Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei instaa tai snäppiä

Vierailija
13.05.2020 |

Yhdellä kaverillani (olemme lukioikäisiä) ei ole snäppiä tai instaa. Olen aina ihmetellyt tätä ja kysynyt syytä johon hän on vastannut että "ei kehtaa enää tehdä niitä, kun kaikilla muilla on ollut ne jo monia vuosia". Tunnetteko te ihmisiä (siis lähinnä 15-30 vuotiaita, joilla ei ole instaa tai snäppiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummojen juttu.

Vierailija
2/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kumpaakaan, en vain ole jaksanut ladata. Olen siis 19v tyttö. Kaikki ovat sitä ihmetelleet.

Vierailija
4/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iällä on väliä? Mä latasin ne viime kesänä ja oon kohta viiskyt.

Vierailija
5/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kumpaakaan.

Snäppi: mitä mä sillä tekisin? Tylsä idea. Ei ole tarvetta lähetellä koirafiltteri -pelleilykuvia, ja jos taas muuta sisällöntuotantoa ajatellaan, niin en koe järkeä tuottaa sisältöä joka katoaa nopeasti.

Insta: rehellisesti sanoen, voisi olla ihan kivaa tehdä omaa Instatiliä. Mutta en näe mitään syytä miksi muuten käyttäisin aikaani siellä. En näe itseäni siellä selaamassa muiden kuvia. Ja tähän vielä se tosiasia, että olen jo jäänyt kelkasta eli en viitsi nollalle seuraajalle perustaa.

Olen fb ja linkedIn.

Vierailija
6/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni löytyy molemmat, Insta jotta voi seurata tuttuja ja julkkiksia, snäppi koska sen avulla on helppo pitää yhteyttä kavereihin.

Vierailija
7/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillonkun minulla oli vielä facebook, kyttäsin kaikkia siellä ja luin kaikkea, nyt kun en ole moneen vuoteen ollut niin ajattelen että miksi tein niin, ei minua nykyään kiinnosta muiden asiat ainakaan missään netissä luettuna, oli sekin ajanhukkaa.

Vierailija
8/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua olla osa lammaslaumaa. Hyvä päätös, ei kaikkea tarvitse tehdä kuten muutkin tekee. Jää aikaa muuhunkin järkevämpään tekemiseen.

Vierailija
9/9 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi