"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on, kun nämä ei vakavaa -miehet alkaa kiukuttelemaan, kun lopetat suhteen.
Vaikka itse eivät halunneet mitään vakavaa.
Voihan toisen seurasta nauttia ja harmittaa jos hyvä tapailu loppuu.
Eli mies tapaa naisen, jonka seurassa viihtyy niin mainiosti että tapailun loppuminen vtuttaa mutta silti mies ei "halua mitään vakavaa" vaan jatkaa sinnikkäästi sen oikean etsimistä..
Vierailija kirjoitti:
"Ei mitään vakavaa" tarkoittaa yleensä myös että mies haluaa pyörittää hommaa omilla ehdoillaan, tehdä mitä haluaa ja pitää jotain naista jemmassa varalla vaikka ei kiinnostaisikaan.
Viesteihin jätetään vastaamatta, tapaamisia perutaan ja selitellään tällä "mutku ei mitää vakavaa".Naisen pitäis olla vähän ku lelu joka herää eloon kun sillä haluaa leikkiä.
Tämmöset hankkikoon kumibarbaran tai maksullisen.Eikä muuten ole mikään "komeiden pleijereiden" juttu pelkästään, kyllä niitä itsekkäitä ja lapsellisia miekkosia löytyy niistä vähemmänkin komeista/taviksista. Niin yleensä halutaan ajatella että vain "tasokkaimmilla" miehillä on varaa pyöritellä naisia näillä eivakavaa-jutuilla, mutta kyllä se yleisesti kaikenlaisten miesten juttu näyttäisi olevan nykyään että ei kiinnosta naiset, ei sitoutuminen vaan pimperoa vaan pitäs saada sillon tällöin ja helpolla sit kans.
Nyt joku suuttuu että jotkut miehet ei saa naista blaablaaa...tuo kirjoitus koski niitä miehiä jotka tätä ei mitään vakavaa- toitottavat käyttäytyessään tapaillessa paskasti tai siellä Tinderissä ennen kuin ollaan mahdollisesti vaihdettu sanaakaan.
Jos et sellainen ole, niin älä suotta provosoidu.
No mutta eihän ne ei-niin-komeat-pyöröpääwhateverit ikinä ulisekaan sen laatikkoleuan tekemisistä vaan se nainen tyhmä ja saa just mitä ansaitsee kun se laatikkoleuka panee kerran ja häipyy. Näille siis tämä laatikkoleuka on sankari jonka kaltaisia he haluaisivat itsekin olla, joten jos/kun itse saavat tilaisuuden toimia samoin niin eihän ne sitä jätä käyttämättä.
Se kertapano kun on paljon kivempaa kuin oikea, seksiä sisältävä parisuhde naisen kanssa. Ja toisaalta, pitäähän sitä naista "kouluttaa" vedättämällä/halveksimalla koska naisenhan on pakko olla jokin lukuisten laatikkoleukojen leikkikalu kun se kerran tyytyy nyt "vain" häneen. Ja sehän on loukkaus, että nainen kuvittelee hänen kelpuuttavan jonkun muille kelpaamattoman jämänaisen oikeaan suhteeseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on, kun nämä ei vakavaa -miehet alkaa kiukuttelemaan, kun lopetat suhteen.
Vaikka itse eivät halunneet mitään vakavaa.
Ei vakavaa -miesten kanssa ei ole mitään suhdetta, jonka voisi lopettaa. Paneskelun voi lopettaa.
Tapaileminen on jonkinlainen suhde tai mahdollisen suhteen alku. En voisi kuvitella paneskelua ilman sen kummempaa mielenkiintoa ihmistä kohtaan, mutta meitä on moneen junaan. Toisillehan seksi on kuin lautasellinen puuroa, tai istunnolla käynti. Kiva jos siihen löytyy joku samanmielinen kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tinderin, OKCupidin ja muiden deittipalvelujen tilastoista.
Tinderissä n 11,5% miehistä pärjää. Lopuilla on todella hiljaista.
OKCupidissa naiset arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi.
Yleensä kyseessä ollut arvioita tykkäyksistä, koska mikään palvelu ei taida dataansa jakaa muille. Itse olen Tinderissä saanut 99+ tykkäystä, enkä tosiaan ole komea, menestynyt tai vauras. Kannattaisiko arvioida omaa tekemistä, eikä syytellä oletettuja tilastoja?
Mulla vastaavaa näyttää goldin takana +5. Et ehkä itse tiedä oletko komea, mutta naiset ainakin tietää.
M37[/
Näyttääkö se oikeasti oikeita lukuja? Olin vapun aikaan ehkä yhteensä 15 minuuttia Tinderissä aktiivinen, eli selailin profiileja, ja piilotin oman profiilini kun poistuin sovelluksesta.
Mulla oli yksi kasvokuva eikä yhtään tekstiä, koska halusin vain vilkaista, mikä meininki siellä on. En tykännyt kenestäkään.
Kun sitten menin poistamaan profiilini, koska en halua roikkua siellä kun tiedän ettei ole treffailufiilis, niin mullakin näytti +99.
Ajattelin sen olevan mainoskikka Goldiin, koska en kai voi saada näillä kulmilla (asun maaseudulla) noin paljon tykkäyksiä muutamassa minuutissa!?
N43
Voi olla kumpaa tahansa.
Tuosta oli se testi.
Perusnätti nainen sai neutraalilla kasvokuvalla 80% tykkäyksiä, siis 250+/300.
Tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja, 60% miehistä swaippasi oikealle.
Jos mies saa tuollaisen määrän tykkäyksiä, ulkonäön pitää olla viittä vaille miesmalli.
Niin no miesten tyyli on se että selataan kaikki oikealle ja kun tulee match niin rumat poistetaan. Mikä etu niissä swaippaudmäärissä muka naiselle on, ei oikealle swaippaus tarkoita mitään.
Ja itse tavisnaisena laitan vasemmalle kaikki komeat miehet. Ja yli 190cm pitkät, ne joilla paidaton/habakuva, parralliset, kaljut, golfin/säbän/jääkiekon harrastajat, ne jotka poseeraa huumatun villieläimen tai sairaaksi jalostetun lyttykuono- tai vääräsäärikoiran kanssa, ne joilla satoja ig-kuvia tai typerä biisi, ne joilla lapsia..Ja paljon muita. Swaippaan oikealle vain sellaiset joiden kanssa olisin valmis tapaamaan. Olen saanut 2 viikossa 3 matchia. Yhden kanssa aloitin keskustelun, ei vastannut.
Voin olla jonkun mielestä typerä kun en ole tarpeeksi open minded tms mutta itsepä päätän miten appia käytän. Ja miksi haalisin matcheja joita en edes haluaisi nähdä/joiden kanssa en haluaisi keskustella.
Mä törmäsin laivalla "Ei mitään vakavaa" -mieheen. Sanoi ettei mua vihille vie mutta voi tulla kyllä panemaan ("pidetään hauskaa") kun tulee Helsingin reissulle.
Vähän olin että ookoo..Ei oikein ollut sellainen mies että olisi minua kiinnostanut sen ruotsinlaivan ulkopuolella..Siis jotenkin outoa että piti tuota "en vie sua vihille" toitottaa. Ja itse oli se joka teki aloitteen, kulki perässä, pyysi puh nroa, myöhemmin laittoi viestiä jne. Mulle olisi käynyt se perus laivapano ja se siitä. Tuli vaikutelma että joko on vähän hölmö eli ehkä luulee jotain että nainen harrastaa seksiä vain jos pitää miestä älyttömän ihanana tai sitten joku defenssi että kun jo kolmannessa lauseessa sanoo ettei v*ttujakaan kiinnosta niin ei ainakaan voi tulla torjutuksi.
Yksi "ei mitään vakavaa" mies on sattunut kohdalle... Jotenkin niin törppöä korostaa tuollaista heti alussa että minä ainakin suutuin ja jätin koko homman siihen. Vaikka myöhemmin ollut esim hyvä panosuhde tinderistä... Ei mitään vakavaa kuulostaa siltä että "panen tässä nyt samalla 15 muuta naista että tiedät sitten. Sinua enemmän tykkään Tiinasta, Terhistä, Miisasta ja Lissusta" 🤮
Vierailija kirjoitti:
Yksi "ei mitään vakavaa" mies on sattunut kohdalle... Jotenkin niin törppöä korostaa tuollaista heti alussa että minä ainakin suutuin ja jätin koko homman siihen. Vaikka myöhemmin ollut esim hyvä panosuhde tinderistä... Ei mitään vakavaa kuulostaa siltä että "panen tässä nyt samalla 15 muuta naista että tiedät sitten. Sinua enemmän tykkään Tiinasta, Terhistä, Miisasta ja Lissusta" 🤮
Juurikin näin. Ei kukaan halua kuulla tuommoista, vaikka kuinka olisi fwb-juttu kyseessä. Ei edes ne miehet. Varsinkin jos on yhtään heikompi itsetunto, niin eihän tuosta tule kuin itku. Joku kunnioituksen puute siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tinderin, OKCupidin ja muiden deittipalvelujen tilastoista.
Tinderissä n 11,5% miehistä pärjää. Lopuilla on todella hiljaista.
OKCupidissa naiset arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi.
Yleensä kyseessä ollut arvioita tykkäyksistä, koska mikään palvelu ei taida dataansa jakaa muille. Itse olen Tinderissä saanut 99+ tykkäystä, enkä tosiaan ole komea, menestynyt tai vauras. Kannattaisiko arvioida omaa tekemistä, eikä syytellä oletettuja tilastoja?
Mulla vastaavaa näyttää goldin takana +5. Et ehkä itse tiedä oletko komea, mutta naiset ainakin tietää.
M37[/
Näyttääkö se oikeasti oikeita lukuja? Olin vapun aikaan ehkä yhteensä 15 minuuttia Tinderissä aktiivinen, eli selailin profiileja, ja piilotin oman profiilini kun poistuin sovelluksesta.
Mulla oli yksi kasvokuva eikä yhtään tekstiä, koska halusin vain vilkaista, mikä meininki siellä on. En tykännyt kenestäkään.
Kun sitten menin poistamaan profiilini, koska en halua roikkua siellä kun tiedän ettei ole treffailufiilis, niin mullakin näytti +99.
Ajattelin sen olevan mainoskikka Goldiin, koska en kai voi saada näillä kulmilla (asun maaseudulla) noin paljon tykkäyksiä muutamassa minuutissa!?
N43
Voi olla kumpaa tahansa.
Tuosta oli se testi.
Perusnätti nainen sai neutraalilla kasvokuvalla 80% tykkäyksiä, siis 250+/300.
Tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja, 60% miehistä swaippasi oikealle.
Jos mies saa tuollaisen määrän tykkäyksiä, ulkonäön pitää olla viittä vaille miesmalli.
Niin no miesten tyyli on se että selataan kaikki oikealle ja kun tulee match niin rumat poistetaan. Mikä etu niissä swaippaudmäärissä muka naiselle on, ei oikealle swaippaus tarkoita mitään.
Ja itse tavisnaisena laitan vasemmalle kaikki komeat miehet. Ja yli 190cm pitkät, ne joilla paidaton/habakuva, parralliset, kaljut, golfin/säbän/jääkiekon harrastajat, ne jotka poseeraa huumatun villieläimen tai sairaaksi jalostetun lyttykuono- tai vääräsäärikoiran kanssa, ne joilla satoja ig-kuvia tai typerä biisi, ne joilla lapsia..Ja paljon muita. Swaippaan oikealle vain sellaiset joiden kanssa olisin valmis tapaamaan. Olen saanut 2 viikossa 3 matchia. Yhden kanssa aloitin keskustelun, ei vastannut.
Voin olla jonkun mielestä typerä kun en ole tarpeeksi open minded tms mutta itsepä päätän miten appia käytän. Ja miksi haalisin matcheja joita en edes haluaisi nähdä/joiden kanssa en haluaisi keskustella.
No sinulla on ainakin niin paljon syitä miksi swaippaat vasemmalle, että en yhtään ihmettele miksi ei ole matcheja.
M37
Vierailija kirjoitti:
"Ei mitään vakavaa" tarkoittaa yleensä myös että mies haluaa pyörittää hommaa omilla ehdoillaan, tehdä mitä haluaa ja pitää jotain naista jemmassa varalla vaikka ei kiinnostaisikaan.
Viesteihin jätetään vastaamatta, tapaamisia perutaan ja selitellään tällä "mutku ei mitää vakavaa".Naisen pitäis olla vähän ku lelu joka herää eloon kun sillä haluaa leikkiä.
Tämmöset hankkikoon kumibarbaran tai maksullisen.Eikä muuten ole mikään "komeiden pleijereiden" juttu pelkästään, kyllä niitä itsekkäitä ja lapsellisia miekkosia löytyy niistä vähemmänkin komeista/taviksista. Niin yleensä halutaan ajatella että vain "tasokkaimmilla" miehillä on varaa pyöritellä naisia näillä eivakavaa-jutuilla, mutta kyllä se yleisesti kaikenlaisten miesten juttu näyttäisi olevan nykyään että ei kiinnosta naiset, ei sitoutuminen vaan pimperoa vaan pitäs saada sillon tällöin ja helpolla sit kans.
Nyt joku suuttuu että jotkut miehet ei saa naista blaablaaa...tuo kirjoitus koski niitä miehiä jotka tätä ei mitään vakavaa- toitottavat käyttäytyessään tapaillessa paskasti tai siellä Tinderissä ennen kuin ollaan mahdollisesti vaihdettu sanaakaan.
Niinpä, ihmiset on nykyään joillekin kulutustavaraa ja hyödykkeitä, joiden pitäisi olla käytettävissä juuri sillä tavalla, ja juuri silloin kun henkilö x haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et sellainen ole, niin älä suotta provosoidu.Niinpä, ihmiset on nykyään joillekin kulutustavaraa ja hyödykkeitä, joiden pitäisi olla käytettävissä juuri sillä tavalla, ja juuri silloin kun henkilö x haluaa.
Jep. Tästä syystä on ihan mahtavaa olla kohta nelikymppinen, samanikäisen puolison kanssa yhdessä oleva. Samanlaiset on tekemiset, sama elämäntilanne, muistot menneestä, parisuhteen tarkoitus, jne.
Jos tästä yksin ensiksi jään, niin annan piuput kaikelle mikä liittyy "rakastavaisten" juttuihin, ja keskityn vapaa-ajallani vain itseeni, ystäviini, eläimiin, ja harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.
Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D
Siten ettö moni muu vedättää naisia häpeilemättä.
Hän itseasiassa vielä lisäsi, että "Tiedän monia miehiä, jotka kohtelevat naisia säälimättömästi, mutta minä en pysty siihen."
Onneksi en ollut ihastumassa mieheen, koska muuten olisin mennyt lankaan ihan sata nolla.
Jotenkin tuollainen hyväksikäyttävä asenne on ihan hämmentävän yleistä. Onko tämä aina ollut tällaista, vai onko Tinder oikeasti pilannut deittailun?
AP
Naiset nyt ovat vaan niin kauhean hyväuskoisia. Ja sit kun ne vähän ihastuvat, niin sitten ovat tosi helppoja pyöritettäviä. Juuri tuollainen en minä mutta muut -teksti vetoaa muikkeihin. Sitten kun osaa olla hetken puhumatta seksistä niin niillähän herää se toi on pakko saada -fiilis. Koska se on kiva ja mukava ja riippumaton. As simple as that.
Ja parasta vielä, että nehän jää roikkumaan ja harmittelemaan perään vaikka välit olisitkin katkaissut. Koska naiset menevät sillä tunteella. Ja antavat anteeksi "koska se oli kuitenkin ihana lyhyen hetken" ja ihminen pitää nähdä kokonaisuutena. On kiva myös avautua kavereille siitä lyhyestä kohtaamisesta ja suuresta ihastumisesta vaikka se pääsikin sit karkuun.
Tämä pätee tietysti äskettäin eronneisiin paremmin, ovat jotenkin helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Aika hienosti käännetty mieheltä tuo "ajattelen vain muita vaikka pitäisi ajatella vain itseäni" kun tosiasiassa tekee juuri päinvastoin :D Miten voikaan mahtua noin lyhyeen tekstiin omien juttujensa kumoaminen noin täydellisesti :D
Hän itseasiassa vielä lisäsi, että "Tiedän monia miehiä, jotka kohtelevat naisia säälimättömästi, mutta minä en pysty siihen."
Onneksi en ollut ihastumassa mieheen, koska muuten olisin mennyt lankaan ihan sata nolla.
Jotenkin tuollainen hyväksikäyttävä asenne on ihan hämmentävän yleistä. Onko tämä aina ollut tällaista, vai onko Tinder oikeasti pilannut deittailun?
AP
Naiset nyt ovat vaan niin kauhean hyväuskoisia. Ja sit kun ne vähän ihastuvat, niin sitten ovat tosi helppoja pyöritettäviä. Juuri tuollainen en minä mutta muut -teksti vetoaa muikkeihin. Sitten kun osaa olla hetken puhumatta seksistä niin niillähän herää se toi on pakko saada -fiilis. Koska se on kiva ja mukava ja riippumaton. As simple as that.
Ja parasta vielä, että nehän jää roikkumaan ja harmittelemaan perään vaikka välit olisitkin katkaissut. Koska naiset menevät sillä tunteella. Ja antavat anteeksi "koska se oli kuitenkin ihana lyhyen hetken" ja ihminen pitää nähdä kokonaisuutena. On kiva myös avautua kavereille siitä lyhyestä kohtaamisesta ja suuresta ihastumisesta vaikka se pääsikin sit karkuun.
Aika kyynistä mutta ei täysin tuulesta temmattu.
No nämä vakavaa-naiset taas puolestaan on niin päällekäyviä että miestä kuin miestä alkaa ahdistamaan. On päässä jo valmiit suunnitelmat siitä tyyliin punaisesta talosta ja perunamaasa perheineen joka on pakko saada pian. Yrittäisivät nyt edes vähän pitää sitä suunnitelmaansa salassa niin ehkä saisivatkin miehen helpommin houkuteltua kimppaan, kun ei heti läväytetä sitä "elinkautinen pallo jalassa" naamalle.
Naiset ovat sopivia seksiin ja vakavat keskustelut voi sitten hoitaa kaveripiirissä.
Vierailija kirjoitti:
No nämä vakavaa-naiset taas puolestaan on niin päällekäyviä että miestä kuin miestä alkaa ahdistamaan. On päässä jo valmiit suunnitelmat siitä tyyliin punaisesta talosta ja perunamaasa perheineen joka on pakko saada pian. Yrittäisivät nyt edes vähän pitää sitä suunnitelmaansa salassa niin ehkä saisivatkin miehen helpommin houkuteltua kimppaan, kun ei heti läväytetä sitä "elinkautinen pallo jalassa" naamalle.
Minulla on kyllä enemmän tullut niitä vastaan jotka ilmoittavat heti, että mitään yhdessä asumista eivät haaveile keneenkään kanssa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Kuka järjissään oleva nainen suostuu oikeasti tuollaiseen käyttöön?
Toinen asia toki, että tämä tietty alfana itseään pitävä itserakas mulqvistityyppi leuhkii mieluusti haaremillaan. Sehän se juttu on, saada ne reppanat kateellisiksi ja sillä nyt ei ole niin väliä, mikä on totta ja mikä luikuria. Pelimies mikä pelimies. Sääli tyttöjä, jotka noihin haksahtaa tyhmyyttään. Vaikka taitavat olla ihan samasta puusta veistetty nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
AP
Tämä naiset ovat nyt vaan niin kauhean hyväuskoisia- vastaus on tietenkin provo, mutta kommentoinpa nyt kuitenkin.. En tiedä viittaako kommentin kirjoittaja itseensä ja omaan toimintaansa, mutta siis "hyväuskoisia"? uskovat siis mihin? Ja helppoja "pyöritettäviä?"
Voisiko joku joka uskottelee jollekin naiselle (tai miehelle) tarkoitusperiensä olevan jotain muuta, kuin ne ovat tulla kertomaan että mikä v*ttu on sen jutun juju ja jännitys? Hiveleekö se sitä omaa olematonta egoa niin kovasti, kun kokee "pyörittävänsä" toista ja puhuvansa jotain mikä "vetoaa muikkeihin?"
Ja katinkontit että jäävät roikkumaan ja kyselemään perään, varmasti olet antanut täysin eri kuvan mitä olet hakemassa ja kun olet toosasi saanut ja vetäiset maton jalkojen alta, niin syytä onkin kysellä vähän että no mikäs sulle tuli ja mihin katosit.
Tällätavoin käyttäytyvät pask*ahousut nimenomaan haluavat ja toivovat toisen kyselevän epätietoisena perään, ei tasan varmasti ole kyse siitä että olisit rehdisti kertonut olevasi seksin perässä ja sitten katkaissut välit kun et halua suhdetta.
Ja useimmiten sitten vielä tämä "välit katkaissut pyörittelijä" hätääntyy kun nainen jättääkin rauhaan, että eikö toi roikukaan mussa enää! Sitten alkaa mitäkuuluttelut ja sometykkäilyt sun muut.
Koen itse omaavani huonon itsetunnon, vientiä ei ole koskaan ollut paljon (olen siis nainen), mutta ei kävisi mielessäkään alkaa missään tilanteessa roikottamaan jotain ihastunutta miestä oman itsetunnon pönkittämisen tai seksin takia. Nimenomaan EN haluaisi, että henkilö, josta en ole kiinnostunut alkaa kuvittelemaan, että minun kanssani olisi mahdollisuuksia.
Ja jos sitten ihmetellään, että miksi nainen alkaa kuvittelemaan ja haluamaan suhdetta, älä valehtele silloin haluavasi sellaisen jos haluat vain seksiä. Jos jää seksit saamatta rehellisyyden takia, niin deal with it ja etsi samanhenkistä seuraa. Kyllä sitäkin löytyy.
Mutta tosiaan, miksi pyöritellä ja uskotella ja sitten harmitella kun toinen roikkuu?
Minua ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, onko se se itsetunto vai onko se että äiti on jättänyt huomiotta, mikä??
Vierailija kirjoitti:
Tässä on varmasti perää. Ei kukaan myöskään halua olla osa toisen elämänprojektia, siis jos nainen on itsekeskeinen, yhteistyökyvytön ja jossain määrin saanut aina kaiken haluamansa. En miehenä jaksaisi tuon prinsessatyypin laskelmointia yhtään. Tai sitä että miehestä tehdään apulainen johonkin elämänprojektiin.
Ei mikään suhde voi toimia ilman rehellisyttä JA kunnioitusta. Sitä toista ei käytetä. Tai korkeintaan itsetuntemuksen lisäämiseen. Mutta sekin tapahtuu ihan luonnostaan, jos kommunikointi pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tavisnaisena laitan vasemmalle kaikki komeat miehet. Ja yli 190cm pitkät, ne joilla paidaton/habakuva, parralliset, kaljut, golfin/säbän/jääkiekon harrastajat, ne jotka poseeraa huumatun villieläimen tai sairaaksi jalostetun lyttykuono- tai vääräsäärikoiran kanssa, ne joilla satoja ig-kuvia tai typerä biisi, ne joilla lapsia..Ja paljon muita. Swaippaan oikealle vain sellaiset joiden kanssa olisin valmis tapaamaan. Olen saanut 2 viikossa 3 matchia. Yhden kanssa aloitin keskustelun, ei vastannut.
Harvinaisen järkevä nainen, arvostan. <3
Viesteihin jätetään vastaamatta, tapaamisia perutaan ja selitellään tällä "mutku ei mitää vakavaa".
Naisen pitäis olla vähän ku lelu joka herää eloon kun sillä haluaa leikkiä.
Tämmöset hankkikoon kumibarbaran tai maksullisen.
Eikä muuten ole mikään "komeiden pleijereiden" juttu pelkästään, kyllä niitä itsekkäitä ja lapsellisia miekkosia löytyy niistä vähemmänkin komeista/taviksista. Niin yleensä halutaan ajatella että vain "tasokkaimmilla" miehillä on varaa pyöritellä naisia näillä eivakavaa-jutuilla, mutta kyllä se yleisesti kaikenlaisten miesten juttu näyttäisi olevan nykyään että ei kiinnosta naiset, ei sitoutuminen vaan pimperoa vaan pitäs saada sillon tällöin ja helpolla sit kans.