Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisat helteisenä keskiviikkona***

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yöt ovat viileitä! Pyörin sängyssä alkuyön ja kun hieman ennen puolta yötä nukahdin oli makuuhuoneessa vihdoin ihanan viileää. Kahden aikaa nousin laittamaan ikkunan kiinni ettei palelluta. Lämmin ilma saa muuten närästämään. Tuuppasin eilenkin Rennietä oikein urakalla suuhun.

Supparit vaivaavat monia. Minulla on sellaisia suppareita, että ottaa henkeen, mutta kipeitä ne eivät ole. Kovin taajaan niitä ei tule, joten minun ei tarvitse olla niistä huolissani. Iltaisin levossa, kun kaadun puolikuolleena sänkyyn, suppareita tulee hieman enemmän, mutta ei silloinkaan paljoa.

Mies naureskeli tuossa yhtenä päivänä, kun puputin varhaiskaalia, että pian meillä kuljetaan taas kaalit rintaliiveissä. Minä saan valtavasti apua maidonnousun aiheuttamaan tuskaiseen oloon kaalinlehdistä. Ensisynnyttäjät varmaan ihmettelevät, että mitkä ihmeen kaalinlehdet...No kun maito nousee ja rinnat ovat aivan pinkeät otetaan jääkaappiviileästä kaalista lehtiä, runnotaan niitä hieman vaikka kaulimella ja perunanuijalla, jotta saadaan rakennetta rikki sen verran, että kaalin " nesteet" herahtavat pintaan.Sitten vain lehdet rintojen ympärille hauteeksi.Ai että se tuo helpotusta! Tämä toimenpide uusitaan aina tarvittaessa. Minä kuljen kaalilta haisten kolme-neljä päivää ja sitten en niitä enää tarvitse, maidontulo tasoittuu. Moni on välttänyt rintatulehduksen kaalinlehtien avulla. Tätä hoitomuotoa käytetään TYKSissä synnyttäneiden osastolla. Mies käy meillä kaaliostoksilla sillä aikaa, kun minä olen sairaalassa.

Jaaha sitten lähden aamiaisen laittoon. Nautinnollista kesäpäivää!

Opemamma ja vimpula rv 32+1

Vierailija
2/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että mä oon liukkunen,ku meiän ovipuhelin on ollu pitkään rikki ja rakennuttaja " selvittää asiaa" tai on jo monta kk tehny tätä,tänään 8.00 joku oikeen 3 kertaa rimputti tota vaikka se on kiinni,kyllä mä laitoin hemmetin vihasen mailin rakennuttajalle että joko sieltä tulee joku tai mä tilaan korjaajan ja lasku tulee sinne! :D

olosta:eilen oli parempi olo,suppareit tuli mut ihan normaalisti et ei ollu yhtää samanlaisia :) ehkä sekin on päivistä kiinni,join enempi kun joku kysyi että oonko juonnu tarpeeksi :)

nimistäkin oli puhetta ja meillä on nyt molemmille nimet valmiina.

muovifroteesta:meil oli vaan vauva ajalla pään alla sitä et jos pulauttelee yms ni suoja apatjaa ja hyvin toimi,myöhemmin ostin etolasta kunnon palan ja puolitin sen ja laitoin pyllyn kohalle jos tulee pisu.

calmette: mä aattelin kysästä mitä mieltä neuvolassa ollaan sen antamisesta,sehän lopetetaan 31.8.06 ainaskin paperissa lukee niin,sekin voi olla siinä ja siinä kerkiikö ees saamaan jos meneekin paljon yliaikaseksi.

onko muilla sellasta että kun menee makaamaan ni alkaa ' nippailee/kutisee jalkapohjasta' sillai et tarttee hinkkaa niit koko aika se kutina ei oo kovaa mut häiritsevää.onko se sitä levottomat jalat juttua vai maksaan liittyvää,masu ei oo nyt kutissu,mutt yhessä vaiheessa kutisi sekin..

nyt aamupalalle,morot kaikille :)

k.h.p ja tärppi 32+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas keskiviikko! Esikoinen meni tänään hoitoon ja minä kävin heti aamusta 3. neuvolalääkärissä. Nyt olisi tarkoitus hieman siivota kotona (kunhan saan ensin tärkeimmän eli tämän viestin kirjoitettua) ja sitten asioille. Tarkoitus olisi myöskin käydä leffassa :).

NEUVOLALÄÄKÄRISTÄ. Mulla oli siis kolmas käynti tänään ja kaikki näyttäisi olevan ihan OK. Kohdunsuu oli jo hieman lyhentynyt (1,5 cm) ja pehmeä. Eli niin sitä vaan loppua kohden mennään. Se mikä tuossa käynnissä huolestutti oli se, että lääkäri kertoi löytäneensä kohdunsuulta POLYPIN!! Uskoi, että se on ollut siinä jo pidempään, mutta jäänyt häneltä aikaisemilla käynneillä huomioimatta. Mitäs tuo nyt oikein tarkoittaa??! Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia gynegologisia vaivoja ja nyt huolestuin. Lääkäri vain rauhoitteli, että keskitytään tuohon sitten jälkitarkastuksessa. Mutta voiko tuosta polypista olla jotain haittaa esim. synnytyksessä? Ja mitä tuollaiset polypit oikein ovat? Osaako joku kertoa??

KAALINLEHDET on käytössä täälläkin :). Tutustuin kaalinlehtiin esikoisen syntymän jälkeen Haikaranpesässä ja kyllä ne hyvän avun tuskaiseen oloon toivat. Minulla on yksi valokuvakin siitä, kun istuskelen kaalinlehden rintojen suojana. Täytyykin varata kaalia kotiin. En olisi tuota muistanutkaan, jollet olisi Opemamma ottanut asiaa esiin.

Mies on tänään menossa GUNS N' ROSESIN konserttiin. Minulla olisi myös ollut lippu, jonka joskus alkuvuodesta hankimme. Silloin ajatus konserttiin menosta tuntui oikein loistavalta. Nyt se ei enää siltä tuntunut. Tai itse olisin ehkä vielä uskaltanut/jaksanutkin mennä, mutta mies oli aivan varma, että vauva saisi jonkun paniikkikohtauksen kovasta metelistä tai joku tönisi minua tms. Yritin rauhoitella, että mitäs sitten vaikka synnytys konsertissa alkaisikin, olisi sairaala ainakin lähellä. Mies ei kuitenkaan lämmennyt ajatukselle. Eli lippuni meni myyntiin ja nyt mies menee kavereineen konserttiin. Vähän harmittaa. 4,5 vuotta sitten meillä oli myös liput varattuna, mutta silloin kiertue peruttiin. Nyt olisi tehnyt mieli rockailemaan.

Täytyy varmaankin ottaa itseä niskasta kiinni ja kaivaa imuri esiin. Plääh, siivoaminen on viimeisin asia, joka tällaisena aamuna houkuttelee, mutta pakko kai sekin on välillä hoitaa.

Iloista keskiviikkopäivää kaikille!!

Pepper (35+6)

Vierailija
4/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut nähdä unta, että pitää lähteä sairaalaan. Mielenkiintoista :) Hassusti sitä unissaankin laskeskelee jotain viikkoja. Hyvä enneuni, ei vaan tiedä aikahaitarista yhtään mitään...

opemamma: Kiva vinkki käyttää jotain kaalinlehtiä. Mulle maistuu nyt muutenkin aika hyvin varhaiskaalisalaatti niin sitä pitäisi löytyä muutenkin kaapista ;) Itse ostin sairaalakassiin sellaista lansinoh voidetta jo nyt etukäteen.

Tulispa taas viikonloppu niin voitaisiin mennä jonnekin uimarannalle lekottelemaan miehen kanssa. Mies kun ei aloita lomaansa kuin joko elokuussa tai vauvan synnyttyä jos vauva syntyisi heinäkuussa.

Ja meille kotiutui eilen Etolasta vaaleansininen kylpyamme. Kun ei mitään vaaleanpunaista kuulemma uskalla ostaa kun ei tiedä onko se tyttö vai poika. No sopii paremmin sisustukseen se sininen väri :) Paljon vaan vie tilaa kaikki vauvan romppeet.

Pia

Vierailija
5/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa.

Nyt on miehen lomat tällä erää lomailtu ja seuraavaa jaksoa odotellaan. Kaksi viikkoa tuntui olevan just sopiva aika, enempää ei olis mun hermo riittänyt... =)

k.h.p:lle piti sanoa et mulla kans kutisi jalkapohjat ensin muutaman yön ja sit alkoi jo kutina leviämään kaikkialle, eilen sitten otettiin verikokeita ja tänään odottelen et saan tulokset kahdentoista jälkeen. Harmittaa vähän etten aiemmin maininnut neuvolassa asiasta jos nyt arvot oliskin korkeet. Toisaalta mä hikoilen varsinkin iltaisin suihkun jälkeen kuin pieni possu joten voi olla kutina ihan siitäkin kun yleensä en ole ollut kovin hikoavaa tyyppiä.

Kelassa pitäis mennä käväsemään ja viemään noista vanhemmista muksuista ne hoitoraha/lisä paperit ja sit ajattelin suunnata nokkani poikien kanssa kohti korkeasaarta. Tosin pojat ei vielä tiedä et sinne ollaan menossa joten voin hyvin muuttaa vielä mieltäni jos sille tuntuu.

Mites muuten te kellä se hepatoosi nyt on niin onkos siihen jotain " hoitoa" ja mitä ne siellä äippäpolilla sit tekee kun ilmeisesti sinne lähete tulee jos sellaista on?

Mut nyt alkaa meno olee sellaista noilla apinoilla et kai se on parempi alkaa lähtee liikkeelle jotta meno vähän rauhoittuu... Palailen illemmalla.

LEM 35+3

Vierailija
6/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEPPER: miula oli esikoisen odotusaikaan polyyppi kohdunsuulla, ja lääkäri sano ettei siitä mitään vaaraa ollut, se vaan sitten aina välillä vuoti hieman verta kunnes tippui itekseen pois.. Leikkurissa harjoitteluaikaan yhdeltä naiselta poistettiin polyyppeja kun sillä oli niitä niin paljon ja ne tukkivat ne munatorvien suuaukot (vai mitä ne on)... En tiedä ovatko nuo aina vaarattomia, mutta minulla siis ainakin oli ja papa oli normaali kun otettiin. ne on semmosia " kudos" palloja... en osaa enempää asiasta sanoa. googlesta varmaan löytyy tietoo... Mutta elä nyt ressaa sitä! tilanne tuolla alapäässä oikeesti voi muuttua niin nopeaan että.

nyt pannarin paistoon...

hanneli ja natikka

Vierailija
7/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopsaan googletin ja tämmönen juttu tuli ihan ekana...

" Polyyppi on limakalvon liikapullistuma. Niitä esiintyy yleisesti siellä missä limakalvojakin. Kohdun polyypit voivat aiheuttaa runsaita vuotoja. Ne eivät ole vaarallisia, mutta sitäkin kiusallisempia."

eli nou hätä... ja jos joskus menee siihen että polyyppi/polyyppeja pitää kirurgisesti poistaa ni se on oikeesti nopea ja simppeli juttu, en itse ole kokenut mutta vieressä olen seurannut! :)

Vierailija
8/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään ihmeitä... vähän on veto pois olo, ihan kuin olis flunssa (taas) tulossa. Taitaa olla neljäs tänä vuonna kun yleensä niitä on max 2 krt vuodessa. Aloin eilen jo epäilemään et johtuisko tää olo ilmastoinnista ja napsautin senkin pois päältä.. onneksi tosiaan ei yöllä ollut kovin kuuma niin ei tarvinnut läkähtyä.

Kohta pitäis lähteä Jumboon lasten kanssa, kiertelemään vähän alennusmyyntejä. Kauheasti ei kyllä jaksais, mut toisaalta ei jaksa täällä sisälläkään vaan olla.

Mulle tulee noita samanlaisia supistuksia kuin mistä opemamma mainitsi. Niitä on ollu aiemmissakin (pl. ekassa raskaudessa) jo näillä viikoilla joten en ole huolissani. Tämäkin menee varmaan sinne rv 40 viikolle niinkuin muutkin raskaudet (39+6, 40+1, 40+5).

CALMETESTA: en aio ottaa sitä enää tälle Neloselle.

MUITA TOIVEITA joita mulla on SAIRAALAAN MENNESSÄ on: ei kalvojen puhkaisua, lämmitetyt kaura/vehnäpussit, ponnistus niin että jalkapohjat ovat maata vasten, ei vauvalle lisämaitoa (ellei käy jotain sellaista että vauvan terveyden takia on välttämätöntä)... siinä ne oli mitä nyt mielessä on ollut.

Peeveli rv 33+5

Vierailija
9/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli onneksi ihanan viileä tuuli joten oli vähän kivempi olla ulkosalla. Mutta ei auta valittaa, ihanaa että aurinko paistaa!

Eilen oli neuvola, sf mitta on 33 ja viikkoja 32+6 - mites muilla tämä mitta? Painoa on tullut n. 9 kg lähdöstä, joten täytynee tässä nyt hillitä tätä syömistä. Esikoisesta tuli 15 kg raskausaikana. Kylkiluiden alta on alkanut jomottamaan.

Kaalinlehdet on hyvä juttu, niitä tuli kokeiltua myös.

Tänään ajattelin säilöä mansikoita, sen verran edullisesti niitä jo saa ja alkaa olla tosi kypsiä.

Mukavaa päivää kaikille!

Papuna 32+6

Vierailija
10/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on olo melko väsynyt ja vetämätön, varmasti nämä helteet ja allergia ovat syyllisiä. Yritän sinnitellä allergiaoireiden kanssa ilman lääkkeitä niin kauan kun henki vaan nenässä kulkee, kun tosiaan niin erilaisia mielipiteitä niistä lääkäreilläkin on.

Olen nyt suosiolla nukkunut keskikerroksessa yöt, siellä kun on ilmastointi ja meidän makkarit täällä yläkerrassa, missä lämpötila pysyttelee näillä ilmoilla yölläkin 30 asteen hujakoilla. Mies lähtee aamulla töihin ja minulla on itkuhälytin päällä, että herään kun tyttö alkaa höpöttelemään sängyssään. Saanpahan vähän enemmän yön aikana unta, ei tarvitse kuumuuden takia heräillä, pelkkä vessassa ravaaminen on kiusana. Miehen ja tytön unta ei yläkerran kuumuus tunnu haittaavan, tytöllä kyllä helpotusta vähän tuo sängyn lähellä puhaltava tuuletin. Ja helle senkun jatkuu ja kuumenee viikonloppua kohti...

Onko muilla semmoista, että näkee outoja unia loppuraskaudessa? Ja oletteko jo nähneet unta synnytyksestä? Minä olen nyt jo jonkun aikaa nähnyt mitä ihmeellisimpiä unia, milloin niissä seikkailee miehen ex ja milloin oma ex, viime yönä näin unta synnytyksestäkin. Se oli poika ja synnytys sattui vain vähän (lienee toiveajattelua;) ponnistin kerran ja poika liukui ulos erittäin sulavasti:) Ja kun nämä unet joita näen, ovat todella todentuntuisia mutta monesti outoja...Muistan että oli samanlaista viime raskauden lopussakin unien osalta.

Tänään laittelin loput vauvanvaatteet kaappeihin, ja sängynkin olen nostanut tohon paikalleen:) Verhot siihen täytys vielä jostain kaivaa ja pestä. haluisin kyllä uudet verhot, eri väriset...Ja se kantoliinakin pitäs ostaa. No, onhan täs vielä aikaa. Olen asennoitunut siihen, et menee muutamalla päivällä yli lasketun ajan. ekan kohalla meni päivän yli, tokassa kaksi päivää ni nyt sitte varmaan kolme päivää;)

Jaahas, tyttö nukahti päikkäreille ja minä tästä lähden alakertaan tekeen jauhelihakeittoa. Tulikin jo täälä hiki päähän! Hyvää hellepäivän jatkoa eloisat!!

Vierailija
11/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvansängyn froteista; Aion kans laittaa pyllypuolelle palan muovitettua froteeta, pään alle laitan tyynyliinan. Aion kyllä ottaa alkuun pojan viereemme öisin, niin tein tytönkin kanssa ja helpottaa yöllisiä imetyksiä tosi paljon.

Sf-mitasta oli kysymys; Mulla viimeksi menneet viikkojen mukaan (raskausviikolla 33 sf-mitta 33) seuraava neuvola ja samalla lääkäri on ensi maanantaina, et sitten taas näkee. Yläkäyrillä on menty tähän asti.

Makeanhimosta ja herkuttelusta; Olen kanssa melkonen herkkusuu, nyt yritän vähän hillitä ettei tulis joka päivä herkuteltua karkeilla tai kekseillä. Jäätelöä tulee syötyä näillä ilmoilla joka päivä, mut suon sen itselleni. Mansikoita täytyy kyl tänään taas käydä ostamassa, ne maistuu!!

raskausviikot 34+4

Vierailija
12/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vointi on ok, vaikka välillä väsyttää ja pinna on tiukalla. Ajatukset pyörivät yhä enemmän loppu kuussa ja koko arviossa. Mukavaa, että mies on lähdössä mukaan. Jos jotain päätöksiä täytyy tehdä niin pystyy hänkin kertomaan oman mielipiteensä. Varoittelin kyllä, että käynti saattaa kestää useamman tunnin mutta mies tuumasi olevansa silloin kesälomalla. (Nyt ihan hävettää kaikki puheet putkiaivoista yms. kyllä miehet näköjään osaavat yllättääkin ;) )

Sf-mitasta oli puhetta. Minulla se on seurannut aika tarkkaan viikkoja. viimeksi rv32+6 mitta oli 33cm. Samalla lailla mitta kulki esikoisenkin aikaan.

Esikoinen on alkanut pongailemaan vauvoja. Naapurissa on muutaman kuukauden ikäinen pikku-neiti ja meidän pojalta meenasi silmät tippua päästä kun hänet näki. Eilen telkassa oli pienen pieni keskonen kenguruhoidossa ja siitä riittikin juttua. miehen kanssa sitten yritettiin ymmärtää mitä poika meille omalla kielellään jutteli :)

Nyt päivälevolle.

pubu ja Unski rv33+5

Vierailija
13/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle viesteistäsi!! Kyllä nämä listat ovat aivan loistojuttuja!! Aina löytyy joku, joka tietää asiasta, joka itselle on täysin uusi ja tuntematon :)!!

Lekuri multa kysyikin, että onko mulla ollut jotain vuotoja (yhdynnän jälkeen tms.), joten ehkäpä hän viittasi juuri tuohon polyppiin. Itse tässä jo mietin sitäkin, että mitäs sitten vaikka tässä vaiheessa jotain pientä " alapäähäikkää" ilmenisi. Minulla on kohta kaksi lasta ja siihen meinaan lapsiluvunkin jättää. Että jos nyt alkaisi ilmetä jotain sellaista, joka saattaisi vaikuttaa hedelmällisyyteen/raskaaksitulemisen yleensäkin, niin eipä se enää minua hetkauta ;).

Juu, kyllä taitaa helle vähän vaivata minuakin. Otin nimittäin äsken tunnin päikkärit, kun veto oli ihan pois imuroinnin jälkeen. Nyt pitäisi käväistä suihkussa ja sitten asioille (ja sinne leffaan).

Pepper

hanneli80:

nopsaan googletin ja tämmönen juttu tuli ihan ekana...

" Polyyppi on limakalvon liikapullistuma. Niitä esiintyy yleisesti siellä missä limakalvojakin. Kohdun polyypit voivat aiheuttaa runsaita vuotoja. Ne eivät ole vaarallisia, mutta sitäkin kiusallisempia."

eli nou hätä... ja jos joskus menee siihen että polyyppi/polyyppeja pitää kirurgisesti poistaa ni se on oikeesti nopea ja simppeli juttu, en itse ole kokenut mutta vieressä olen seurannut! :)

Vierailija
14/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vähän raskasta alkaa olee, vatsa on valtava ja nyt supistelee jo 10 metrin kävelyn jälkeen. Ikävän tuntuisia iskuja vyön alle...ens viikolla näkee sitten, onko kohdunsuulla tapahtunut jotain. Yöt nukun nyt kuitenkin paremmin! Ensi viikolla kuulen myös lapsivesipunktion ajankohdan ja ennenkaikkea vauvan koko ja lapsiveden määrä kiinnostaa pelon sekaisin tuntein. Paino ei ole enää noussut, mutta tosin olen pitänyt tiukkaa linjaakin, mansikat ja herneet on mun karkkeja ja jäätelönä mehujäätelö, se on aina rasvaton.

Linnanmäkireissu oli edellispäivänä kuumaakin kuumempi, siellä alkoi oikein kunnolla supistelemaan päivän kävelyn jälkeen, vaikka vain muutama metri edettiin kerralla ja sit istuskeltiin varjossa. Kivaa kumminkin oli käydä siellä, yleensä kerta vuoteen pitää mennä.

Ikeassakin jaksettiin poiketa matkalla, kun semmoinen löytyy täältä päin vasta ensi vuonna.

ROKOTUSASIAA: aiotaan vauvalle ottaa calmette. Olen sairaalatyössä ja ja yllättävää kyllä olen viikottain tekemisissä tubiepäilyjen kanssa, en siis hoida välttämättä itse, mutta että kyllä niitä vaan löytyy.

KAALINLEHDET: aivan mahtava keksintö, kuka se joskus onkaan tajunnut levitellä niitä rintoihinsa, on tainnut olla hätä aikamoinen, vai onkohan järjestelmällisesti kokeillut kurkut ja tomaatit ja salaatit...kunnes löysi oikean!

PEPPERILLE polyypista. Meillä kun on yhteistä tuo streptokokkikin, niin on meillä tämä polyyppikin=)

Mulla se poistettiin juuri ennen hedelmöityshoitoja ja toinen oli kohdunsuulla, sen sai ihan gyne poistettua naps vaan. Toinen otettiin nopsassa humauksessa kohdusta. Mulla ainoa oire oli muutaman päivän tylsä tuhruttelu ennen ja jälkeen menkkojen ja mua ärsytti kun eka 2 pvää tuhrutteli ja sit 5 pvää vuoto ja sit taas 2-3 pvää ruskeaa...ällöä. Mutta ne tosiaan on ihan vaarattomia, vaikkakin ne suositellaan poistettavaksi. Vähän niinkuin hyvänlaatuiset luomet, mutta jos on hankaavassa paikassa, on parempi poistaa kuin antaa olla.

Kaikille ihanaa aurinkoista mieltä ja vaivattomia päiviä ja öitä, kohta ei ole enää vatsaa=)

Lilli ja mini rv 32+2

Vierailija
15/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ehtinyt taas muutamaan päivään käydä listalla ja nytkin nopea käväisy kun meillä vielä lasten kanssa täys tohina päällä. Kaikkea mahtuu tähänkin päivään.

Aamusella olin heti seitsemän jälkeen SOKERIRASITUKSESSA. Aikas pahanmakuista juomaa mutta ei sitä onneksi tarvinnut juoda kuin se yksi mukillinen. Olin varannut kahden tunnin odotteluajaksi jopa jouluisen ristipiston joka piti saada valmiiksi jo pikkukakkosen syntymäksi...enpäs ehtinyt sinne asti kun luin niin antaumuksella vanhoja lehtiä. Tai siis puolitoista lehteä ehdin läpi. Huomenna kuulee tulokset. Päänsärky on kyllä vaivannut nyt koko illan, ehkäpä liittyy tuohon rasituskokeeseen, onko teillä muilla vastaavaa oiretta liittynyt tuohon testiin?

Vielä käynnissä tuo kylpyhuoneen purku. Toivottavasti päästään ylihuomenna lätkimään laattoja, tai siis laattamiehet. Ollaan viritetty puutarhaletku yläkerran hanasta niin saa lämmintä vettä. Iltasella sitten koko katras takapihalle, aikamoinen näky =)

Esikoinen ollut 3 päivää kohtuullisen korkeassa kuumeessa. Lääkäri ei löytänyt mitään antibioottikuuria tarvitsevaa aiheuttajaa eli panadolilla vaan vedellään. Harmi esikoisen kannalta ja meidän muidenkin kun ei pääse edes uimaan. Toivottavasti menee nyt pian jo ohi!

Eipä kummoisempia. Hyviä vointeja kaikille helteen keskellä.

t.tuuli72 + jumppatyttö rv35

Vierailija
16/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei tässä ihan vielä synnyttämään olla menossa. Kun on tuo kylppäriremonttikin!

Vierailija
17/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo helpottaa, kun tiedän, että kyseessä on vain joku ihan harmiton juttu. Meillä tosiaan, Lilli, on yhteistä niin nämä streptokokit kuin polypitkin. Yök!

Päivä alkaa olla pulkassa, sain juuri esikoisen omaan sänkyyn (toivottavasti pian sinne nukahtaisikin). Harkitsen vielä nurmikon kastelemista tai sitten vaihtoehtoisesti heittäydyn sohvalle katsomaan telkkaria. Ehkä jälkimmäinen vie voiton.

Vierailija
18/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaneet uimaan järveen/mereen? Mä en taida taaskaan uskaltaa, kun on ollut noita suppareita...

Ei ois kyllä hullumpi fiilis sukeltaa sinne...

Odottelen tässä jospa tennis vielä pääsis alkamaan ja sais naapurinpoikaa kannustaa, mies kallistuu jalkapallon puoleen, mutta mulle toi tennis kävis hyvin. Olin tänään urhea ja leikkasin nurmikon, vaikka voimille ottikin, on onneksi vetävä leikkuri, ettei tarvii työntää omalla voimalla, mutta nilkat on nyt paksut limput;eli siitäs sain kun rupesin.

Nyt takaisin sohvalle=)

Onkohan muuten vaarallista, kun syö joka päivä 3 litraa herneitä...=) Haju on vaarallinen ainakin.

Vierailija
19/19 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyisi jo kyllä painua pehkuihin eikä täällä heilua, mutta yksi nopea viesti vain... Ystäväni sai tänään pojan! En ole vielä kuullut tarkempia raportteja miten synnytys meni, ovat vanhemmat varmasti vielä onnesta ja uudesta tulokkaasta sekaisin, ja haluavat varmasti informoida omat vanhempansa, sisaruksensa ja muut läheisemmät ihmisensä ensin:) Eiköhän niitä synnytystarinoita vielä ehditä vertailemaan ja kertaamaan moneen otteeseen!

Omaa napaa: Olo on edelleen suht ok, mutta öiset kääntymiset sattuvat ihan hirveästi nivusiin ja kaikenlainen käveleminen ja liikkuminen (jota tällä hetkellä ei kyllä ole...) saa heti supistukset käyntiin. Huomenna on neuvolalääkäri, jota odotan kyllä jännityksellä. Mukava saada tietää onko kohdunsuulla tapahtunut mitään. Jännää!!

Esikoinen syntyi viikolla 38+2 eli jos tämä syntyisi samoihin aikoihin, minulla olisi vielä pari viikkoa armonaikaa... Joo joo, odottavan aika käy todella pitkäksi jos nyt jo alkaa odottaa synnytystä:) Nyt painun pehkuihin, että jaksan aamulla taas neuvolaan käymään. Öitä!!

Pantoufle 36+2