Veljeni ei ota lapsia hoitoon.
Aiemmin saatoin mennä veljen luo kylään ja jättää lapset sinne kaupassakäynnin ajaksi esimerkiksi. Vaihdellen kerrasta muutamaan kertaan viikossa.
Veljelleni tuli sitten naisystävä ja rupesi sen luona viettämään aikaa. Aina oli muka kiire johonkin jos olin jättämässä lapset hetkeksi. Kyllä ärsyttää. Varmaan sen naisen vika, että ei hoida lapsiani, kun varmasti tykkää hoitaa.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä sinä ap olet tehnyt veljellesi vastapalveluksi lasten hoidosta (monta kertaa viikossa -huh huh) tai renkaiden vaihdosta?
Olen minä joskus käynyt hänen vaatekaappiakin läpi ja heittänyt turhia sekä huonoja roskiin. Myös tankkasin vähän ylimääräistä, kun lainasin hänen auton muutamaksi päiväksi.
Lainaat vielä autoakin. Muutamaksi päiväksi! Eikö sinulla ole varaa omaan autoon?
Hyväksyikö veljesi tuon vaatekaapin karsinnan?
Oma autoni oli korjauksessa ja tarvittiin autoa lasten kanssa kulkemiseen. Veljeni pystyi kulkea pyörällä tai kävellen tässä tilanteessa joten oli parempi, että auto oli minulla sen muutaman päivän.
Vaatekaapin siivosin yllättääkseni, kun olin hänen kämpillä lasten kanssa käymässä. Ei osannut sitkään arvostaa vaikka oli hirveä läjä koko kaappi. Silloinkin huomasi vaan sen, että lainasin yksiä hänen collareita. Omiin meni kuukautisverta niin ei voi haitata jos lainaan, kun muutenkin ne oli vähän lyhyen näköiset hänelle.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Siivosit siis hänen vaatekaappiaan YLLÄTTÄÄKSESI ja sitten ihmettelet ettei hän "arvosta" sitä?! Olet täysin rajaton, ylität veljesi yksityisyyden rajoja ja sitten vielä odotat että hän olisi kiitollinen siitä. Olet aivan kamala. Jos teillä olisi asiat niin hyvin kun yrität tänne väittää, niin et kirjoittaisi tänne, vaan osaisit keskustella veljesi kanssa ja kunnioittaa hänen rajoja, yksityisyyttä ja mielipiteitä. Kun näin ei selvästikään ole, ymmärrän hyvin, että veljesi ottaa sinuun etäisyyttä.
Miten olet noin mustasukkainen VELJESTÄSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä sinä ap olet tehnyt veljellesi vastapalveluksi lasten hoidosta (monta kertaa viikossa -huh huh) tai renkaiden vaihdosta?
Olen minä joskus käynyt hänen vaatekaappiakin läpi ja heittänyt turhia sekä huonoja roskiin. Myös tankkasin vähän ylimääräistä, kun lainasin hänen auton muutamaksi päiväksi.
Lainaat vielä autoakin. Muutamaksi päiväksi! Eikö sinulla ole varaa omaan autoon?
Oma autoni oli korjauksessa ja tarvittiin autoa lasten kanssa kulkemiseen. Veljeni pystyi kulkea pyörällä tai kävellen tässä tilanteessa joten oli parempi, että auto oli minulla sen muutaman päivän.
Vaatekaapin siivosin yllättääkseni, kun olin hänen kämpillä lasten kanssa käymässä. Ei osannut sitkään arvostaa vaikka oli hirveä läjä koko kaappi. Silloinkin huomasi vaan sen, että lainasin yksiä hänen collareita. Omiin meni kuukautisverta niin ei voi haitata jos lainaan, kun muutenkin ne oli vähän lyhyen näköiset hänelle.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Siivosit siis hänen vaatekaappiaan YLLÄTTÄÄKSESI ja sitten ihmettelet ettei hän "arvosta" sitä?! Olet täysin rajaton, ylität veljesi yksityisyyden rajoja ja sitten vielä odotat että hän olisi kiitollinen siitä. Olet aivan kamala. Jos teillä olisi asiat niin hyvin kun yrität tänne väittää, niin et kirjoittaisi tänne, vaan osaisit keskustella veljesi kanssa ja kunnioittaa hänen rajoja, yksityisyyttä ja mielipiteitä. Kun näin ei selvästikään ole, ymmärrän hyvin, että veljesi ottaa sinuun etäisyyttä.
Eipä se olisi yllätys jos etukäteen kertoisi.
Keskustelu on vähän vaikeaa, kun nykyään naisystävän otteessa sen verran tiukasti, että vaikea löytää keskinäistä aikaa ja ei viesteihin vastaa tarpeeksi nopeasti.
Ilman naista ei olisi ongelmaa. Lapsillakin olisi läheinen eno, kun usein viettäisivät aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan. Tiedän, että olen veljelle rakas ja tärkeä. Naisystävä se on mustasukkainen varmasti koska estää tapaamisemme. Varmasti kieltänyt hoitamasta lapsiakin. Kerran yritti sanoa, että voisin jutella veljen kanssa asioista, mutta ei tarvitse minulle tulla sanomaan veljeni nimissä mitään. Meillä on aina ollut läheinen suhde ja molemmat on aina sanonut jos on jotain sanottavaa niin veljeni kyllä itse sanoisi jos ei olisi halunnut tehdä jotain hommaa, hoitaa lapsia tai vaikka tavata lapsia silloin sairaalassa. Ongelma on vaan naisystävällä, varmaan kade läheisestä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP saa kyllä reippaan provoilijan ansiomerkin, niin ahkerasti ja johdonmukaisesti jaksanut runoilla. Muista viedä lapset ja avomies veljelle hoitoon kun lähdet pokkaamaan merkkiä presidentiltä.
Todella veljeni on tuollainen tossukka ja kaikki on tapahtunut mistä kerroin. Naisystävä korkeintaan provosoi veljeäni käyttäytymään huonosti minua kohtaan.
Veljesi on tosiaankin tossukka, kun on suostunut sinun pomputeltavaksi. Nyt on sentään tullut joku järki siihenkin meininkiin.
Ihan oikein veli tekee, jos ei halua sinun lapsiasi hoitaa. Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on vähän vaikeaa, kun nykyään naisystävän otteessa sen verran tiukasti, että vaikea löytää keskinäistä aikaa ja ei viesteihin vastaa tarpeeksi nopeasti.
Ilman naista ei olisi ongelmaa. Lapsillakin olisi läheinen eno, kun usein viettäisivät aikaa.
Johtuisikohan se, ettei hän arvosta ylläriäsi siitä, että hän ei tykännyt tästä ylläristä. Siihen hänellä on täysi oikeus ja se on aivan normaalia. Hyvin harva tykkää siitä, että joku "yllättää" siivoamalla toisen vaatekaapit.
Jos olisin veljesi en olisi kanssasi edes tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan. Tiedän, että olen veljelle rakas ja tärkeä. Naisystävä se on mustasukkainen varmasti koska estää tapaamisemme. Varmasti kieltänyt hoitamasta lapsiakin. Kerran yritti sanoa, että voisin jutella veljen kanssa asioista, mutta ei tarvitse minulle tulla sanomaan veljeni nimissä mitään. Meillä on aina ollut läheinen suhde ja molemmat on aina sanonut jos on jotain sanottavaa niin veljeni kyllä itse sanoisi jos ei olisi halunnut tehdä jotain hommaa, hoitaa lapsia tai vaikka tavata lapsia silloin sairaalassa. Ongelma on vaan naisystävällä, varmaan kade läheisestä suhteesta.
Olet ap vakavasti häiriintynyt, hakeudu psykoterapiaan.
Sinä olet siis mennyt veljesi pihalle odottamaan, että hän tulee töistä, ja olet sitten jättänyt lapsesi hänen hoitoonsa, kysymättä, sopiiko se hänelle. Veljesi on pitänyt lapsistasi huolta sen aikaa kun käyt kaupassa, koska hän on sitä mieltä, ettei se ole lasten vika, että heidän äitinsä on k*sipää.
Nyt hänellä on naisystävä, joka on antanut hänelle hyvän neuvon, kuinka välttyä hoitamasta sinun lapsiasi.
Onko veljesi lastesi isä, entä vanhempasi olivatko sisaruksia
Ap, nyt järjestät sinulle ja veljelle kahdenkeskisen keskustelun ja juttelette vakavasti siitä, onko tuollainen naisystävä veljelle hyväksi. Eihän tuosta touhusta tuolla tavalla mittään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljelläsi on nykyisin omakin elämä, joten ei kerkeä enää niin paljon sinua auttamaan.
Veljellä oli hieno elämä, minkä naisystävä nyt pilasi.
Mikä sinä olet määrittämään millainen elämä on jollekin toiselle hieno tai pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Paras provo tänään. :D
Provo tai ei, näitä hulluja sisarus-stalkaajia on oikeasti olemassa. Toivottavasti joillekin onnellisesti tietämättömille on kuitenkin muodostunut kuvaa siitä, miten he toimivat ja osaavat suhtautua terveellä epäilyllä kaikkiin "huolenhtivaisiin" (=mustasukkaisiin) isosiskoihin.
Miksi teit lapsia, jos niiden isäkään ei ota vastuuta mistään? Sitä paitsi rahalla saa palveluita.
Vastuuttomat vanhemmat kuvittelevat, että heidän äpäränsä ovat ihania kullanmuruja, joita kaikki haluavat hoitaa. Ei se niin mene. Jokainen hoitaa itse hankkimansa lapset tai ostaa palveluita. Isän valintaan kannattaisi käyttää enemmän aikaa kuin mekon valintaan. Pieni vinkki! Tai kannattaa elää itsenäisenä ja vapaana, ilman nilkkakahleita.
Mkav kirjoitti:
Ihan oikein veli tekee, jos ei halua sinun lapsiasi hoitaa. Miksi pitäisi?
Perheessä autetaan toisiaan. Meillä on hyvin läheinen perhe ja olemme kiinnostuneita toistemme asioista. Ei ennen ole tälläisiä ongelmia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman naista ei olisi ongelmaa. Lapsillakin olisi läheinen eno, kun usein viettäisivät aikaa.Johtuisikohan se, ettei hän arvosta ylläriäsi siitä, että hän ei tykännyt tästä ylläristä. Siihen hänellä on täysi oikeus ja se on aivan normaalia. Hyvin harva tykkää siitä, että joku "yllättää" siivoamalla toisen vaatekaapit.
Hän onkin ylitarkka vaatteistaan. Hirveä narina oli aina jos hänen kaapista jotain lainasin. Aina palautin lainaamani, kun olin kotona kerinnyt pestä.
Todella veljeni on tuollainen tossukka ja kaikki on tapahtunut mistä kerroin. Naisystävä korkeintaan provosoi veljeäni käyttäytymään huonosti minua kohtaan.