Mikä oli kaikista kauheinta eksässäsi?
Nyt saa avautua! Ei saa kertoa tunnistamiseen johtavaa tietoa.
Kommentit (43)
Monia huonoja puolia oli, mutta itsekkyys oli pahin, koska se kosketti jokaista hetkeä parisuhteessa. Miehen halujen mukaan mentiinse viisi vuotta eikä minun haluillani ollut mitään väliä. En koskaan saanut päättää edes leffaa jota yhdessä katsoimme.
Viiden vuoden avioliiton jälkeen yllättävät raivarit muutti perhe-elämän. Hajotti koko kodin ihan kaikki mitä vaan voi rikkoa. Aidot perintötaulutkin puukotti. Pesäpallomailalla uhkasi hajottaa uuden autoni, sain sen ajettua piiloon. Varasti kotoa tavaroita ja myi niitä. ?.Varasti rahaa ja tyhjenteli minun pankkitili ollessani lomamatkalla. ( valtakirjaväärennös ) Yritti tappaa minut lomamatkalla. No sen jälkeen erosin. Valeheteli kaikessa. Ajoi kännissä ja löi kahta poliisia. ym.
Velttous. Mitään ei tehty ikinä, jos en minä tehnyt. Teki kyllä kotitöitä ja hoiti lapsia, jos pyysin, mutta oma-aloitteisesti ei tehnyt yhtään mitään. Se oli raastavaa. Esim. ensimmäisen lapsen syntyessä hankki esitteen kestovaipoista, ei mitään muuta. Oletti että kaikki hoituu omalla painollaan, ja hänen näkökulmastaan varmaan hoituikin, kun minä ne hoidin.