Mikä oli kaikista kauheinta eksässäsi?
Nyt saa avautua! Ei saa kertoa tunnistamiseen johtavaa tietoa.
Kommentit (43)
Alkoholi- ja mielenterveysongelmat, jotka vain pahenivat vuosien saatossa.
Se miten tärkeää hänelle oli uran tekeminen.
Huono kaveripiiri ja elämäm koulu -kavereiden ihannointi. Ex alkoi itsekin muuttua kaljaa kittaavaksi sovinistisiaksi, niin pakkasin kamppeeni ja lähdin. En tajua, mikä saa fiksun ja koulutetun ihmisen muuttaamaan elämänsä suuntaa noin.
Pakottaminen. Kaikkeen, mitä hän halusi. Jos itse ei halunnut, niin alkoi syyllistäminen.
Ja silti olette uikuttaneet näitten eksienne alla lukemattomia kertoja.
Kontrollointi, mustasukkaisuus, sovinistisuus, halus aina muuttaa mua, empatiakyvyttömyys.. Voin sanoa että paras päätös oli erota!
Kaljan kittaaminen, ehdottomasti. Ja huonot hampaat. Erosta 10 vuotta, edelleen kaljaa menee eikä ole uskaltautunut hammaslääkäriin.
Alapään haju, vaikka pesi pillunsa päivittäin. Mutta oli vegaani.
Alkoholiongelmat, itsekkyys, itsekeskeisyys, hoiti raha-asiansa huonosti, äidin pilalle passaama luuseri.
Hän tiesi mitä pelkäsin ja käytti sitä hyväkseen. Suhde oli yhtä paniikkia. Onneksi pääsin eroon, kauan kesti ennenkuin toivuin.
Nyt mulla on uusi mies ja jatkuvasti ihmettelen hänen kiltteyttään ja normaaliuttaan ja sitä ettei hän yritä muokata minusta toisenlaista!
Psykopaatti täälläkin, vainoaa edelleen 20 vuoden jälkeen.
Alkoholi ja huumeet sekä yleissivistyksen huono taso
Seksi. Tyyppi pahoinpiteli seksin aikana ja tökki väkivallalla kohdunkaulaan niin että kyyneleet tulivat silmiin ja vatsa kramppasi monta tuntia. Eikä lopettanut, aina "unohti" eli en sitten halunnut enää seksiäkään. En enää ikinä halua isom-lkkuista miestä tai tuollaista kusipäätä elämääni.
Ja ihan itse olette nämä haukkumanne eksät valinneet.
Exän äiti, patologinen valehtelu, aina syyn etsiminen muualta kuin itsestä, alkoholismi.
Ensihuuman laannuttua pintaan nousi ilkeys, piikittely, tuhahtelu, syyttely ja sellaisten "ansojen" viritteleminen, josta hän sai sitten oikeutetusti vedettyä jotain raivokohtauksia.
Huono hygienia.