Jatkaisitteko suhdetta jos teille selviäisi....
...että miehenne naismieltymys ei vastaa juurikaan yhtään sitä mitä te olette?
Mulle selvisi aikoinaan että mihen naismaku on aika rajoittunut ja hän pitää ihanteenaan ruskettuneita ja muodokkaampaa naisista, kun taas itse olen vaalea ja aika tasapaksu/hoikka, eli käytännössä lähes vastakohta. Tästä huolimatta ollaan oltu yhdessä vuosia, mutta en vain saa mielestäni sitä totuutta että siinä missä jollekin toiselle miehelle olisin tosi seksikäs, olen omalleni vain ehkä ok tai joku korvike, kun ei nyt tullutkaan saatua sitä muodokasta latinotarta.
Miten tuollaisesta pääsee yli? tai voiko siitä päästä? onko ainut vaihtoehto erota jos tuosta muodostuu kynnyskysymys parisuhteelle? Tunnen itseni vain niin mitättömän näköiseksi mieheni seurassa ja tulen surulliseksi ja vihaiseksi, kun ajattelen tai näen hänen suorastaan syttyvän sen tumman kaunottaren edessä jollainen en koskaan voi olla.
Kommentit (84)
Nojaa. Kyllä minäkin haaveilen masturboidessa ja usein seksin aikanakin pitkäkutrisista komeista pyykkilautavatsaisista miehistä, mutta omani on silti kalju plösö :,D Mutta ihana sellainen.
(En kyllä vihjaisi hänelle hiussiiroista tai treenaamisista, annan olla omanlaisensa.... ei saa olla ilkeä.)
Älä usko kaikkea mitä sanotaan.