Veljeni ei ota lapsia hoitoon.
Aiemmin saatoin mennä veljen luo kylään ja jättää lapset sinne kaupassakäynnin ajaksi esimerkiksi. Vaihdellen kerrasta muutamaan kertaan viikossa.
Veljelleni tuli sitten naisystävä ja rupesi sen luona viettämään aikaa. Aina oli muka kiire johonkin jos olin jättämässä lapset hetkeksi. Kyllä ärsyttää. Varmaan sen naisen vika, että ei hoida lapsiani, kun varmasti tykkää hoitaa.
Kommentit (145)
Veljelläsi on nykyisin omakin elämä, joten ei kerkeä enää niin paljon sinua auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Veljelläsi on nykyisin omakin elämä, joten ei kerkeä enää niin paljon sinua auttamaan.
Veljellä oli hieno elämä, minkä naisystävä nyt pilasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on törkeä veli. Sukulaissuhde säilyy ikuisesti, naissuhteet tulevat ja menevät. Se veljesi naisystävä, se myrkkykäärme yrittää tuhota rakkaiden sukulaisten välit ja kärkkyy varmaan perintöä, joka kuuluisi sinulle ja lapsillesi.
Tästä olenkin ajatellut puhua, veljellä ei ole nimittäin lapsia! Kannattaa pikaisesti tehdä testamentti tai viimeistään jos menevät naimisiin, että ei naisystävä leskeksi jäädessään peri veljeni omaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kohteliasta soittaa jos ei tulekaan oikeaan aikaan töistä tai veli voisi antaa minulle vara-avaimensa, niin vien lapset odottamaan hänen luokseen.
Joku kerta yritin hänelle soittaa, kun ei näkynyt töistä kotiin. Ei sitten vastannut edes. Varmasti naisystävän takia!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näin, että veljeni sai laadukasta sisältöä yksinäiseen elämäänsä leikkiessään lapsieni kanssa. Tein hänelle palveluksen, kun hän ujona introverttinä omaa juuri kaverieta. Koulussakin oli aina se hiljainen hissukka.
Tämä ei ollut minun eli aloituksen tekijän viesti, mutta aika hyvin osui. On hänellä kavereita, mutta liikaa viettää aikaa yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljellä oli hieno elämä, minkä naisystävä nyt pilasi.
Niin! Toivottavasti eivät ikinä hanki yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kohteliasta soittaa jos ei tulekaan oikeaan aikaan töistä tai veli voisi antaa minulle vara-avaimensa, niin vien lapset odottamaan hänen luokseen.
Joku kerta yritin hänelle soittaa, kun ei näkynyt töistä kotiin. Ei sitten vastannut edes. Varmasti naisystävän takia!
Tai sitten arvasi, että olet taas pihassa odottamassa ja aikeissa jättää lapset hänelle.
Provo tai ei kauhea ihminen olet ap. Sinun kaltaiset itsekkäät minäminäjamunlapsi ihmiset on niiiin rasittavia. Kuvittelette että muita kiinnostaa sun kakarat ja sun jaksaminen. Hyvä että kuvitteellinen tai oikea veljen tyttis pitää terveistä rajoista huolen etkä pääse terrorisoimaan toisen elämää tuon enempää. Jonkin verran on ok auttaa esim hätätilanteissa (kaupassa, salilla käynti ei ole hätätilanne) ja jos sovitaan hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten arvasi, että olet taas pihassa odottamassa ja aikeissa jättää lapset hänelle.
Pitää sitä aikaa löytyä muillekin kuin naisystävälle! Myöhemmin harmittaa jos ei tarpeeksi osallistu lasteni elämään.
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei kauhea ihminen olet ap. Sinun kaltaiset itsekkäät minäminäjamunlapsi ihmiset on niiiin rasittavia. Kuvittelette että muita kiinnostaa sun kakarat ja sun jaksaminen. Hyvä että kuvitteellinen tai oikea veljen tyttis pitää terveistä rajoista huolen etkä pääse terrorisoimaan toisen elämää tuon enempää. Jonkin verran on ok auttaa esim hätätilanteissa (kaupassa, salilla käynti ei ole hätätilanne) ja jos sovitaan hyvissä ajoin.
Kaupassa käynti nyt ei koko päivää kestä. Ei luulisi olevan iso vaiva ja vaikea mitään viikkoja etukäteen sopia. Veljeni tykkäisi lapsia vahtia varmasti ja tämä johtuu muusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on törkeä veli. Sukulaissuhde säilyy ikuisesti, naissuhteet tulevat ja menevät. Se veljesi naisystävä, se myrkkykäärme yrittää tuhota rakkaiden sukulaisten välit ja kärkkyy varmaan perintöä, joka kuuluisi sinulle ja lapsillesi.
Tästä olenkin ajatellut puhua, veljellä ei ole nimittäin lapsia! Kannattaa pikaisesti tehdä testamentti tai viimeistään jos menevät naimisiin, että ei naisystävä leskeksi jäädessään peri veljeni omaisuutta!
Eiköhän siinä vaiheessa ole yhteinen koti ja kaikki. Leski luonnollisesti perisi kuten kuuluu. Tai toki jokainen saa päättää miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käynti nyt ei koko päivää kestä. Ei luulisi olevan iso vaiva ja vaikea mitään viikkoja etukäteen sopia. Veljeni tykkäisi lapsia vahtia varmasti ja tämä johtuu muusta asiasta.
Uskomatonta, että joku oikeasti ilmestyy pihaan tai odottaa siellä jättääkseen lapset hoitoon. Tuskin veljesi tykkäsi lapsia hoitaa. Ei vaan halunnut lasten edessä näyttää ärtymystään.
On tuo kyllä jos ihmisen pitää etukäteen vaivihkaa kurkistaa uskaltaako kotiin mennä vai tuleeko silloin lapsenvahtikeikka. Omista menoista viis.
Älä ikinä jätä lapsiasi mihinkään hoitoon jossa heitä ei haluta pitää. Älä kuvittele, ettei lapset vaistoa sitä, ettei heistä haluta pitää huolta, edes sinun kaupassa käynnin ajan. Toivottavasti saat jonkun muun luotettavan paikan nyt kun koronan takia perheen yhteisiä kaupassa käyntejä ei suositella. Sukulaistaan (tai ystävää) ei saisi pitää liian itsekeskeisesti apulaisena, hänen kotiaan lasten parkkina, aina kun sitä itse tarvitsee. Miten sinä hyvitit veljeäsi hänen pitäessään huolta ja hoitaessa lapsiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, veljesi on tyytyväinen kun pääsi naisystävänsä avulla pois orjuutuksestasi. Nyt hän voi elää omaa elämäänsä sinun palvelemisen sijaan.
Mitä orjuutusta? Pari kertaa vuodessa jos käskin renkaat vaihtaa. Kyllä pikkuveljeä sen verran voi pyytää tekemään.
Eikä ole paha jos pari kolme kertaa viikossa piipahdan kylään ja hän SAA olla lasteni kanssa, kun käyn kaupassa. Kyllä sen näki miten nautti lasteni kanssa olemisesta. Sitten yhtäkkiä ei tullutkaan töiden jälkeen kotiin suihkuun ja turhaan odottelin pihassa useamman kerran kunnes lopulta jouduin ottaa lapset kauppaan mukaan.
Vaikka tämä olisi provo, niin ap:n kaltaisia ihmisiä valitettavasti oikeasti on olemassa. Ystäväni isosisko ilmoitti silloin, kun hän odotti ensimmäistä lastaan, että HÄNESTÄ tulee lapsen kummitäti, epäsuorasti, mutta kuitenkin selvästi, ikäänkuin itsestään selvyytenä. Tämä isosisko kertoi myös minkäniminen esikoinen tulee olemaan. Ystäväni on hyvin kiltti ihminen ja on myös antanut tuolle isosiskolle periksi asioissa, jossa ei oikeastaan itse haluaisi, eikä pitäisi. Nyt he valitsivat kuitenkin miehen kanssa itse kummitädit ja -sedät sekä nimen lapselle. Isosisko on tästä nyt ikuisesti katkera ja kaverini ikuisesti onnellinen, että he tekivät miehensä kanssa omia valintoja. Omiakin kokemuksia samankaltaisesta isosiskosta valitettavasti on yllin kyllin, mutta ne eivät edes mahtuisi tähän keskusteluun.
Se on nyt niin, ap, että joko hyväksyt sen, että olette veljesi kanssa tasavertaisia ihmisiä tai sitten menetät veljesi kokonaan, mikä olisi sinulle tietenkin ihan oikein, jos et osaa olla ihmisiksi, kuten pahalta näyttää ettet osaa. Sellaisen, jonka kanssa joutuu joka pikkuasiassa puolustamaan omia perusoikeuksiaan, ei jaksa kukaan pidemmän päälle.
Kuulin kerran yhden rekrytointipsykologin esitelmää, jossa hän kertoi, että jotkut ihmiset ovat vaan niin dominoivia, että eivät huomaa, saatikka tajua, että muut eivät viihdy heidän seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä jätä lapsiasi mihinkään hoitoon jossa heitä ei haluta pitää. Älä kuvittele, ettei lapset vaistoa sitä, ettei heistä haluta pitää huolta, edes sinun kaupassa käynnin ajan. Toivottavasti saat jonkun muun luotettavan paikan nyt kun koronan takia perheen yhteisiä kaupassa käyntejä ei suositella. Sukulaistaan (tai ystävää) ei saisi pitää liian itsekeskeisesti apulaisena, hänen kotiaan lasten parkkina, aina kun sitä itse tarvitsee. Miten sinä hyvitit veljeäsi hänen pitäessään huolta ja hoitaessa lapsiasi?
Enhän jätäkään. Veli tykkää lapsiani hoitaa. Avomieheni hoitaa myös.
Kyllä minä esimerkiksi etsin sopivan solukämpän veljelleni, kun lähti opiskelemaan, mutta ei se hänelle kelvannut. Oma vika jos ei palvelusta vastaanota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä esimerkiksi etsin sopivan solukämpän veljelleni, kun lähti opiskelemaan, mutta ei se hänelle kelvannut. Oma vika jos ei palvelusta vastaanota.
Jos ap on provo, niin tuntee kyllä ilmeisesti hyvin tällaisten ihmisten törkeyksiä: "Kyllä minä esimerkiksi etsin sopivan solukämpän veljelleni, kun lähti opiskelemaan, mutta ei se hänelle kelvannut." :D :D :D
Mitä jos antaisi ihmisten ihan itse valita kotinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä esimerkiksi etsin sopivan solukämpän veljelleni, kun lähti opiskelemaan, mutta ei se hänelle kelvannut. Oma vika jos ei palvelusta vastaanota.Jos ap on provo, niin tuntee kyllä ilmeisesti hyvin tällaisten ihmisten törkeyksiä: "Kyllä minä esimerkiksi etsin sopivan solukämpän veljelleni, kun lähti opiskelemaan, mutta ei se hänelle kelvannut." :D :D :D
Mitä jos antaisi ihmisten ihan itse valita kotinsa?
Aha. Olisi säästänyt 70 euroa suhteessa yksin asumiseen. Hyvää se kämppiksen seurakin olisi tehnyt, kun on ihmeellinen tuppisuu monessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä esimerkiksi etsin sopivan solukämpän veljelleni, kun lähti opiskelemaan, mutta ei se hänelle kelvannut. Oma vika jos ei palvelusta vastaanota.Jos ap on provo, niin tuntee kyllä ilmeisesti hyvin tällaisten ihmisten törkeyksiä: "Kyllä minä esimerkiksi etsin sopivan solukämpän veljelleni, kun lähti opiskelemaan, mutta ei se hänelle kelvannut." :D :D :D
Mitä jos antaisi ihmisten ihan itse valita kotinsa?Aha. Olisi säästänyt 70 euroa suhteessa yksin asumiseen. Hyvää se kämppiksen seurakin olisi tehnyt, kun on ihmeellinen tuppisuu monessa tilanteessa.
Ehkä hän halusi asua yksin ja oli valmis maksamaan sen 70 euroa. Kaikille ei sovi soluasuminen.
Te ette vain ymmärrä sitä ainutlaatuista suhdetta, mikä enon ja siskonlasten välillä voi olla. Se on kuin äidinrakkaus, mutta harvinaisempaa. Joka lapsella on äiti, mutta vian onnekkailla on eno.