Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joe Blascon meikkivoide, onko hintansa väärti?

Vierailija
05.07.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blascon kanssa? Levitättekö Blascon omalla meikkisienellä, kostutatteko sientä yhtään? Voiko levittää sormin?

Vierailija
22/26 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu ottaa purnukasta vaikka veitsen kärjellä, likaista sientä tai sormin sieltä ei saa ottaa, sillä menee bakteereja ja aine menee pilalle. Olen käyttänyt ainetta vuoden ja nyt alkaa loppua, en toki käytä kuin noin 2 krt viikossa. Tarvitsen todella paksun rasvakerroksen voiteen alle, että levittyy hyvin. Yksi miinus on se että joutuu todella hinkkaamaan että myös saa sen blascon pois naamasta, sekun tukkii ihohuokoset tosi lahjakkaasti. Mustille silmän ympärysiholle olen ostanut sen pienemmän purkin, en sitä valkoista vaan sille punakalle iholle tarkoitettua, se toimii siinä hyvin, sillä mielestäni tuo Blascon perusvoide ei peitä tummia silmiä täysin tai sitten pitäsi laittaa tuplamäärä. Minäkin tuohon kestävyyteen, jos todella haluaa peittävää jälkeä joka päivä, niin tuo kestää varmasti

n 6kk, ehkä vähän allekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 27.

Vierailija
24/26 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten vaan tykkääväät maskimaisesta meikistä. Luonnonkauniista ei blascoa käyttäessä siis todellakaan voi puhua, kun siitä tulee aikamoinen naamari, vaikka ottaisi vähänkin.

Vierailija
25/26 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitäkin miten levittää. Silloin kun ensimmäisen ostin, oli alkuun vaikeaa saada ainetta levittymään kevyesti, meinasi aina tulla liikaa. Olen kokeillut muitakin meikkivoiteita tässä välissä, mutten ole innostunut, ei ole minulle sopivampaa löytynyt.

5, edelleen

Vierailija
26/26 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä ja tosi peittävä, mä peitän sillä mm. bikinirajaan jäävät punelmat nyt uimaranta-kausina...mutta kansissa on parantamisen varaa, molemmat mun purnukat on menneet rikki - siis kannen läpinäkyvä muoviosa hajoaa aina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi