Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako mielialalääkitys todella raskaasta perhetilanteesta aiheutuneeseen stressiin?

Vierailija
14.05.2020 |

En mielestäni ole masentunut, vaan stressaantunut. Erityislapsen yksinhuoltajuus ja vuosia jatkunut varuillaan ja hälytystilassa olo ovat synnyttäneet stressitilan. Käyn kuitenkin normaalisti töissä, harrastan mahdollisuuksien mukaan, hoidan kotia ym. Olisin kiinnostunut tekemään vaikka mitä, jos se vain olisi käytännössä mahdollista. Tarvitsisin vain lepoa ja omaa aikaa, olen lopenuupunut olemaan jatkuvasti valmiina seuraavaan katastrofiin, joita lapsi jatkuvasti aiheuttaa. Lääkärin mielestä tarvitsen mielialalääkityksen. Olen eri mieltä. Miltä kuulostaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ollut raskasta perheen kanssa, vähän eri syistä mutta kuitenkin, ja joskus on vuosia tuntunut että olen ihan hullu, mutta juuri sama, että ajattelin että jos saisin vaan helpomman elämän, niin ei tarvitsisi tietenkään lääkettä.  Elämäntilanteeni on helpottanut ja niin on paha olokin. Vieläkin on raskasta, mutta ei enää epäinhimillistä. Eli samaa mieltä kuin muut, yritä etsiä apua muualta. Minulla auttoi hyvin paljon s eksi ja liikunta. Olisiko näitä mahdollista saada? Edes soolos eksiä illalla peiton alla ja kotijumppaa? Terveellistä ruokaa yms. Laittaa mielihyvähormonit liikkeelle. Jos saat yhtään lastenhoitoapua, niin lähde vaikka lenkille, tanssimaan tai jos saat jostain p anokaverin, niin niihin hommiin.

Tämä on hyvä! Hormonit jylläämään ja unta päälle. Olet uupunut ja tarvitset LEPOA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla