eikä sen takia ole haluja.
Ja en tosiaan ole ajatellut, että miehet haluavat useammin parisuhteen kuin naiset. Ehkä sitten tuo on hyvä mainita suoraan, kun kerta naisillekaan ei ole niin helppoa löytää fwb-suhdetta.
Kiinnostava keskustelu. Haluan itsekin luottamuksellisen seksisuhteen, mutta Tinder tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Jos sinne lopulta päädyn, olisin iloinen jos löytäisin sieltä miehen joka ilmaisee suoraan millaista seuraa etsii.
Erikoista - minulla on aina ollut se käsitys, että nimenomaan naiset haluavat seksiä sisältävään suhteeseen vain "tositarkoituksella", mikä tarkoittaa vähintään monogaamista parisuhdetta. Miksi ihmeessä hyvää, vapaaehtoista, tasapainoista ja -arvoista suhdetta pitäisi rasittaa jokapäiväisellä arjella?
Pakoton kirjoitti:
Erikoista - minulla on aina ollut se käsitys, että nimenomaan naiset haluavat seksiä sisältävään suhteeseen vain "tositarkoituksella", mikä tarkoittaa vähintään monogaamista parisuhdetta. Miksi ihmeessä hyvää, vapaaehtoista, tasapainoista ja -arvoista suhdetta pitäisi rasittaa jokapäiväisellä arjella?
Toiset tykkää.
Pakoton kirjoitti:
Käsitys, että KAIKKI naiset AINA etsivät elämänkumppania ja sitoutumishaluisia kumppaneita ei pidä paikkaansa. No iso prosentti naisista etsii, kuten iso osa miehistäkin... Etenkin siinä kolmenkympin kieppeillä ja jälkeen biologisen kellon alkaessa tikittää monta naista kiinnostaa sitoutuva mies.
-> Siksipäs miehet olettavat KAIKKIEN naisten haluavan sitouttaa.
Vaikka aika moni nainen etsii miestä ihan toisella asenteella. Naisella voi vaikkapa olla jo ihania lapsia ja oma elämänsä, nainen ei edes halua lapsia, nainen haluaa saada opiskella ja uraohjustella kohtuu itsenäisesti... Ja lisäksi jotain kivaa.
Mutkun moni lapseton 25-30+ nainen etsii sitoutumishaluista miestä, jotain ehkä kiinnostaa toinen kierros... Niin ->
Oletus: "jokainen nainen" haluaa parisuhteen
-> kun mies tapaa naisen, hän ajattelee, että VARMASTI nainen haluaa HÄNEN kanssaan parisuhteen, lapsia, velkavankeuden ja perheen/uusperheen.
Naiset haluavat sitouttaa miehen tositarkoituksellaseen monogamiseen parisuhteeseen ja perheenperustamiseen eikä heiltä heru seksiä ilman kosintaa.. JOS nainen haluaa perheen/uusperheen eikä hänellä ole muita suunnitelmia. No niitä on paljon.
Sitten on naisia, jotka haluavat olla onnellisia ja heillä on siihen ihan muut keinot.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava keskustelu. Haluan itsekin luottamuksellisen seksisuhteen, mutta Tinder tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Jos sinne lopulta päädyn, olisin iloinen jos löytäisin sieltä miehen joka ilmaisee suoraan millaista seuraa etsii.
Minäkin etsin juuri tuollaista. Ehkä meidän pitäisi tutustua toisiinsa :)
Vierailija kirjoitti:
itse olen ns kirveellä veistetty kalju pikkusen salilla käynyt mies. Naisia on aina ollut ja olen aina rehellisesti sanonut jos en ole etsimässä.parisuhdetta. ei siitä monikaan ole nokkiinsa ottanut enempi päin vastoin. Naiset on kyllä saaneet oman osansa eli en ole hakenut vain omaa tyydytystä. Sanoisin että kun on rehellinen eikä esitä mitään niin pillua saa enemmän kuin tarpeeksi sinkuilta sekä varatulta. Itsekkin arvostan jos nainen sanoo että lähinnä munaa vain tekee mieli tässä elämän tilanteessa. Koskaan ei voi kuitenkaan tietää mihin se voi johtaa.
Hyvä asia. Rehellisyydestä aina plussaa.