Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen, joka löysit Tinderistä parisuhteen - auta siskoa mäessä!

Vierailija
13.05.2020 |

Taas pettymykseen (kaveruuteen) päättyneen, "tosielämässä" alkaneen ihastuksen jälkeen olen miettinyt Tinderin kokeilemista. Useat kaverini ovat sieltä parisuhteen löytäneet (kestot nyt 2-5 vuotta), mutta tiedän että sen maine on, että koko homma on vain irtoseksin hakemista.

Siispä miten siellä kannattaa viestiä, että etsii jotain vakavampaa? Kuvat olisivat pari kasvoista, pari kauempaa, vaatteet päällä -tyylisiä. Mutta te jotka löysitten pitempiaikaisen parisuhteen sieltä - kirjoititteko profiilitekstiin mitä etsitte, vai otitteko vaan rennosti ja katsoitte mihin suuntaan mahdolliset keskustelut lähtivät? Kauanko kirjoittelitte ennen kuin tapasitte?

Olen siis 36-vuotias ikisinkku, joka ei halua naimisiin eikä lapsia, mutta en myöskään etsi yhden illan hupia. Tunnen olevani aivan liian vanha tällaiseen, mutta en halua jämähtää yksin kotiinkaan, joten haluan haastaa itseni tekemään jotain uutta. Tiedän olevani hauskaa seuraa ja ihan hyvännäköinenkin - olen vain pihalla siitä miten netissä herätetään kiinnostus, aletaan jutella ja lopulta päädytään tapailemaankin?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista kiinni paljon. Ehkä tissikuvia en kuitenkaan laittaisi.

Vierailija
82/84 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehinen näkökulma, kun Tinderiä selaillut muutaman vuoden vaihtelevasti.Osa miehistä voi laittaa kaikki suoraan oikealle, mutta itse olen kriittisempi. Ohessa juttuja, mitkä auttavat ainekin minua tekemään valintaa vasen/oikea. 

Rehelliset hyvät kuvat. En ymmärrä miten minun pitäisi tykätä, jos kuvassa hedelmäasetelma ja/tai maisemakuva. Osalla ainoa kuva ihmisestä on noin 15 metrin päästä, jolloin saa arvailla kohteen sukupuoltakin. Profiilin omistaja selvästi erotettavissa kuvista. Tullut vastaan profiilia, missä joka kuvassa 3+ ihmistä. En osannut tulkita kuka kuvan ihmisistä olisi ollut profiilin henkilö.

Kuvaus tekstinä, ei emojeina. Lapset, lemmikit ja tupakointi on minusta hyvä kertoa jo profiilissa. Näissä helposti showstoppereita ja ei kummallekaan kivaa, jos asia selviää myöhemmin. 

Tätä mietin itsekin että miksi moni tuntuu laittavat kuvia toisista ihmisistä. Ehkä joku yksi kaverikuva, matkalla tai jossain harrastuksessa jne, mutta täytyyhän ihmisten tietää kenen kanssa aikovat jutella. Mietin että laittaisin pari kolme kasvokuvaa ja yhden vähän kauempaa mutta vaatteet päällä.

Lemmikki mulla on mutta se on niin pieni ja outo että tohdinkohan mainita. Toisaalta ehkä siitä tulisi juuri sitä keskustelua :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittanut profiiliin että etsin parisuhdetta. Olen kuullut kavereilta, että sekin voi olla huono juttu: miehet jäävät jankkaamaan että miksi eivät kelpaa. Olen hyvin vaatimattoman näköinen, joten se pitää pelkän seksin vonkaajat loitolla, lisäksi itse swaippailin vain miehiä, jotka vaikuttivat profiilitekstinsä perusteella samanhenkisiltä kuin minä. Olin myös kirjoittanut oman profiilini siten, että se mielestäni kertoi minusta ja huumorintajustani. Mätsejä tuli vähän, mutta suurin osa oli tosi mukavia ja pääsin useille onnistuneille treffeille. Yksistä treffeistä syntyi sitten parisuhde - heti viestitellessä tuli tunne, että ollaan samalla aaltopituudella. Sanoisin siis, että kannattaa olla nirso: mätsien laatu on tärkeämpää kuin määrä.

Nyt kun olen näitä vastauksia lukenut, luulen että jos rohkaistun tätä kokeilemaan, en laita tuosta parisuhteesta tms. mitään tekstiini. Muutama lause itsestäni ja se siitä. Huh, jännittää kyllä vaikka en koko sovellusta ole edes ladannut vielä :D.

Vierailija
84/84 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee ap, tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi