Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mieheni ja mitä tehdä?

Vierailija
12.05.2020 |

Yhdessä oltu yli 9 vuotta.Noin vuosi sitten epäilen mieheni pettäneen minua ex-työkaverinsa kanssa. Sain asiasta vihiä myöhemmin ja mies kiisti kaiken. Asia on ns. Vanha ja mieheni unohtanut, mutta....en vain pääse asian yli ja siitä tunteesta että mies petti minua tai ainakin jotain oli tämän naisen kanssa. Asia vaivaa välillä ja juuri se, että noinko mies pitää minua arvossa ettei asiaa edes tunnusta tai asiasta kanssani puhu. Asiaa ei koskaan kunnolla läpi puhuttu. Mies vain kiukkuisesti ilmoitti ettei heillä ollut mitään ja kyllä minua rakastaa. Myöhemmin asian tiimoilta kiukkuisena humalassa sanoi vain että joo, olen tehnyt virheitä, mutta sua mä rakastan..öö...mitä virheitä? Asiasta ei enää puhuttu. En tiedä mitä tehdä kun toinen ei halunnut asiaa puhua ja nyt siitä on jo vuosi niin eipä sitä kannata taas ottaa esille ja miestä suututtaa. Muten pääsen itse asian yli. Apuja kiitos.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos kysyisit siltäoletetulta toiselta osapuolelta?

Vierailija
2/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä täältä ratkaisun avaimia voi saada. Joko pääset asiasta yli tai et pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vätys, kuten omanikin. Liian itsekäs päästämään sinusta, tutusta ja hyvästä, irti.

Vierailija
4/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olenhan minä kysynyt ja asiasta yritin keskustelua saada aikaiseksi mutta toinen vain suuttui eikö halunnut puhua. Sehän se yksi ongelma olikin.

Ap

Vierailija
5/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään nöyryyttävämpää kuin laittaa viestiä oletetulle toiselle osapuolelle kysyäkseen, "Olitko minun mieheni kanssa silleen?" Miksi hän edes vastaisi?

Yksi naimisissa oleva mies vokotteli itseäni aikoinaan. Panokset vaan kasvoivat, kun en lämmennyt, lupaili New Yorkin matkaa tai lomaa missä tahansa. Ei kiinnostanut, koska miten olisin lomasta nauttinut, kun se olisi pitänyt viettää hänen kanssaan. Lopulta hän luovutti mutta oli jättänyt numeroni puhelimeensa. Joitakin kuukausia myöhemmin hänen vaimonsa soitti ja kysyi, millainen suhde minulla oli hänen puolisoonsa. En nähnyt pienintäkään syytä alkaa hänelle kertoa. Miksi ihmeessä olisin? Totesin, että kysyköön puolisoltaan.

Vierailija
6/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan.

Vierailija
7/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä täältä ratkaisun avaimia voi saada. Joko pääset asiasta yli tai et pääse.

No kokemuksia muilta olisinkin kaivannut. Onko mahdollsita päästä asian yli vai onko se jäänyt kalvamaan ja pilannut suhteen lopulta. Välillä tuntuu että asia unohtuu ja kaikki ok mutta sitten se palaa varkain aina mieleen jostain ja ahdistaa.

Vierailija
8/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olenhan minä kysynyt ja asiasta yritin keskustelua saada aikaiseksi mutta toinen vain suuttui eikö halunnut puhua. Sehän se yksi ongelma olikin.

Ap

Suuttuminen on merkki huonosta omatunnosta ja siitä, että aihe on arka eikä hän halua sitä sinulle paljastaa.

Vierailija
9/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

rjaan kysyin mieheltäni, en naiselta. En lähde siihen.

Vierailija
10/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joutunut kokemaan mieheni oettämisen.

Tuo toinen nainen ei varmasti vastaa sulle yhtään mitään, jos yrität kysyä asiasta puhelimessa tai facessa tms.

Mä suosittelen, että tapaat hänet kasvotusten. Pyydä, että haluat jutella hänen kanssaan ja korosta, että sä et ole vihainen etkä suutu, sä vain hakluat jutella ja tietää totuuden - oli se mikä tahansa. Ehkä siinä kasvotusten sitten avautuu.

Vierailija
11/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että miehesi suuttuu asiasta puhuttaessa kertoo juuri siitä, että jotain hän on tehnyt. Kyllä minä vaatisin saada tietää totuuden ja jos asiasta puhuminen saa aikaan pelkkää riitaa, niin lähtisin suhteesta, koska en pystyisi elämään ihmisen kanssa, johon en luota.

Vierailija
12/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on pakko nostaa pöydälle, jos haluat jatkossa elää toimivassa parisuhteessa. Et saa mielenrauhaa muusta kuin totuudesta ja se sinun on nyt vain selvitettävä. Mikäli et pysty selvittämään asian todellista laitaa miehen välttelytaktiikan takia ja epäluottamus vaivaa, on korkea aika päättää suhde. Mies ei ansaitse sinua eikä mies ole kyllin hyvä itsellesi. Muista itsekunnioitus, nainen!

Vierailija
13/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vatvo nyt tuota koko loppuelämäsi.

Vierailija
14/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suuttuminen on merkki huonosta omatunnosta ja siitä, että aihe on arka eikä hän halua sitä sinulle paljastaa.

No sen minä tiesän. Mieheni omaa aika korkean moraalin ja on aika kärkäs sanomaan muiden tekemistä virheistä. Toisaalta voisin kuvitella ettei tosiaan tunnusta asiaa jos on jotain tapahtunut, koska sen myöntäminen olisi liian kova paikka ja uskon ettei halua menettää minua ja lapsia ja ns. Helppoa yhteiseloa. Mutta se, että hän kokee olevansa oikeutettu päättämään sian yksin ja ei antanut minulle rehellisyyttä.ja avoimuutta ahdistaa. Se loukkaa eniten.

Ap

Vierailija
15/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että se miehen suuttuminen asiasta kysyessä on pahinta. Minulle on käynyt samoin. Mies suuttui ja aloitti pitkän mykkäkoulun. Asiaa ei ole pystynyt käsittelemään. Ja mies käytöksellään pahensi epäilyä. En osaa auttaa. Luottamus on myös sitä, että uskaltaa puhua vaikeista asioista. Tuntuu, että luottamus on horjunut eikä se ole palannut.

Vierailija
16/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toinen nainen ei varmasti vastaa sulle yhtään mitään, jos yrität kysyä asiasta puhelimessa tai facessa tms.

Mä suosittelen, että tapaat hänet kasvotusten. Pyydä, että haluat jutella hänen kanssaan ja korosta, että sä et ole vihainen etkä suutu, sä vain hakluat jutella ja tietää totuuden - oli se mikä tahansa. Ehkä siinä kasvotusten sitten avautuu.

Niinkuin kerroin, asiasta on yli vuosi. Ja ei, en koe mitään tarvetta nähdä kyseistä naista.

Ap

Vierailija
17/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait vihiä, että olet liki 100 varma, että miehesi on pettänyt? Kertoiko joku jotain? Näitkö jotain viestejä?

Vierailija
18/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täydennän tähän vielä että tyypillisestihän pettäjät kertovat vain sen mistä jäävät väkisin kiinni. Kaikki muu piilotellaan niin paljon kuin voi. Mun mies myös vähätteli pettämistään, ja kuulemma oli niin tuntematon kumppani. No selvisihän se nainen lopulta. Mies suostui kertomaan mulle kuka kyseessä oli kun olin suuuuuper-raaaaaauhallinen, kysyin hiljaa ja kiltisti että kerro nimi. Sanoin että en suutu, en ota yhteyttä naiseen jne. Ja sitten mies kertoi. Ja sitten otin yhteyttä naiseen. Mieshet on niin vedätettävissä.

Vierailija
19/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tai sitten mies turhautuu, kun häneen ei luoteta, vaikka mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
20/75 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehesi petti sinua.

Eivät ne koskaan tunnusta, eivät milloinkaan.

Ja nyt kun tiedät, että petti, niin joko helpottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi