Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva pelko ja ahdistus on ajaneet mut harhaiseksi

Vierailija
11.05.2020 |

Ei ole ketään kaveria eikä mua hyväksytä täällä missä asun mihinkään porukkaan. Ei edes omaan perheeseen. Pelkään ihmisiä kun en ole hyväksytty samalla lailla kuin muut.

Tätä on vaikea selittää mutta olen huomannut että ajattelen kaikkien tuijottavan mua esim kaupassa ja saan usein paniikkikohtauksia. Henkeä ahdistaa tosi usein ja joudun käyttämään lääkettä siihen.

Varmaan ainoa keino olis muutto pois täältä mutta en ole keksinyt minne. En vaan enää jaksa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset ajattelee vain omaa napaansa joten pelkosi on turha.

Vierailija
2/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Tuntuu, että minua hyljeksitään joka paikassa suurimman osan taholta ja olen aina se syntipukki, pelle, nolo pska. Tämä on musertanut itsetuntoni ja pelkään myös ihmisiä ja minusta tuntuu että minua mulkoillaan ja arvostellaan ja mulle virnuillaan joka paikassa. :( En jaksa tätä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perhekin kattelee vain velvollisuuden tunnosta. T. 2

Vierailija
4/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran masentunut mutta se meni itsestään ohi. 

Vierailija
5/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne itseäni masentuneeksi. T. 2

Vierailija
6/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaisia ajatuksia. Onko joku päässyt näistä eroon? Miten?

Vierailija
7/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös olosuhteista onko paranoiaa vai totta.

Esim. itse olen melko pitkä nainen (184cm) ja minua kyllä oikeasti tuijotetaan mm. julkisilla paikoilla tai kaupoissa, etenkin iäkkäät mummot ja papat tuijottavat sellainen inhoilme päällä. Ja joskus myös kommentoivat rumaan sävyyn.

Jos erotut jotenkin silmätikkuna taviksesta, kyllä voit hyvinkin olla tarkkailun alla.

Vierailija
8/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne itseäni masentuneeksi. T. 2

Tarkoitin että kaikki menee itsestään ohi. Älä stressaa.

Vierailija
9/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäkin menee itsestään ohi. Jonain päivänä sekin vaan loppuu ja siitä on turha stressata.

Vierailija
10/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt, et kiinnosta ketään. Tajuat varmaan, että kaikilla on oma elämänsä eikä ne mieti sinua? 

Vierailija
11/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu ettei muualla tuijoteta kuin täällä missä asun. En tiedä muuttaisinko vaikka ihan ulkomaille johonkin tosi kauas. Varmaan haen hoitoa ensin itselleni ja sen jälkeen vaihdan maisemaa.

Vierailija
12/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. itse olen melko pitkä nainen (184cm) ja minua kyllä oikeasti tuijotetaan mm. julkisilla paikoilla tai kaupoissa, etenkin iäkkäät mummot ja papat tuijottavat sellainen inhoilme päällä. Ja joskus myös kommentoivat rumaan sävyyn.

Jos erotut jotenkin silmätikkuna taviksesta, kyllä voit hyvinkin olla tarkkailun alla.

Voiko laittautumaton (ei mikään petolinnun peffa silti) olemus olla sellainen jota ihmiset mulkoilee? T. 2

Vierailija
13/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäkin menee itsestään ohi. Jonain päivänä sekin vaan loppuu ja siitä on turha stressata.

Tajusin tämän joku vuosi sitten, nyt sekään ei edes lannistanut kun auto jätti keskelle tietä keskellä ei mitään talvella. Tajusin että tämäkin on vain silmänräpäys universumissa. Odottelin siinä pari tuntia rauhassa hinausta ja menin kotiin. Nyt onkin jo kevät ja on uusi auto alla ja eri kuviot.

10v nuorempana olisin saanut tuossa jonkun hepulin ja riehunut ja ahdistunut kuukauksisi.

Aivan kaikki on väliaikaista ja katoavaa. En enää jaksa stressata yhtään mistään. Vaikka taloni sortuisi maanjäristyksessä ja sinne tuhoutuisi koko maallinen omaisuuteni, niin ohittaisin sen olankohautuksella ja etsisin uuden paikan asua ja aloittaisin alusta tyynesti.

Vierailija
14/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko laittautumaton (ei mikään petolinnun peffa silti) olemus olla sellainen jota ihmiset mulkoilee? T. 2

Ihmiset katsovat koska heillä on silmät. Ei sokeat mulkoile ketään.

Vierailija
15/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu nyt, et kiinnosta ketään. Tajuat varmaan, että kaikilla on oma elämänsä eikä ne mieti sinua? 

Olipa outo kommentti.

Vierailija
16/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, etenkin jos tukkani on sekaisin niin tulee jopa naureskelua silloin tällöin.

Ei huvita tämän takia olla kovin usein ihmisten ilmoilla kun pitäisi aina puleerata itseään tunti ennen lähtöä.

Vierailija
17/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset katsovat koska heillä on silmät. Ei sokeat mulkoile ketään.

Eikö muka saa mulkoilla? Anna ihmisten mulkoilla jos niin tekevät. Anna ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
18/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, etenkin jos tukkani on sekaisin niin tulee jopa naureskelua silloin tällöin.

Ei huvita tämän takia olla kovin usein ihmisten ilmoilla kun pitäisi aina puleerata itseään tunti ennen lähtöä.

Minulla ei ole tukka sekaisin, mutta en meikkaa ja pukeudun tosi tosi arkisesti. T. 2

Vierailija
19/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaisuudesta pääsee eroon kirjoittelemalla vauvapalstalle. Jatka samaan malliin niin paranet.

Vierailija
20/24 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaisuudesta pääsee eroon kirjoittelemalla vauvapalstalle. Jatka samaan malliin niin paranet.

Jaa. Minä tulen aina hullummaksi mitä enemmän roikun täällä.

No, meillä jokaisella on rajoitteita. -Jeesus... Eikun Susanna K.