Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin yökerhossa 20 vuotta sitten mieheltä numeron, yöksi miehen luo seuraavana iltana, nyt yhä naimisissa ja lapsiakin on. Mites teillä?

Vierailija
30.12.2023 |

Kysyin yökerhossa 20 vuotta sitten mieheltä numeron, yöksi miehen luo seuraavana iltana, nyt yhä naimisissa ja lapsiakin on. Mites teillä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää edes

Vierailija
2/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta parisuhteeseen. Näinhän se usein menee.

Vierailija
4/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin opiskelun lomassa, muutimme heti yhteen, siis heti. Lapsia on 2. Tästä on 31 vuotta. 

Vierailija
5/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tapasin mieheni kohta 29 vuotta sitten baarissa. Hän tuli yöksi luokseni, viipyi itse asiassa kolme päivää saman tien. Siitä asti yhdessä oltu, ja yksi lapsi. 

Vierailija
6/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kävi uskomattoman hyvä tuuri. Yleensä kul.li edellä suhteet epäonnistuu.

Vierailija
7/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin naista seksiin

Hän suostui

Laukesin minuutissa

4 vuotta myöhemmin nainen nosti raiskaus syytteen minua kohtaan

Vierailija
8/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin 25 vuotta sitten mennä tuohon halpaan ja joutua 18 vuoden maksusitoumukseen. En vastannut tuntemattomiin numeroihin ja selvisin pelkällä säikähdyksellä.

Vierailija
9/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sällillä ei ollut puhelinta. Eikä niin köyhälle olisi ollut mitään käytttöä.

Vierailija
10/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä deittailun saralla on äärimmäisen helppoa. Seuraa löytyy viikon jokaiselle tunnille vaikka ei olisikaan kedon kaunein kukka

Vierailija
11/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa. Oli kerran aika jolloin tapasimme ihmisiä oikeasti ja katsoimme toisiamme silmiin. Rohkeimmat kysyivät puhelinnumeron. Nyt ei katsota ketään vaan tuijotetaan kannykkää ja viestitellään turhissa palveluissa loputtomia turhia viestejä. Rakkaustarina ei ala niin.

Vierailija
12/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena baarissa kovassa kännissä. Baarissa oli nainen selvinpäin autolla. Nainen kysyi minulta puhelinnumeroa, mutta olin niin kännissä, että en muistanut puhelinnumeroa. Sanoin naiselle, että mennään asunnolleni. Seuraavaksi muistan kuinka oltiin alasti minun sängyssä.

Vierailija
13/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten olin 11, eli en silloin hillunut yökerhoissa. Omat lapset ei oo mun juttu vieläkään, nyt 31-vuotiaanakaan. Jokainen tyylillään :)

Vierailija
14/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen ystävä pyysi mut kaverilleen viettämään päivää (joka venyi illaksi). Heitin nopeasti collarit niskaan ja lähdin kaveria tapaamaan.

Tämä mies sitten tarjosi ruuat ja juomat, oli iskenyt muhun silmänsä sinä samana iltana.

Käytiin yhteisen ystävän kanssa vielä muutamia kertoja tämän miehen luona kahvilla, mutta lopulta kahviteltiin miehen kanssa kahdestaan. 

Siinä se kesä meni ja syksyllä jäin eräänä yönä miehelle. Siitä se tarina sai alkunsa 10 vuotta sitten.

Vierailija
15/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin baaritiskillä 19 vuotta sitten. Tiesimme toisemme ennestään, mutta emme varsinaisesti tunteneet. Yö yhdessä ja tiedettiin heti, että tämä on tässä. Numerot vaihdettiin aamulla ja soitettiin jo samana iltana. Nykyisi onnellisesti naimisissa, kolme teini-ikäistä lasta.

Vierailija
16/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelin yhdenyön suhteita.  Alkoi jo vähän kyllästyttää, ei suinikaan ne satunnaispanot mutta yksinäisyys niiden välillä. Kaikki yhdenyönsuhteet eivät alkaneet kapakassa, vaan ainakin pari kertaa liikuntasuorituksen yhteydessä. Ja kerran kirjastossa, puolituttu ihminen. Jatkettiin suoraan meille kahville ja ruvettiin panemaan. 

Sitten yhden kanssa kemiat kohtasi ja yhdessä oltu kolmattakymmentä vuotta. Hän ei ollut harrastanut irtosuhteita joten hänellä kävi kuin ap:lle, mutta minulle hän oli ehkä jotain kolmaskymmenes?

Vierailija
17/17 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku 45v ja tyytyväinen ettei ole suomalaista miestä. Vaikka on kai muutama noin muuten kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi