Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengenvaarallisesti lihavat ja tohtori Nowin 1200 kalorin dieetti

Vierailija
11.05.2020 |

Tietääkö joku mikä on tämän dieetin tarkka sisältö?? Haluaisin kokeilla tätä pari kuukautta, että miltä tuntuu ja paljonko saan painoa putoamaan. Samaa voisin suositella täällä jokaiselle irvileualle, joka naureskelee ylilihavien tahdonvoiman puutetta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löydät mutta mitat ja määrät on jenkkityyliin, esim oz tai cups, eli joudut laittamaan johonkin muuntimeen.

Vierailija
2/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se kuvaile sitä että low carb, high protein diet tms... ja tietty ei sokeria jne - perus. ei kai sitä tarkemmin tarvii tietääkään, siitä vaan kokeilemaan, 1200 on tosi vähän ja mielästäni sitä ei kyllä suositella ravintoterapeuttien toimesta just siks. varmaan laihtuu tosi nopeesti mut kyllä se on sellaista pinnistämistä. ehkä se sit sopii siihen tilanteeseen, itse enole lääkäri joten mikäs mä olen kritisoimaan, mutta uskon että vähän hitaammin hyvää tulee.

mä luulen itse että se antaa niin tiukan dieetin kun tietää ettei ne kuitenkaan sitä noudata tarkalleen vaan fuskaa tai aliarvioi kalorit, joten jos se sanoo 1200kcal ni todellisuus on sit ehkä 1800kcal, ja sillä jo isompi ihninen laihtuukin kun onhan niiden kulutuskin korkeampi. tämä vain teoria, voin olla väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se sanoo vaan niille potilaille että LOW carbs eli vähän  hiilihydraattia ja runsasproteiinista ruokoo.

Tää on sama kun käypähoitosivuilta näet itse katsomalla suomalaisen lihavuuden hoito suosituksen, tosin ENE (erittäin niukka energinen ruokavalio) taisi olla jopa jotain 900 kcal/pv mutta siihen on omat TARKAT ohjeet miten se toteutetaan, ja ketkä EI SAA tehdä sitä yksin (sydänsairaat ym). 

Vierailija
4/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö se kuvaile sitä että low carb, high protein diet tms... ja tietty ei sokeria jne - perus. ei kai sitä tarkemmin tarvii tietääkään, siitä vaan kokeilemaan, 1200 on tosi vähän ja mielästäni sitä ei kyllä suositella ravintoterapeuttien toimesta just siks. varmaan laihtuu tosi nopeesti mut kyllä se on sellaista pinnistämistä. ehkä se sit sopii siihen tilanteeseen, itse enole lääkäri joten mikäs mä olen kritisoimaan, mutta uskon että vähän hitaammin hyvää tulee.

mä luulen itse että se antaa niin tiukan dieetin kun tietää ettei ne kuitenkaan sitä noudata tarkalleen vaan fuskaa tai aliarvioi kalorit, joten jos se sanoo 1200kcal ni todellisuus on sit ehkä 1800kcal, ja sillä jo isompi ihninen laihtuukin kun onhan niiden kulutuskin korkeampi. tämä vain teoria, voin olla väärässä.

tää nimenomaan on KÄYPÄHOITOSUOSITUS suomessa. Mene käypähoito "lihavuuden hoito" ja alahhan lukea.

Vierailija
5/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama kuin sairaaladieetti?

Mitä olen kuunnellut niin Now suosittelee kolmea ateriaa päivässä, proteiinipitoista, vähähiilihydraattista ja vähärasvaista kotiruokaa.

Vierailija
6/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löydät mutta mitat ja määrät on jenkkityyliin, esim oz tai cups, eli joudut laittamaan johonkin muuntimeen.

Kiitos linkistä

Vierailija
7/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i0.wp.com/eatmovehack.com/wp-content/uploads/2017/12/1000-calor…

Aika perusdieetiltä vaikuttaa. En ymmärrä mitä ne lihavat oikein kuvittelee dieetin olevan, kun voi syödä näinkin paljon ja monipuolisesti?

Vierailija
8/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perusdieetiltä vaikuttaa. En ymmärrä mitä ne lihavat oikein kuvittelee dieetin olevan, kun voi syödä näinkin paljon ja monipuolisesti?

Tämä on väärä dieetti. Tässä on 1000 kalorin dieetti. Tohtori Nowin dieetti on 1 200 kaloria.

Vierailija
9/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YouTubesta löytyy tarkka dieetin sisältö myös kiinnostuneille.

Vierailija
10/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa painon hallinta on vain matematiikkaa. Syöt vähemmän kuin kulutat. 

Vierailija
12/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa kun pitää olla just se 1200kaloria, ei alle eikä päälle. Ehkä helpompaa kun jättää vain pois sokerit, riksut raksut, ranskalaiset, alkoholin ja limut. Leivän tilalle jogurttia, vehnän tilalle ruis, leipä minimiin ja perunaa/riisiä maltilla. Tilalle höyrytetyt kasvikset. Tuo dieetti on kuitenkin tarkoitettu sairaalloisen lihaville alkustarttiin, että pääsevät leikkaukseen. Meidän ”normaalien” pitäisi vain muuttaa elintapoja eikä kikkailla dieeteillä kunnes taas repsahtaa.

Vierailija
13/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin tavoitepainooni 1200-1400kcal päivädieetillä. Paljon kasviksia, kalaa, proteiinia, vettä. Vähän tai ei ollenkaan hiilareita (ehkä kourallinen pastaa silloin tällöin eli joku 20-30g per päivä).

Ainoa syy miksi lihosin taas 15kg on se ettei huvita elää kurinalaisesti koko loppuelämää, haluan syödä säännöllisesti esim. suklaakakkua, pitsaa, sipsiä jne. siten ettei tarvitse miettiä annoskokoja.

Toki jos puhutaan sitten jostain 200 kilon ylipainosta niin se on jo hengenvaarallista, ja siinä vaiheessa on pakko laihduttaa jos ei halua että kuolo korjaa pian.

Vierailija
14/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetissä puhutaaan esim. 2 ounces meat eli n. 57 grammaa, niin tarkoitetaanko tällä kypsää vai raakaa lihaa? Paistaessahan lihasta sulaa melkein puolet.

Vierailija
15/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen kuunnellut niin Now suosittelee kolmea ateriaa päivässä, proteiinipitoista, vähähiilihydraattista ja vähärasvaista kotiruokaa.

Sairaaladieetti on kyllä helppo. Joudut Suomessa useammiksi päiväksi/ viikoiksi sairaalaan niin taatusti laihdut. Se ruoka kun on syömäkelvotonta.

Vierailija
16/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kaikissa resepteissä kerrotaan valmistamattoman ruoka-aineen paino, ellei erikseen sanota että 100 grammaa kypsiä perunoita.

Laadukas liha ei kutistu, ts. ei ole pumpattu täyteen vettä.

Vierailija
17/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieetissä puhutaaan esim. 2 ounces meat eli n. 57 grammaa, niin tarkoitetaanko tällä kypsää vai raakaa lihaa? Paistaessahan lihasta sulaa melkein puolet.

Raakaa lihaa tarkoittaa.

Vierailija
18/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaaladieetti on kyllä helppo. Joudut Suomessa useammiksi päiväksi/ viikoiksi sairaalaan niin taatusti laihdut. Se ruoka kun on syömäkelvotonta.

Siis sairaalan "ruoka".

Vierailija
19/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa... Kun olin 5 viikkoa psykiatrian osastolla niin sain muutaman kilon lisää siellä.

Vierailija
20/66 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on väärä dieetti. Tässä on 1000 kalorin dieetti. Tohtori Nowin dieetti on 1 200 kaloria.

muistan sen kyllä joskus sanoneen joillekkin ohjelmassa että laitan sut 1000 kcal dieetille. Ehkä niillä oli vaikeempi saada pudotettua.. Myös voi olla naisille ja miehille eri. Naisille vähemmän.??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä