Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit lapsena tekeväsi "sitten aikuisena" mikä ei toteutunut?

Vierailija
11.05.2020 |

Tai mikä ei ainakaan kovin pitkään kestänyt?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin että tilaan ison perhepizzan ihan itseäni varten ja en anna kenenkään muun syödä siitä. Meillä tilattiin lapsena pizzaa ainoastaan uutena vuotena, ja sekin oli normikokoinen ja piti jakaa kuuteen osaan perheenjäsenten kesken. Paitsi että isä sai aina oman pizzan, mikä oli minusta epäreilua.

Vierailija
62/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli tosi mukava, lempeä ja kaunis äiti joka oli ammatiltaan siivooja. Oma äitini oli pankissa töissä ja melkein aina pahalla päällä.  Ihailin kaverin äitiä ja halusin tulla myös siivoojaksi. Ei minusta siivoojaa tullut vaan kahvilatyöntekijä, tällä hetkellä työtön :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että saavutan onnellisen elämän. Ihan hirveästi olen kyllä tehnyt sen eteen töitä, mutta teini-iässä puhjenneet mielenterveysongelmat kulkevat koko ajan riippakivenä mukana. En koskaan tule saavuttamaan niitä asioista, joista haaveilin, koska olen mieleltäni sairas. Ja se kyllä tympii aika pahasti.

Hulluilla on hullujen ongelmat.

Mistä tiedät? Onko omakohtaista kokemusta? Mikä muuten on hullu?

Vierailija
64/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin alkaa lentäjäksi. Vielä en ole saanut lentokorttia hankittua. Ehkä joku päivä.

Vierailija
65/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena 90-luvulla ajattelin, että aikuisuudessa parasta olisi asua jossain boheemissa kimppakämpässä kaverin tai kahden kanssa. Aina leikittiin jotain tosi itsenäisiä aikuisia kämppiksiä. 

Nyt ihan oikeana aikuisena asun yksin ja hirvittää ajatuskin, että pitäisi luopua omasta tilasta ja rauhasta. :D Haluan työpäivän jälkeen olla rauhassa, kiitos. Tällä hetkellä ulkomailla asuva puoliso on ainoa, jonka kanssa tunnen oloni tarpeeksi mukavaksi, että voin kuvitellakaan yhdessä asumista. 

Vierailija
66/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu-urheilijaksihan mä meinasin ruveta. Lahjoja oli pariinkin lajiin, mutta kotikylällä ei oikein mahdollisuuksia, siis pieni seura, ei valmennusta. Toinen oli vielä jäälaji ja lähimpään jäähalliin olis ollut reilusti matkaa niin sekin sitten jäi. 

Vierailija
67/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyttemmin olen myös huomannut, että se lapsena aikuisuuden positiiviseksi puoleksi mieltämäni asia että voin syödä vaikka kokonaisen kakun yksin eikä kukaan estä, pitää paikkansa mutta on hivenen kaksiteräinen miekka. 

-Nro 65

Vierailija
68/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että muutan maalle ja omistan pari hevosta ja elän kuten suomifilmissä!

Juu, lähiössä asun ja hevosia en ole nähnyt vuosiin....

Vierailija
69/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin muuttaa ulkomaille asumaan. 1990-luvulla ulkomaita hehkutettiin ja maailmanmatkailua myös. Sitten nuorena aikuisena matkustelin noin kolmessakymmenessä maassa ja totesin, että aina oli kiva palata kotiin ja Suomeen. Ei se kansainvälisyys ollutkaan ”oma juttuni”.

Vierailija
70/71 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappani kuoli syöpään. Inhosin yli kaiken sanaa syöpä. Ajattelin, että aikuisena kehitän lääkkeen syöpään ja olin vihainen pappaa hoitaneille lääkäreille ja hoitajille. Lapsen mielessä sen lääkkeen olisi voinut vaan valmistaa jotenkin.

Lääkäri minusta tulikin, mutten sentään kuitenkaan vielä tänä päivänä ole valitettavasti keksinyt syöpälääkettä...

Vierailija
71/71 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up