Tässä olisi ne tasot pariutumisen avuksi
5: Lentäjäkirurgi
4: Miehekäs, hauska & luotettava
3: Valitse 2: miehekäs hauska luotettava
2: Miehekäs huonolla luonteella, ruma kunnollinen, tylsä
1: Vailla hyviä ominaisuuksia
5: Päiväuni
4: Kaunis, fiksu ja luotettava
3: Valitse 2: kaunis fiksu luotettava
2: Nätti huonolla luonteella, ruma mukava, tylsä
1: Vailla hyviä ominaisuuksia
Ykköstä ja vitosta ei oikeastaan ole. 3 on enemmistö.
Kommentit (10)
En jaksa avautua baarissa. Ulkoisesti olen ehkä 8 +, sisäisesti 9 1/2.
Koska ulkonäkö merkkaa eniten, sitten pitää ottaa se jonka saa. Yleensä onnistun saamaan jonkun hyvännäköisen, jolla on jotain vailinaisuuksia luonteessa.
Sanotaan näin, että en pyri ainakaan tekemään vaikutusta keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tä?
? Ei se etsimällä parane.
Olen nro 4, etsin nelosta tai vitosta.
Kylllä ihminen aistiii sen oikean. Tutun oliinen ja turvalllinen. On myöös olemassa monia ihmisiä joilla on kyky teeeennäisesti luoda kuva itsestään tutttuna ja turvallisena kun hän on kaivanut alkuuun informaaatiota ja tämän jälkeeen alkaa esitttää sellaista. Muttta toivottavasti se totuus ei valkene vasta sittten kun rahat on jo viety.
Valitsin ylempää.
Oikea vastaus olisi etten tavoittele ketään, koska tiedän ettei mahdollisuuksia ole.
Olen itse:
+ melko fiksu, huumorintajuinen, luotettava, itsestään huolehtiva
- introvertti, vähään tyytyvä
...ja isoimpana miinuksena ei-miehekäs sekä ulkonäön että luonteen osalta.
Mahdollisuuksia olisi pyöreisiin ja minun silmissäni parisuhdemielessä tylsiin naisiin jotka tarvitsevat miesten työt hallitsevaa, miehen paikan ottavaa miestä kotiprojektiinsa (ei ole kiinnostusta tähän, enkä sopisi kuvioon ollenkaan. En osaa enkä halua rempata, en halua ottaa perinteistä miehen roolia, enkä ole seksuaalisesti dominoiva).
Tai vaihtoehtoisesti hyvin ilkeisiin, persaukisiin baarinaisiin joille kelpaisi mies jolla on vakaa toimeentulo.
Kumpikaan ei kiinnosta.
Naiset joita pidän kiinnostavina niin luonteen kuin ulkonäönkin osalta, ovat kiinnostuneita minusta, mutta vain kavereina. Parisuhdemielessä rima on korkeammalla. Yksikään näistä naisista ei ole ulkonäöltään missityyppiä eikä luonteen osalta lähellä stereotypiaa päiväuninaisesta.
Uskon että tasot ovat selkeästi olemassa. Itse olen tavallisen keskiluokan alapuolella, koska en ole halunnut pyrkiä siihen peruskuvioon joka useimmille sopii. Jos olisin komeampi (ulkonäkö), miehekkäämpi ja kunnianhimoisempi (status), sitten olisi mahdollisuuksia hyvään parisuhteeseen. Nyt ei ole.
Täytyy näköjään tarkentaa.
Miehekäs: komea, rohkea, osaava (status)
Hauska: huumorintajuinen, hyvää seuraa, hyvä sängyssä
Luotettava: uskollinen, panostaa yhteiseen elämään
Kaunis: ei tarvitse selittää
Fiksu: hallitsee elämänsä ja tunteensa, hyvää seuraa, hyvä sängyssä
Luotettava: uskollinen, panostaa yhteiseen elämään
Otan sen, joka kävelee vastaan. Pitäisköhän miettiä hiukan enemmän 🤔
Toisaalta homma on toiminut näinkin ihan hyvin.