Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mieheni ja mitä tehdä?

Vierailija
12.05.2020 |

Yhdessä oltu yli 9 vuotta.Noin vuosi sitten epäilen mieheni pettäneen minua ex-työkaverinsa kanssa. Sain asiasta vihiä myöhemmin ja mies kiisti kaiken. Asia on ns. Vanha ja mieheni unohtanut, mutta....en vain pääse asian yli ja siitä tunteesta että mies petti minua tai ainakin jotain oli tämän naisen kanssa. Asia vaivaa välillä ja juuri se, että noinko mies pitää minua arvossa ettei asiaa edes tunnusta tai asiasta kanssani puhu. Asiaa ei koskaan kunnolla läpi puhuttu. Mies vain kiukkuisesti ilmoitti ettei heillä ollut mitään ja kyllä minua rakastaa. Myöhemmin asian tiimoilta kiukkuisena humalassa sanoi vain että joo, olen tehnyt virheitä, mutta sua mä rakastan..öö...mitä virheitä? Asiasta ei enää puhuttu. En tiedä mitä tehdä kun toinen ei halunnut asiaa puhua ja nyt siitä on jo vuosi niin eipä sitä kannata taas ottaa esille ja miestä suututtaa. Muten pääsen itse asian yli. Apuja kiitos.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs ap todistaa ettei ole itse pettänyt? 

Eikö naiset aina kilju sitä, kuinka pettämisestä syyttäjät ovat itse pettäjiä? 

Vierailija
62/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala kaivelemaan vielä vanhempia asioita ja vatvo niitä joka päivä. Keksi lisää omasta päästäsi , laita mielikuvituksesi lentoon. Kyllä onni niin tulee molemmille. 

Itse asiassa pettäminen (tai esim muu parisuhdeväkivallan muoto) ei vanhene, vaikka aika kuluisi, ellei sitä käsitellä. Nyt ap:n mies ei ole suostunut puhumaan siitä, joten se on edelleen tuore ongelma.

Näin kirjoittaa myös parisuhdeväkivaltaan erikoistunut terapeutti kirjassaan. Kuten myös, että se väärin tehnyt osapuoli joutuu hyväksymään, että se petetty/uhri voi tarvita asian kösittelyä useampaan kertaan.päöstäkseen siitä yli. Että pettäjä/väkivaltainen ei ole oikeutettu kieltämään asiasta keskustelua, vaikka se itseä tympäisisikin.

Ai pettäminen on VÄKIVALTAA?

Nyt ollaan jo ihan uudella tasolla taas naisuhriutumisen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa tilanteessa muu auta kuin

A. Ottaa asia esille miehen kanssa, käsitellä se perin pohjin ja arvioida sen perusteella tilannetta uudelleen tai

B. Jos ei suostu keskustelemaan, tai et usko hänen kertovan totuutta, on aika lähteä eri teille.

Ei suhteesta tule mitään, jos luottamusta ei ole.

Vierailija
64/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala kaivelemaan vielä vanhempia asioita ja vatvo niitä joka päivä. Keksi lisää omasta päästäsi , laita mielikuvituksesi lentoon. Kyllä onni niin tulee molemmille. 

Itse asiassa pettäminen (tai esim muu parisuhdeväkivallan muoto) ei vanhene, vaikka aika kuluisi, ellei sitä käsitellä. Nyt ap:n mies ei ole suostunut puhumaan siitä, joten se on edelleen tuore ongelma.

Näin kirjoittaa myös parisuhdeväkivaltaan erikoistunut terapeutti kirjassaan. Kuten myös, että se väärin tehnyt osapuoli joutuu hyväksymään, että se petetty/uhri voi tarvita asian kösittelyä useampaan kertaan.päöstäkseen siitä yli. Että pettäjä/väkivaltainen ei ole oikeutettu kieltämään asiasta keskustelua, vaikka se itseä tympäisisikin.

Kyllä ne miehetkin joutuvat petetyiksi naisten toimesta. Kyllä pettäminen jonkinlaista henkistä väkivaltaa on. Miksi kukaan haluaa satuttaa rakastaan niin pahasti?

Vierailija
65/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehetkin joutuvat petetyiksi naisten toimesta. Kyllä pettäminen jonkinlaista henkistä väkivaltaa on. Miksi kukaan haluaa satuttaa rakastaan niin pahasti?

Mitä kaikkea muuta haluat kääntää väkivallaksi? 

Pettäminen on pettämistä. Jos sinun naisen heikko psyykkeesi ei sitä kestä, niin voivoi

Vierailija
66/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suuttuminen tarkoittaa, että on pettänyt? Ettekö te suutu, jos teitä aiheettomasti syytetään jostain ja jankataan?

Vierailija
67/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se henkisestä väkivallasta menee. Pettämisen jälkeen itseltäni lähti hetkeksi toiminta kyky. Tämä taisi tulla sinulle yllätyksenä, että sellainen toiminta aiheuttaa kipua ja traumoja joista päästä yli. Helpommalla pääsisi, jos pettäjät olisivat rehellisiä itselle ja toiselle jos alkaa muut ihmiset kiinnostaa siinä määrin että humalassa tai selvinpäin pystyy aiheuttamaan ihmiselle joka itseä rakastaa ääretöntä surua. Kirjoituksesi oli jopa narsistinen, että kannattaa vähän mietiskellä mistä petetyksi tulleiden vähättely kumpuaa.

Vierailija
68/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noiden viestien poistamisesta päättelisin, että on pettänyt.

Vierailija
69/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se henkisestä väkivallasta menee. Pettämisen jälkeen itseltäni lähti hetkeksi toiminta kyky. Tämä taisi tulla sinulle yllätyksenä, että sellainen toiminta aiheuttaa kipua ja traumoja joista päästä yli. Helpommalla pääsisi, jos pettäjät olisivat rehellisiä itselle ja toiselle jos alkaa muut ihmiset kiinnostaa siinä määrin että humalassa tai selvinpäin pystyy aiheuttamaan ihmiselle joka itseä rakastaa ääretöntä surua. Kirjoituksesi oli jopa narsistinen, että kannattaa vähän mietiskellä mistä petetyksi tulleiden vähättely kumpuaa.

Pettäminen ei ole väkivaltaa, sinä olet vain heikko ihminen. 

Vierailija
70/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä viestissä luki minkä mies sitten oli poistanut?

Sen tietäminen auttaisi neuvomassa täällä.

Vierailija
71/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie puhelin tekniikan ammattilaiselle ja pyydä tuomaan esiin poistetut viestit, Eiköhän joku osaa ne tuoda esiin,,,?

Vierailija
72/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta. "how to see deleted messages from phone". Haussa Tulee neuvoja, ja videoita. Opettele ne, ja ensi yönä kun mies nukkuu otat kännykän ja yrität nähdä ne viestit.

Vierailija
73/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vie puhelin tekniikan ammattilaiselle ja pyydä tuomaan esiin poistetut viestit, Eiköhän joku osaa ne tuoda esiin,,,?

Todella laitonta. Kuinka sairaita tämän palstan naiset oikein on? 

Vierailija
74/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä kommentointia. En todellakaa ala mieheni puhelinta tonkimaan. En olisi itsekkään toista parempi silloin. Niinkuin kirjoitin jo aijemmin, haluan suhteen perustuvan luottamukselle ja avoimuudelle ja näitä en tällä hetkellä koe saavani tässä suhteessa kun toinen ei suostu puhumaan ja piilottelee/jättää kertomatta asioita. En myöskään ole uhkailemassa miestäni millään tavalla. Halusin lähinnä kuulla ihmisiltä joilla olisi omakohtaisia kokemuksia asiasta miten on asian saanut hoidettua. Tai jos itse on ollut se salaava osapuoli miksi on näin tehnyt. Mitä sillä uskoo saavuttavansa?

Ap

Vierailija
75/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait vihiä, että olet liki 100 varma, että miehesi on pettänyt? Kertoiko joku jotain? Näitkö jotain viestejä?

Mieheni käytös muuttui ensin joka herätti ihmetystä, myöhemmin näin vahingossa viestin jonka laittoi ja kysyin silloin heti suoraan asiasta. Poisti keskusteluhistorian heti tämän jälkeen ja sanoi että senkus luet puhelimen läpi jos haluat. En halunnut. Juuri tämä ettei asiasta voinut edes keskustella koska mies rakastaa minua kuulemma kyllä.

Ap

Selkeästi jotain sellaista on ollut meneillään mikä ei ole tarkoitettu sinun silmille. Eli kiellettyä. Mitä siinä näkemässäsi viestissä luki?

Mun veikkaus on, että jos ei ole varsinaisesti pettänyt niin siellä on ollut jotain pikkutuhmaa viestittelyä, sydänemojeja , dickpickejä/tisukuvia tai jotain fantasioita mistä keskusteltu. Ja sitten miehesi ehkä huomasi että meni liian pitkälle ja lopetti viestittelyn tuon naisen kanssa,

Pitäisin jo tuota pettämisenä. Ei parisuhteeseen kuulu tuollaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi