Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini loukkasi minua ja kun huomautin asiasta hän suuttuikin minulle.

Hämmentynytyksilö
11.05.2020 |

Eli tilanne on nyt sellainen, että kaverini loukkaa minua melko useinkin ja muutama päivä sitten mittani meni täyteen. Hän ensin syyllisti minua siitä, että kaikki miehet ihastuvat minuun ja näin ollen vien miehet häneltä ja sitten vielä rupesi käskyttämään, miten en saa nähdä enään toisia kavereitanikaan, kun hän ei heistä pidä. Siihen sitten sanoin, että tuo loukkaa minua ja toivoisin, että hän antaisi minulle oman tilan toimia, eikä kokoajan yritä tehdä valintoja puolestani tai syyllistä jostakin. Siitä hän sitten ilmeisesti suuttui todenteolla ja kun laitoin tänään viestiä, että sovitaanko tämä juttu, niin viestini ei mennyt perille. Onko tämä nyt aivan normaalia käytöstä enää?

Vaikea uskoa, että olemme reilu 30-vuotiaita, kun meno muistuttaa jotakin aivan muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tervettä, jätä se kasvamaan kotiin.

Vierailija
2/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi edes yrittää sopia tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain teini-ikäiset ja aikuiset persoonahäiriöiset käyttäytyy noin. Katkaise ystävyys. Parempiakin on. Tai parempi on olla myös ilman kuin noin huonossa seurassa.

Vierailija
4/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
5/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo "ystäväsi"käytös ole tervettä. Miksi olet edes hänen kanssaan tekemisissä?

Ei se kontrollointi, syyllistäminen yms lopu ikinä jos aiot olla hänen kanssaa tekemisissä ja todennäköisesti hän suuttuu siitäkin jos katkaiset välit, eikä ymmärrä tehneensä mitään väärin vaan kokee että on sinun velvollisuus olla hänen alamaisensa.

Vierailija
6/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi muutenkin sellainen, että vika on aina muissa ja peiliin ei tarvitse koskaan katsoa?

Kun välinne nyt tästä menevät, niin odotahan vaan, kun kuulet juoruja, miksi ne menivät, vika oli tietenkin sinussa, ei hänessä..

Vierailija
7/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosista viis siitä huolimatta miten ilmeiseltä se vaikuttaa, joka tapauksessa kaverisi käytös ei ole tervettä. Nuo tietyt tyypit suuttuvat kun joutuvat silmätysten sen kanssa miten itse kohtelevat muita. Eli kun siitä huomauttaa, saakin pahoittelun sijaan vihat niskaansa. Kai elävät itsensä kanssa helpommin kun saavat käännettyä tilanteen päälaelleen ja syyn pois itsestään.

Vierailija
8/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aivan normaalia, koska omat kaverit eivät saa määräillä toista, että ketä saa nähdä ja ketä ei, eikä muutenkaan kontrolloida toisen elämää ja kun olet asiallisesti huomauttanutkin siitä ja hän suuttui, niin sekään ei nyt aivan oikein ole tehty häneltä. Jos on tosi kavereita, niin he eivät todellakaan käyttäydy noin ikävästi toista kohtaan.

Vierailija
9/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on alakoulussa, älä huoli,ihmiset kasvaa.

Vierailija
10/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hulluja molemmat.

Vierailija
11/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri joka aina vähän nälvii, arvostelee ja kertoo miten pitäisi tehdä, ei koskaan oikein kuuntele mitä minulla on sanottavana tai mitä minulle kuuluu. Nyt alkaa riittämään, haluaisin pistää välit poikki mutta reiluinta olisi tätä ennen sanoa miltä minusta tuntuu. Mutta olen melko varma että hän suuttuisi minulle tästä. Toisaalta en ole vastuussa siitä miten hän reagoi mutta en toisaalta kynnys siihen että nostaisin tämän asian pöydälle on korkea. Ainoa vaihtoehto sitten on yhteyden lopettaminen mikä ei ole reilua sekään.

Vierailija
12/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on juurikin nuo jotka sekaantuvat muiden elämään. Sitten suuttuvat/ihmettelevät kun ei muut tee niinkuin tämä sanoo.

Vierailija
13/13 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on tuollainen ja kun suku ei pomppinut hänen mukaan niin katkaisi välit kaikkiin, jopa omiin lapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi