Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on taas surmattu vauva Suomessa, nyt 4kk ikäinen

Vierailija
11.05.2020 |

Kamala lukea tällaisia uutisia kun itsellänikin on alle vuoden ikäinen rakas tyttövauva jolle en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään vaikka välillä jaksaminen olisikin piipussa.

Voi pientä. 😢

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc5f82d3-8898-42e6-8f0d-95864f00406d

Kommentit (586)

Vierailija
201/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä kilipäisiä suomi-akkoja oikein vaivaa, kun ette voi olla nirhaamatta niitä kakaroitanne ??????

MISSÄÄN ei lue, että äiti olisi lastaan ta**anut. Saati, että ta**aja olisi edes nainen.

Vierailija
202/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin julma ku nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen. Lapset jotka voisivat olla kotonaan eivät ole siellä. Sossut eivät jotenkin tajua ketkä ovat vaarallisia ja nyt onkin ollut taas ollut kahden viikon sisään monta lapsisurmaa Suomessa.

Vierailija
204/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLLUT ÄITI VAAN HOITAJA.

Facen naistenhuoneella joku tahtoi katkaista huhuilta siivet ja jakoi kuvakaappauksen äidin tililtä.

Vierailija
205/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaus on hyvin surullinen. Annetaan Viranomaisille työskentelyrauha. Asian vatvominen ja spekulointi tällä palstalla on täysin turhaa.

Miten se viranomaisten työrauhaa rikkoo, jos me täällä asiaa vatvomme? Luuletko, että poliisi roikkuu palstalla päivät pitkät?

Niinpä. Miksi viranomaiset eivät osanneet taaskaan estää tätä?

Vierailija
206/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä kilipäisiä suomi-akkoja oikein vaivaa, kun ette voi olla nirhaamatta niitä kakaroitanne ??????

Kyllä niitä kilipäitä suomimiehiäkin löytyy, kun on lapsensa pistänyt kylmäksi tai koko perheen.

Vierailija
207/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facen naistenhuoneella joku tahtoi katkaista huhuilta siivet ja jakoi kuvakaappauksen äidin tililtä.

Voi olla vaikka mummu, pappa, sisko, veli, ystävä tai mikälie. Todennäköisesti joku, johon on luottanut.

Vierailija
208/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin järkyttävää ja turhaa ihan kaikista suunnista katsottuna.

Myös tuntuu niin pahalta kun en itse voisi saada lapsia puolison kanssa kuin kalliilla hoidoilla joita nyt välillä harkitaan, ja haluaisin ihan tytön tai pojan mutta aina ajatellut että tytön kanssa pärjäisin paremmin.

Ja sitten jollain se on kaikki valmiina siinä, ja tekee tuollaista niin en tiedä mitä sanoa.

Tekstisi kuulostaa siltä, että poikavauvan surmaaminen olisi mielestäsi jotenkin vähemmän järkyttävää. :(

Siis häh!? Oon ihan järkyttynyt, millainen mieli tulkitsee tekstini noin?

Aihe on vaikea ja järkyttävä, en todellakaan käsitä kuinka joku voi vielä sanoa tässä keskustelussa toiselle noin?

Sanoin että tyttö tai poika olisi minulle tervetullut jos vaan ikinä niin ihanasti kävisi hoitojen jälkeen. Ymmärrätkö?

Se, että olen ajatellut pärjääväni paremmin tytön kanssa ei tee mitenkään aasinsiltaa sellaiseen ajatukseen että poikavauvan satuttaminen olisi minusta enemmän oikein?

Hyi kauhea.

Miksi yleensä alunperin laitoit kommenttisi ketjuun, jossa keskustellaan lapsen surmaamisesta. Jos sinä et ole onnistunut tulemaan raskaaksi, se ei mitenkään liity aiheeseen.

Vierailija
209/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä kilipäitä suomimiehiäkin löytyy, kun on lapsensa pistänyt kylmäksi tai koko perheen.

Mutta noissa tapauksissa syy on AINA naisen, se on ajanut miesparan sellaiseen tekoon.

Vierailija
210/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se asiasta hyväksyttävämpää kun sattuu niitä olemaan niitä kilipää miehiäkin?

Kummasti ne naiset vaan on ollu lehtien palstalla vähän väliä samoissa merkeissä

Vierailija
211/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sittenkin isä. Tuskin kellään satunnaisella hoitajalla noin kilahtaa.

Vierailija
212/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PALJOKO OLI ÄITIN TILINSALDO ????  Sossun ja verottajan puolesta kyselen.....

Vierailija
213/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneen. Lapset jotka voisivat olla kotonaan eivät ole siellä. Sossut eivät jotenkin tajua ketkä ovat vaarallisia ja nyt onkin ollut taas ollut kahden viikon sisään monta lapsisurmaa Suomessa.

Siis minkälaisina yli-ihmisinä sinä sossuja pidät? Ei kai kukaan nyt hyvänen aika näe päällepäin kuka tulee tappamaan oman lapsensa?

Lastensuojelun sossulla on useimmiten reippaasti yli sata lasta asiakkaana. Kuinka tarkkaan luulet, että nämä sossut pystyvät ennakoimaan kaikki mahdolliset tilanteet, joita lähipiirikään ei ole välttämättä nähnyt?

Vierailija
214/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin järkyttävää ja turhaa ihan kaikista suunnista katsottuna.

Myös tuntuu niin pahalta kun en itse voisi saada lapsia puolison kanssa kuin kalliilla hoidoilla joita nyt välillä harkitaan, ja haluaisin ihan tytön tai pojan mutta aina ajatellut että tytön kanssa pärjäisin paremmin.

Ja sitten jollain se on kaikki valmiina siinä, ja tekee tuollaista niin en tiedä mitä sanoa.

Tekstisi kuulostaa siltä, että poikavauvan surmaaminen olisi mielestäsi jotenkin vähemmän järkyttävää. :(

Siis häh!? Oon ihan järkyttynyt, millainen mieli tulkitsee tekstini noin?

Aihe on vaikea ja järkyttävä, en todellakaan käsitä kuinka joku voi vielä sanoa tässä keskustelussa toiselle noin?

Sanoin että tyttö tai poika olisi minulle tervetullut jos vaan ikinä niin ihanasti kävisi hoitojen jälkeen. Ymmärrätkö?

Se, että olen ajatellut pärjääväni paremmin tytön kanssa ei tee mitenkään aasinsiltaa sellaiseen ajatukseen että poikavauvan satuttaminen olisi minusta enemmän oikein?

Hyi kauhea.

Sinä et tiedä vanhemmuudesta mitään. Ole vaiti. Sinulle voi ihan yhtä hyvin tulla synnyksen jälkeinen psykoottinen masennus. Synnytyksen jälkeinen masennus on itse asiassa varsin tavallista, kun pitkään hoitojen kautta yritetään raskautta ja sitten lopulta onnistaakin. Minulla oli psykoottinen synnytyksen jälkeinen masennus, vauvan saimme lopulta hoitojen kautta 15 vuoden yrityksen jälkeen. Jo viikko synnytyksen jälkeen halusin peruuttaa tapahtuneen ja antaa vauvan pois. Kun vauva oli 3 kk, rupesin näkemään näkyjä hänen vahingoittamisestaan teräaseella. Masennuksesta pääsin eroon vasta, kun lapsi on 2,5-vuotias.

Vierailija
215/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö se asiasta hyväksyttävämpää kun sattuu niitä olemaan niitä kilipää miehiäkin?

Kummasti ne naiset vaan on ollu lehtien palstalla vähän väliä samoissa merkeissä

Just oli isä, joka ravisteli vauvalle aikamoiset vauriot. Onko se sinusta jotenkin lievempää, jos tekijä on mies?

Vierailija
216/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaus on hyvin surullinen. Annetaan Viranomaisille työskentelyrauha. Asian vatvominen ja spekulointi tällä palstalla on täysin turhaa.

Miten se viranomaisten työrauhaa rikkoo, jos me täällä asiaa vatvomme? Luuletko, että poliisi roikkuu palstalla päivät pitkät?

Niinpä. Miksi viranomaiset eivät osanneet taaskaan estää tätä?

Kerro sinä viisaampana miten tämän olisi voinut estää? Niin ensi kerralla sitten tiedetään.

Vierailija
217/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälaisina yli-ihmisinä sinä sossuja pidät? Ei kai kukaan nyt hyvänen aika näe päällepäin kuka tulee tappamaan oman lapsensa?

Lastensuojelun sossulla on useimmiten reippaasti yli sata lasta asiakkaana. Kuinka tarkkaan luulet, että nämä sossut pystyvät ennakoimaan kaikki mahdolliset tilanteet, joita lähipiirikään ei ole välttämättä nähnyt?

Tarkennus: miten sossujen olisi pitänyt arvata, että hoitaja tappaa lapsen?

Vierailija
218/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä naistenhuoneelta kommenttia siitä äidin päivityksestä. En löytänyt mitä siellä lukee?

Vierailija
219/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oli isä, joka ravisteli vauvalle aikamoiset vauriot. Onko se sinusta jotenkin lievempää, jos tekijä on mies?

On se lievempää jos ei kuollu. Siinä on aikamoinen ero.

Vierailija
220/586 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalla puhutaan, että olisi ollut isällä hoidossa... Tiedä sitten...