Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tietää ystäväsi käyneen kampaajalla tässä lähipäivinä, katkaisisitko välit koska hän ei piittaa

Vierailija
13.05.2020 |

vaikka saattaa levittää tautia ei-välttämättömän liikkumisen myötä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katkaisi.

Täälläpäin maailmaa kampaajat ovat jo auki ihan normaalisti.

Vierailija
2/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt korona-aikana kampaajalla, hammaslääkärillä ja vaatekaupassa ihan normaalisti. Koronaa on pääosin Helsingissä, muualla maassa saa vielä olla aika lailla huoleti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää vi..... päivää näitä aloituksia.

Vierailija
4/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt katkaisisi, mutta en kyllä olisi yhtään tyytyväinenkään. Aivan tarpeetonta käydä kampaajalla, vaatekaupassa, ripsihuollossa tai vastaavassa nyt koronan aikana ja laittaa ihmisiä altistumaan! Jos kaikki eläisivät näin niin koronasta kärsittäisiin monta vuotta...

Vierailija
5/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Olen katkaissut välini kaikkiin piittamattomiin urpoihin jotka ovat kotoa poistuneet.

Itsehän olen ollut vain 4 seinän sisällä. Verhot on tottakai olleet kiinni. 

Vierailija
6/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamot on olleet koko ajan auki. Onneksi en omista sellaisia "ystäviä" kuin ap. Vi ttuako sulle kuuluu mitä muut tekee? Urpå.

Vierailija
7/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt katkaisisi, mutta en kyllä olisi yhtään tyytyväinenkään. Aivan tarpeetonta käydä kampaajalla, vaatekaupassa, ripsihuollossa tai vastaavassa nyt koronan aikana ja laittaa ihmisiä altistumaan! Jos kaikki eläisivät näin niin koronasta kärsittäisiin monta vuotta...

Oletko myös ensimmäisenä vinkumassa ”perusteettomista” avustuksista, jos toinen jää työttömäksi tai yritys menee konkurssiin?

Vierailija
8/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av:lla on näin outoja aloituksia. Kyllä muut käy kampaajalla tai parturissa. Ei monikaan jätä hiuksiaan leikkaamatta.

Vierailija
9/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole kieltänyt kampaajalla käyntiä. Eikös ne karanteeniohjeet olleet yli 70-vuotiaille?

Vierailija
10/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap naamioi kateutensa "huoleksi".

Vierailija
11/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt jopa aiempaa vähän useammin kampaajalla. Ja hieronnassa.

Täällä päin Suomea korona ei ole vielä lähtenyt leviämään juuri ollenkaan, olen itse yksinasuva, perusterve, muuten lähes 24/7 kotioloissa yksinäni oleileva nuori ihminen, ja palvelualalla työskentelevä ystäväni avautui juuri siitä miten ne vähätkin tulot ovat koronan takia ehtyneet. Noudatan ohjeita muuten mahdollisimman tarkkaan - teen työni etänä, käyn viikon ruokaostokset kerralla, välttelen ihmiskontakteja ja julkisia tiloja. Seuraan tarkkaan tilastoja, ja kun se koronakäyrä alkaa täälläkin nousta jyrkemmin, jäävät ne kampaamokäynnitkin väliin. Siihen saakka yritän edes tällä minimaalisella panoksellani tukea paikallisia pienyrittäjiä.

Vierailija
12/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen ens viikolla ja ihan itä-helsingissä asun.

Vierailija
13/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää näitä juttuja.

Vierailija
14/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jos kaikki eläisivät kuten sinä niin siitä saataisiin kärsiä monta vuotta. 

Vierailija
15/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Voisitko lopettaa tollotrollikysymykset?

Vierailija
16/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan. Itsekin olen käynyt kulmien pigmentoinnissa ja vaateostoksilla Helsingissä ja lähipäivinä menen kampaajalle.

Vierailija
17/17 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin omasta osuudestani itseni ja lasten puolesta. Ei toisten puolesta voi tehdä valintoja, mutta en kyllä välejä ala katkomaan tuon vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi