Sinä mies joka saat tinderistä paljon mätchejä, miten ihmeessä sen teet?
Kiinnostaisi tietää mitä se vaatii.
Tuttavapiirin paraskin saa 0-2 mätchiä päivässä ja eivät TODELLAKAAN ole mitään nuoria kauniita lapsettomia missejä.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeus se on, olen testannut omaa profiilia omilla kuvilla ja netistä komean miehen kuvilla. Vartissa oli jo 99+tykkäyksiä. Omilla kuvilla 5+. Esittelyteksti oli sama kokoajan omilla tiedoillani.
M37
Yllä sanottiin rumista naisista. On se jännä miten toiset saa himoita missejä eikä itse naiset saisi kuolata miesmalleja. Mistä kumpuaa moiset tuplastandardit?!
Saa kuolata mun puolesta, ap kysyi millä saa tykkäyksiä ja totesin, että komeudella saa.
M37
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä, miksi joku saa matcheja omasta mielestään ruman tai muuten epämiellyttävän kanssa. Hänenhän on pitänyt itse tykätä siitä profiilista. Miksi joku tekisi niin? En voisi kuvitellakaan, että pyyhkäisisin Tinderissä oikealle sellaisen miehen, johon en haluaisi tutustua. Eihän siinä olisi pienintäkään järkeä!
Mun kokemus oli, että käytännössä lähes ihan jokainen nainen Tinderissä olisi halunnut mun profiilin tiedoilla tutustua komeaan mieheen. Rumaan ei, TAI sitten profiilin tekstille oli ihan se ja sama kun mies on komea.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi jopa omasta mielestäni huonoa kuvaa, ei profiilitekstiä ollenkaan ja saan noin 5-10 tykkäystä päivässä (tinder gold). Asun Helsingissä ja on vaikea arvioida onko tuo paljon vai vähän.. Ikähaarukka 30-40v.
Luulen että minulle on ainakin jonkin verran eduksi se, että minulla on hyvin tummat hiukset ja kaipa toisesta koko kropan kuvasta voi myös ainakin arvioida pituuttani (187cm). Muuta en oikein keksi.
M39
Ne luulee sua ulkkariksi. Siksi.
Plus se että 30-40v ei ole sitä priimatavaraa.
Hmmm.. Voihan sekin olla mahdollista. Minulle kyllä aina välillä puhutaan englantia palvelutilanteissa ja uusia ihmisiä tavatessa. Tosin etunimeni on hyvin perinteinen suomalainen nimi.
Siinä olet kyllä oikeassa, että mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enemmän tunnun myös saavan tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tavis kirjoitti:
Kerron ihan normaaleja asioita itsestäni, ajatuksistani, harrastuksistani ja kiinnostuksen kohteista elämässäni.
Paljoko tulee mätchejä? Ovatko ne muutakin kuin yh, mt ongelma, alkkis, ruma jne?
Riippuu päivästä, joskus kolmekin. Viikossa ehkä noin 5 keskimääräisesti. Tavallisia naisia ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis kirjoitti:
Kerron ihan normaaleja asioita itsestäni, ajatuksistani, harrastuksistani ja kiinnostuksen kohteista elämässäni.
Paljoko tulee mätchejä? Ovatko ne muutakin kuin yh, mt ongelma, alkkis, ruma jne?
Olet ruma myös sisäisesti, ei ihme, etteivät naiset kiinnostu sinusta millään.
Aijaa tyypillinen nainen eli joku läski-sirpa joka on itseoikeutettu vain top 1% miehiin on sitten kaunis silältä?
Ja mies jos kehtaa vaatia edes jotain minimi juttuja on heti sika ja ruma sisältä??
Mar k kirjoitti:
Oot vaan oma ittes bro
Tätähän ne naiset aina hokee.
Ja muista hankkia hyvät kengät. Naiset kiinnittää aina huomiota kenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikaisemmin hyvät kuvat ja pääsin 33 krt vuodessa treffeille. Sitten kun vaihdoin ne kuvat huonompiin niin sen jälkeen en ole enää päässyt niin hyvin treffeille mutta ei kovin vanhoja kuvia kehtaa käyttää.
Montako noista pääsit paneen?
0. En ollut irtoseksin perässä vaan vakavan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikaisemmin hyvät kuvat ja pääsin 33 krt vuodessa treffeille. Sitten kun vaihdoin ne kuvat huonompiin niin sen jälkeen en ole enää päässyt niin hyvin treffeille mutta ei kovin vanhoja kuvia kehtaa käyttää.
Olipa sit ajan tuhlausta. Miksei kukaan niistä kelvannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis kirjoitti:
Olet ruma myös sisäisesti, ei ihme, etteivät naiset kiinnostu sinusta millään.
Aijaa tyypillinen nainen eli joku läski-sirpa joka on itseoikeutettu vain top 1% miehiin on sitten kaunis silältä?
Ja mies jos kehtaa vaatia edes jotain minimi juttuja on heti sika ja ruma sisältä??
Miksi ja miten sinua liikuttaa jonkun läskisirpan halut? Ethän sinä koskaan hänen kanssaan joudu kohtaamaan, eikö totta?
Netti on täynnä vinkkejä siitä mitä siellä kannattaa tehdä ja mitä ei, vinkit vastaa ainakin omaa näkemystä asiasta ja ovat aika samanlaisia eli naisesta riippumatta tietyt asiat ei toimi niin mikä tässä on vielä epäselvää? Älyllisesti köyhää jättää ilmaisia vinkkejä käyttämättä ja mennä takomaan päätä seinään niillä suhruisilla pimeässä otetuilla lähikuvaselfieillä. Ei ne vinkit kenestäkään Brad Pittiä tee mutta auttaa ehkä tavoittamaan ne mukavat naiset joihin omat rahkeet riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sit ajan tuhlausta. Miksei kukaan niistä kelvannut?
Ne jotka olisivat kelvanneet antoivat pakit ja ne jotka olisivat kelpuuttaneet minut niin minä en kelpuuttanut heitä.. Molemminpuolinen kiinnostus tuntuisi olevan myytti.
Alkaa pikkasen rassaamaan. Naiset ottaa itsekin jotain tylsiä eteis/vessa/sänkyselfieitä mutta miehellä pitäisi varmaan olla kalliokiipeilykuvia jossa roikutaan yhdellä kädellä kuin Mission Impossiblessä, tai sitten painimassa metsässä karhun kanssa ennenkuin sytyttää. Haetaan keskustelutaitoisia miehiä ja sitten itse ei kyetä tuottamaan muutamaa sanaa kummempaa viestintää ja jutun pystyssäpito on aina miehen harteilla, jonka pitäisi väsymättä pommittaa neitosta kysymyksillä. Puhumattakaan että ne omanlaiset normaalipainoiset silmälasipäiset höröhammaspottatukkaperuspirkot ei kiinnostu, mitähän lie mallimiestä hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä, miksi joku saa matcheja omasta mielestään ruman tai muuten epämiellyttävän kanssa. Hänenhän on pitänyt itse tykätä siitä profiilista. Miksi joku tekisi niin? En voisi kuvitellakaan, että pyyhkäisisin Tinderissä oikealle sellaisen miehen, johon en haluaisi tutustua. Eihän siinä olisi pienintäkään järkeä!
Mun kokemus oli, että käytännössä lähes ihan jokainen nainen Tinderissä olisi halunnut mun profiilin tiedoilla tutustua komeaan mieheen. Rumaan ei, TAI sitten profiilin tekstille oli ihan se ja sama kun mies on komea.
M37
Eli sinusta se on väärin, että nainen haluaa puoleensavetävän eli omissa silmissään komean kumppanin? Sellaisen, jota haluaa katsella, kosketella, rakastella? Riittäisikö sinulle platoninen suhde? Haluaisitko parisuhteen, jossa ollaan kyllä hyvät kaverit, mutta kaikki vetovoima ja intohimo puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pikkasen rassaamaan. Naiset ottaa itsekin jotain tylsiä eteis/vessa/sänkyselfieitä mutta miehellä pitäisi varmaan olla kalliokiipeilykuvia jossa roikutaan yhdellä kädellä kuin Mission Impossiblessä, tai sitten painimassa metsässä karhun kanssa ennenkuin sytyttää. Haetaan keskustelutaitoisia miehiä ja sitten itse ei kyetä tuottamaan muutamaa sanaa kummempaa viestintää ja jutun pystyssäpito on aina miehen harteilla, jonka pitäisi väsymättä pommittaa neitosta kysymyksillä. Puhumattakaan että ne omanlaiset normaalipainoiset silmälasipäiset höröhammaspottatukkaperuspirkot ei kiinnostu, mitähän lie mallimiestä hakevat.
Älä tykkää niistä eteis/vessa/sänkyselfie -profiileista, niin yksinkertaista se on. Älä jatka tutustumista naiseen, joka ei ole keskustelutaitoinen. Älä kiinnostu höröhammaspottatukkaperuspirkoista. Et kai sinä oikeasti tykkäile ja yritä sellaisia naisia, joista puhut tuolla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Olisit lukenut yhtä ketjua johon tähän tuli selitys. Yksinkertainen syy: seurustelua ei nähdä pakkona. Ilmiö on todella yleinen melkolailla kaikissa länsimaissa. Joukosta löytyy aina muutama helmi, mutta ne ei kauan kuluta Tinderiä.
Olen itse ruma ja saan 0-1 matchia viikossa, mutta tämän miehen kuvilla sain yli 2000 matchia kuussa ja satoja superlikejä.
https://fashionweekdaily.com/wp-content/uploads/2014/11/Screen-Shot-201…
Profiiliteksti oli muuten tyhjä paitsi että kirjoitin siihen "Helsinki, 192cm".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tykkää niistä eteis/vessa/sänkyselfie -profiileista, niin yksinkertaista se on. Älä jatka tutustumista naiseen, joka ei ole keskustelutaitoinen. Älä kiinnostu höröhammaspottatukkaperuspirkoista. Et kai sinä oikeasti tykkäile ja yritä sellaisia naisia, joista puhut tuolla tavalla?
Pakko oli muotoilla noin, koska te kuitenkin täällä väännätte sen tavisnaisen joksikin supermissiksi, on sekin jo huomattu. Teille ei ole koskaan hyvin sama miten sanoo.