Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni ei ota lapsia hoitoon.

Vierailija
12.05.2020 |

Aiemmin saatoin mennä veljen luo kylään ja jättää lapset sinne kaupassakäynnin ajaksi esimerkiksi. Vaihdellen kerrasta muutamaan kertaan viikossa.
Veljelleni tuli sitten naisystävä ja rupesi sen luona viettämään aikaa. Aina oli muka kiire johonkin jos olin jättämässä lapset hetkeksi. Kyllä ärsyttää. Varmaan sen naisen vika, että ei hoida lapsiani, kun varmasti tykkää hoitaa.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ottaa sinuun etäisyyttä, selvästi.. Eikä syyttä.

Vierailija
22/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvän tähden, tämä ei voi olla totta, vaan provo!

Pari kolme kertaa viikossa olet pentusi kuskannut veljesi riesaksi. Tottakai hän on näytellyt, että tykkää lapsistasi ja tilanteesta, ja varmasti oikeasti voi lapsista tykätäkin, mutta ehkä on niin, että tämä uusi naisystävä on saanut hänelle taottua sen verran uskallusta päähän, ettei hänen ole PAKKO katsoa lapsiesi perään. 

Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos hätätilanteessa veisi lapset veljelle ennalta sovitusti hoitoon, mutta että monta kertaa viikossa! Jotain rajaa sentään hyväksikäyttöön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen se Frendien sisaruspari, jotka kylpikin yhdessä. Siitä saisi hyvän twistin tähän provoon. "Ennen veli tykkäsi pestä mun selän ja ajeli alapäänikin, mutta nyt ei suostu koskemaan ollenkaan. Varmaan narttu naisystävä paheksunut. Meillä on vain läheiset ja lämpimät välit. Vain pervo näkisi tässä mitään likaista."

Vierailija
24/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kolme kertaa viikossa olet pentusi kuskannut veljesi riesaksi. Tottakai hän on näytellyt, että tykkää lapsistasi ja tilanteesta, ja varmasti oikeasti voi lapsista tykätäkin, mutta ehkä on niin, että tämä uusi naisystävä on saanut hänelle taottua sen verran uskallusta päähän, ettei hänen ole PAKKO katsoa lapsiesi perään. 

Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos hätätilanteessa veisi lapset veljelle ennalta sovitusti hoitoon, mutta että monta kertaa viikossa! Jotain rajaa sentään hyväksikäyttöön. 

Juuri näin. Ei kai kukaan viitsi lapsille nyrpeää naamaa näyttää vaan leikittää niitä hymyillen ja salaa vilkuilee kelloa odottaen, että pääsee töiden jälkeen ansaitusti lepäämään ja ehkä oli jo sopinut menoa josta myöhästyy siskon itsekkyyden takia.

Vierailija
25/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono 0/5

Äläs ny, onhan tässä yritystä 😉

Vierailija
26/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuanoppeja ei tarvita näköjään mihinkään, kun on kunnon monsterisisko.

Onnea veljelle!

Vierailija
27/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse halua hoitaa ja ottaa ihania kullannuppujasi kauppaan mukaan, kun kaikkihan niitä niin rakastaa ja ovat ihania?

Vierailija
28/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse halua hoitaa ja ottaa ihania kullannuppujasi kauppaan mukaan, kun kaikkihan niitä niin rakastaa ja ovat ihania?

Karkailevat ja en jaksa etsiä niitä hyllyjen välistä tai pahimmillaan parkkipaikalta.

Vierailija
29/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mieti miten ihanaa kun kokonainen Prisman asiakaskunta SAISI nähdä ihanat räkänokkasi! Mikä onni ja autuus!

Vierailija
30/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkailevat ja en jaksa etsiä niitä hyllyjen välistä tai pahimmillaan parkkipaikalta.

No jätä ne sinne ja pyydä veljeäsi hakemaan?

Vierailija
31/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, että ennemmin naisystävän kanssa kuin vahtii siskon lapsia. 

Salon Seija 😂

Vierailija
32/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mieti miten ihanaa kun kokonainen Prisman asiakaskunta SAISI nähdä ihanat räkänokkasi! Mikä onni ja autuus!

Käyn Cittarissa. Emme ole Prismaperhe.

Vierailija
33/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset menette tämmöisiin typeriin jankkausrölleihin? 0/5.

Vierailija
34/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ollut rasittava sisko.  

Ai jos odottelen pihassa veljen töistä pääsyä, että voidaan kahvit juoda ja hän saa olla lasten kanssa, kun käyn kaupassa? Olisi iloinen vaan, kun minä huolehdin tapaamisista.

Näin toimitaan vain Porvoossa.

Vierailija
35/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt joka viikko kuitenkaan vienyt ja joskus vaan kerran. Varmasti oli iloisesti yllättynyt, kun näki meidät pihassa odottamassa. Olisi sanonut jos ei tykkää koska me on aina voitu sanoa omat mielipiteet.

Vierailija
36/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitihän se arvata. Vanhemmuus hukassa. Etkö pelkää, että veljesi hukkaisi heidät? No et tietenkään, silloinhan vastuu on sysätty jollekin muulle.

Vierailija
37/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuta ne ostoskärryihin ja/tai laita valjaisiin.

Vierailija
38/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on veli on lapsirakas ihminen ja vapaa-aikansa pääasiassa tylsää, niin en yhtään ihmettele, että on suostunut ihan aidosti ilomielin tuollaiseen ratkaisuun. Nyt on sitten toki muutos tullut, jos on löytänyt naisystävän, eli on vapaa-ajalle muutakin kivaa tekemistä ja on siten joutunut aloittamaan priorisoinnin.

Vierailija
39/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa ottaa sinuun etäisyyttä, selvästi.. Eikä syyttä.

Aina on oltu läheisiä. Sairaalassakin oli niin kävin moikkaamassa ja ei yhtään haitannut, kun pidin kädestä ja silittelin. Ilahdutin myös yhden lapsen vierailulla, kun toinen joutui letkuissa makoilla. Valitettavasti toinen lapsi jäi kotiin koska oli kipeä. :(

Vierailija
40/145 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen se Frendien sisaruspari, jotka kylpikin yhdessä. Siitä saisi hyvän twistin tähän provoon. "Ennen veli tykkäsi pestä mun selän ja ajeli alapäänikin, mutta nyt ei suostu koskemaan ollenkaan. Varmaan narttu naisystävä paheksunut. Meillä on vain läheiset ja lämpimät välit. Vain pervo näkisi tässä mitään likaista."

😂 Ai kamala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä