Eevi Teittinen ja Janni Hussi eivät ole hauskoja
Rasittavaa katsottavaa heidän Instavideonsa. Hillitön myötähäpeä. Teemu ja Jolle ihan kusessa ja noloina aina kun nää sekoilee ja yrittää olla hauskoja. Eikö ne osaa olla normaalisti vaan koko ajan pitää leikkiä jotain hauskaa, vaikka ei sitä edes ole.
Kommentit (28)
Mä en kuuntele Jannin podcasteja tai radio-ohjelmaa, mutta Instassa en koe häntä ärsyttäväksi. Ei kyllä enää päivitä Jollen kanssa, että joku kriisi on tullut mieleen minullakin.
Eevi ei paljoa edes päivitä enkä ole saanut hänestä kuvaa, että edes yrittäisi olla hauska. Mielestäni hän on vähän totinen ja Teemu puolestaan vähän raskas.
Janni Hussi kertoi jossain omista pieruista että mitä mieltä Joel niistä oli- silloin mulla meni maku siihen naiseen. Mauton tyhjäpäinen nainen.
Jolle ei kauaa Hussia enää kattele.
Keitä ne on, ja miksi te katsotte niitä jos eivät ole hauskoja? Ja miksi edes puhutte niistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne yrittävät olla hauskoja? Mikä syy? Komiikka on taitolaji. Näillä ei sitä taitoa ole. ADHD? Voisiko se olla syynä? Heitähän yhdistää fitnesskin. Pakko tehdä ja värkätä koko ajan jotain.
Kenties heille on jäänyt "luokan klovni" -vaihde päälle. Tunnistan tämän itsessäni, olin koulussa kaveriporukassani se rasittava pelle (jutuilleni kyllä naurettiin, siksi sen roolin otinkin itselleni), ja näin aikuisiällä tietyissä porukoissa sama klovnivaihde napsahtaa päälle. En oikein ymmärrä itsekään, miksi näin käy. Ehkä siksi, että tietyiltä kavereilta saa positiivista palautetta hauskuudesta, ja aivot palaavat itsestään lukioaikojen rooliin.
Miksi te ihmiset katsotte sellaisten henkilöiden instavideoita tai kuuntelette podcasteja, joiden esiintyminen näyttää teitä vain ärsyttävän? Ei niitä ole pakko katsoa, jos ette tykkää. Itse en ole kummankaan naisen videoita nähnyt tai podcasteja kuunnellut, koska eivät ole henkilöitä, jotka itseäni kiinnostaisivat -> en siis usko heidän tarjoamansa sisällönkään kiinnostavan. En siis myöskään tiedä, ovatko hauskoja vai eivät vai onko tässä kyse nyt vain siitä, että toiset tykkää ja toiset ei. Mutta silti ja juuri siksi - jotain pitää olla päässä vialla ihmisellä, joka seuraa julkkista vain päästäkseen kiukuttelemaan, miten se ei oo yhtään hauska ja tosi tyhmän oloinen ja kyllä ärsyttää (tai surkee sisustustyyli, ihan lapsellinen, mitä tahansa muuta negatiivista). Ei ole ihan tervettä tuollainen.