Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mehen kaverit pelkkiä ”hyväksikäyttäjiä”
14.05.2020 |
Pitkääm jouduin tätä miehelle selvittämään, vuosia sivusta seuranneena, nyt tajuaa. Miehen ”ystävät” ovat tyyppejä, jotka ottavat yhteyttä vain silloin kun jotaan ollaan vailla; tavaraa, tekemistä tai seuraa kun kukaan muu ei lähde. Mies ei _oikeasti_ ole nähnyt tilanteessa mitään ongelmaa, mutta on nyt tajunnut tuon pinnallisen hyväksikäyttöasetelman. Olipahan ”pojilla” ilmeet, kun latasi niille suoraan vuosien jälkeen mitä ovat!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minua on hyväksikäytetty ja höynäytetty tuolla tavalla "kavereiden" taholta. Kelpasin kaikkeen vain silloin, kun ei ollut parempaakaan tekemistä, hiukset piti laittaa (olen kampaaja), kukaan muu ei lähtenyt, minulle oli helppo purkaa pahaa oloaan, minä maksoin baari-illan taksikyydit, minulla oli rahaa, jota avokätisesti lainailin jne. Olen ollut niin v*tun kiltti ja TYHMÄ. Olin jotenkin niin sokea tuolle käytökselle... Kun minä yritin ottaa yhteyttä, pyytää jeesiä ja haluta puhua jollekin, niin ei sopinut. Tämä samainen porukka vietti tyttöjeniltoja ilman minua eikä kukaan pyytänyt mihinkään... Minulla on 2 ihan oikeaa ystävää ja he saivat silmäni auki.