Onko joku etätöissä oleva muka tehnyt töitä 8 tuntia päivässä???
Sallikaa mun nauraa, jos on. Itse olen tehnyt 1-3 tuntia, harvoin sitä edes joka päivä.
Kommentit (74)
No mä olen, joskus olen ollut koneella yhdeksänkin tuntia. Katsos, he piirtävät, kellä on liitua..tai tässä tapauksessa töitä. Niskat jumissa, kun kotona tuo ergonomia ei ole ihan vimpan päälle..
Kyllä mun mies ainakin tekee. On tunnollinen ihminen. Kaikki eivät ole.
Viinien maisteluun menee paljon enemmän aikaa
Mitä ihmeen työtä te sitten teette? Ja onko teillä kotona joku 15 hengen suurperhe, joka koko ajan häiritsee tekemistä? Itse olen tunnetusti ylitöitä tekevällä alalla (mainostoimisto) ja kotitoimistolla olo on vähentänyt työtunteja yli puolella.
Teen sen 4-5 tuntia mut laskutan tietty 8 sta tunnista, ku sellanen työnkuva etä pystyy, hahhaa. Olispa koko ajan joku pandemia!
Jos kotona pystyy työskentelemään ilman keskeytyksiä, niin päivän, 7.5 h, työt tulee tehtyä n. 6 tunnissa.
Kyllä mun mies tekee. Vähän ylikin joinain päivinä.
Mä olen tehnyt 8-12 tuntia. Enkä saa palkkaa kuin 1-3 tunnilta päivässä.
No minä olen ja usein pitempäänkin. Siihen päälle lapsen opetus ja kotityöt. Kävelylläkin olen käynyt joka päivä. Lisäksi leikin ja ulkoilen lapsen kanssa. Ihmisten työt ovat hyvin erilaisia. Aikaa riittää palstailullekin. Itselläni on vaativa työ, joka ei anna liukumaa siihen käytetyssä ajassa ilman että laiskottelullani olisi seurauksia muille. Työni jälki näkyy suoraan ulospäin ja näkyy yhteisissä tuloksissa, on julkinen. Millaista on sitten työ, jossa vähäisempi työmäärä on mahdollinen? Mikä työ ei näy muille tai vaikuta muihin?
Riippuu päivästä. Teen töitä, kun niitä on ja jos ei ole, teen jotain muuta. On tehty 12-tuntista päivää, mutta vastaavasti olen voinut käydä arkena vaikka mökillä, kun pöytä on ollut puhdas.
Ei kukaan muu minun töitäni tee, joten jos en itse niitä päivän aikana tee niin sitten on tehtävä illalla ja viikonloppuna. Rahoittaja ei kauan maksele, jos hänen tilaamansa työ ei etene sovitusti.
Mutta toista se on ilmeisesti teillä turhantoimittajilla. No, jonain päivänä sinunkin työnantajasi huomaa, että pärjää mainiosti kokonaan ilman sinun työpanostasi.
En ole, koska tämä on paljon tehokkaampaa, kun on jäänyt sosiaaliset kontaktit pois. Työt tulee hoidettua tehokkaammin.
Teen normaalistikin 1-3 pv viikossa etätöitä. Juuri tuon tehokkuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Viinien maisteluun menee paljon enemmän aikaa
Jep, opettajilla on paniikki nyt päällä, ei voi enää olla pöhnässä töissä, kun kouluun pitää paikanpäälle mennä
No ei tod. Hyvä jos teen 5 h VIIKOSSA. : D Tosin sama juttu ennen etätöitä jo.
Joo. Meillä on tietyt jutut jotka pitää tehdä tietyssä ajassa ja sitten palauttaa. Jos tahtoo palauttaa aikataulun mukaan niin noihin menee suunnilleen se 7-8h päivässä, niin toimistolla kuin kotonakin. Paitsi että minulla menee kyllä kotona pidempään. Pahimmillaan olen istunut 13-15 tuntia päivästä koneen ääressä kun keskittyminen on huonompaa kotona ja jatkuvasti on keskeytyksi. Hommat täytyy saada kuitenkin tehdyksi ajallaan.
Kyllä, mun työaika on tuo 8 t / päivä. Eli 40 t / vko (lounastauon kanssa päivittäin siis 8,5 t). Etätöissä teen töitä ihan samalla tavalla kuin toimistolla (nyt on lounastauko). Itse asiassa etänä välillä venähtää työpäivä vähän liikaakin ja taukojen pitäminen välillä unohtuu.
Tarkoitat kai 7,5 tuntia?