Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni ei ota lapsia hoitoon.

Vierailija
12.05.2020 |

Aiemmin saatoin mennä veljen luo kylään ja jättää lapset sinne kaupassakäynnin ajaksi esimerkiksi. Vaihdellen kerrasta muutamaan kertaan viikossa.
Veljelleni tuli sitten naisystävä ja rupesi sen luona viettämään aikaa. Aina oli muka kiire johonkin jos olin jättämässä lapset hetkeksi. Kyllä ärsyttää. Varmaan sen naisen vika, että ei hoida lapsiani, kun varmasti tykkää hoitaa.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset menette tämmöisiin typeriin jankkausrölleihin? 0/5.

Näihin voisi lähteä leikkiin mukaan ja keksiä yhdessä jatkoa, kuten tuossa yllä Frendit-twistillä.

"Veli on hyvä palkkaisessä työssä ja ennen tykkäsi ostaa siskonlapsille leluja sekä viedä erilaisiin nähtävyyksiin. Sisko sai vapaa viikonlopun rellestää, kun veli vei lapsukaiset Ruotsin-risteilylle. Nyt vain huvittelee naikkosen kanssa jollain tylsillä aikuisten kaupunkilomilla. Kehui miten kivaa oli museoissa ja hyvää ruokaakin söi. Tiedän ettei veljeni yhtään ole kultturelli ja tykkää vain HK blööstä"

Vierailija
42/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhuanoppeja ei tarvita näköjään mihinkään, kun on kunnon monsterisisko.

Onnea veljelle!

Miten niin monsteri? Olen kyllä kiinnostunut hänen asioista ja kerron mielipiteeni. Se on välittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo, mutta on näitä hyväksikäyttäjiä oikeasti olemassa. Oma veljeni on sellainen. Tuo lapsensa äidillemme siitä mitään etukäteen ilmoittamatta. Lähes joka päivä vielä. Äitimme on kohta 80v. mutta mikään ei auta. Veljen mielestä äitikin pysyy vireänä kun juoksee 2v:n perässä. Ja kaiken huipuksi veljeni ja vaimonsa ovat kotona, toinen vauvan kanssa ja toinen työttömänä. Vaimo vaan ei jaksa isompia lapsia ja haluaa keskittyä vauvaan. Kun vauva alkaa kävellä se siirtyy mummon hoiviin ja pariskunta tekaisee uuden vauvan.

Vierailija
44/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse halua hoitaa ja ottaa ihania kullannuppujasi kauppaan mukaan, kun kaikkihan niitä niin rakastaa ja ovat ihania?

Hoituu nopeammin kauppareissu ja saan omaa aikaa. Lapset ovat pieniä niin omat hetket tärkeitä.

Vierailija
45/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse halua hoitaa ja ottaa ihania kullannuppujasi kauppaan mukaan, kun kaikkihan niitä niin rakastaa ja ovat ihania?

Karkailevat ja en jaksa etsiä niitä hyllyjen välistä tai pahimmillaan parkkipaikalta.

Tämä ei ollut minun vastaus.

Terveisin se kenen veljellä hankala naisystävä.

Vierailija
46/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ollut rasittava sisko.  

Ai jos odottelen pihassa veljen töistä pääsyä, että voidaan kahvit juoda ja hän saa olla lasten kanssa, kun käyn kaupassa? Olisi iloinen vaan, kun minä huolehdin tapaamisista.

Näin toimitaan vain Porvoossa.

Ei asu Porvoossa ja mitä vikaa tuossa mukamas on? Eikö sisko saa kylässä käydä?

Vierailija
47/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa ottaa sinuun etäisyyttä, selvästi.. Eikä syyttä.

Aina on oltu läheisiä. Sairaalassakin oli niin kävin moikkaamassa ja ei yhtään haitannut, kun pidin kädestä ja silittelin. Ilahdutin myös yhden lapsen vierailulla, kun toinen joutui letkuissa makoilla. Valitettavasti toinen lapsi jäi kotiin koska oli kipeä. :(

Varmaan ikionnellinen, että viet pienen lapsen sairaalaan ja vielä toisen ollessa kipeänä kotona.

Olisit antanut sairaana edes veljesi levätä.

Vierailija
48/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, että ennemmin naisystävän kanssa kuin vahtii siskon lapsia. 

Kyllä veljeni rakastaa minun lapsia ja haluaa hoitaa niitä. Naisystävällä lapsia niin varmaan kieltää, että olisi vaan niiden kanssa mutta ei veljeni ikinä tule tykkäämään niistä lapsista eikä ole niiden kanssa samalla tavalla kuin minun lasten kanssa. Näkisipä naisystävä kuinka on minun lasteni kanssa.

Ja provo...... Onko sulla tylsää? 

Vierailija
49/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa ottaa sinuun etäisyyttä, selvästi.. Eikä syyttä.

Aina on oltu läheisiä. Sairaalassakin oli niin kävin moikkaamassa ja ei yhtään haitannut, kun pidin kädestä ja silittelin. Ilahdutin myös yhden lapsen vierailulla, kun toinen joutui letkuissa makoilla. Valitettavasti toinen lapsi jäi kotiin koska oli kipeä. :(

Varmaan ikionnellinen, että viet pienen lapsen sairaalaan ja vielä toisen ollessa kipeänä kotona.

Olisit antanut sairaana edes veljesi levätä.

Kyllä hän oli tehovalvonnan osastolla levännyt monta päivää ja silloin pääsi osastolle niin lapsihan vie mukavasti ajatukset pois tippakanyyleistä ja muista letkuista. Sai touhottaa lapsen kanssa.

Vierailija
50/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen veljeni otti lapset kesälomalla kahdeksi viikoksi huvilalleen Turun saaristoon, mutta nyt uusi naikkonen tähänkin suhtautunut kielteisesti. Ei kuulemma voi yläosattomissa keikistellä terhakat tissit paljaana. Helppohan se olla kun toiset huolehtii Suomen lapsiluvusta pilaamalla tissinsä.

Ap

Vierailija
51/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, että ennemmin naisystävän kanssa kuin vahtii siskon lapsia. 

Kyllä veljeni rakastaa minun lapsia ja haluaa hoitaa niitä. Naisystävällä lapsia niin varmaan kieltää, että olisi vaan niiden kanssa mutta ei veljeni ikinä tule tykkäämään niistä lapsista eikä ole niiden kanssa samalla tavalla kuin minun lasten kanssa. Näkisipä naisystävä kuinka on minun lasteni kanssa.

Ja provo...... Onko sulla tylsää? 

Tottakai välillä on tylsää.

Olen kyllä naisystävälleen sanonutkin tuon, että varmasti tajuaa. Minun lapsista veljeni tykkää.

Vierailija
52/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen veljeni otti lapset kesälomalla kahdeksi viikoksi huvilalleen Turun saaristoon, mutta nyt uusi naikkonen tähänkin suhtautunut kielteisesti. Ei kuulemma voi yläosattomissa keikistellä terhakat tissit paljaana. Helppohan se olla kun toiset huolehtii Suomen lapsiluvusta pilaamalla tissinsä.

Ap

Tämä on huijari!

Vierailija
53/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on huijari!

Itse olet.

Se oikea ap

Vierailija
54/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun muun pitäisi hoitaa lapsiasi? Ei tuollaista asiaa voi varsinkaan pitää itsestäänselvyytenä.

Mielestäni veljesi ei tarvitse millään tavoin edes tarjota perustelua, sille ettei halua hoitaa lapsiasi. En ymmärrä, mikä vanhemmilla on, kun he luulevat , että kaikkien muiden vastuulla on tarjota hoitoapua.

Vierailija
55/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kohteliasta soittaa jos ei tulekaan oikeaan aikaan töistä tai veli voisi antaa minulle vara-avaimensa, niin vien lapset odottamaan hänen luokseen.

Vierailija
56/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on törkeä veli. Sukulaissuhde säilyy ikuisesti, naissuhteet tulevat ja menevät. Se veljesi naisystävä, se myrkkykäärme yrittää tuhota rakkaiden sukulaisten välit ja kärkkyy varmaan perintöä, joka kuuluisi sinulle ja lapsillesi.

Vierailija
57/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen veljellä oli aina kaapissa lasten herkkuja, mutta nyt kaikki karkit on siivottu pois naikkosen toimesta.

Vierailija
58/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun muun pitäisi hoitaa lapsiasi? Ei tuollaista asiaa voi varsinkaan pitää itsestäänselvyytenä.

Mielestäni veljesi ei tarvitse millään tavoin edes tarjota perustelua, sille ettei halua hoitaa lapsiasi. En ymmärrä, mikä vanhemmilla on, kun he luulevat , että kaikkien muiden vastuulla on tarjota hoitoapua.

Onhan hän lapsieni eno. Hän tykkää lapsistani ja useammin oli kotona ennen naisystävää niin hyvin pystyi hoitamaan välillä. Minä kuitenkin vein lapset sinne niin ei ollut vaivaa.

Vierailija
59/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten eno nyt aloittanut uusia harrastuksiakin, varmaan naisystävän vaatimana ja senkin takia enemmän poissa kotoa. 

Vierailija
60/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näin, että veljeni sai laadukasta sisältöä yksinäiseen elämäänsä leikkiessään lapsieni kanssa. Tein hänelle palveluksen, kun hän ujona introverttinä omaa juuri kaverieta. Koulussakin oli aina se hiljainen hissukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi