Viikonloppu takana, painan 128 kg
Kommentit (36)
Oliko paino pitkälti alle sata ennen viikonloppua?
Pussikeittokuurille niin lähtee kuukaudessa 15 kg noista painoista. Cambridge-ohjelma on hyvä, siinä siirrytään aika nopeasti terveelliseen ja vähäkaloriseen normiruokaan ja ohjaajan tsemppitunnit ovat hyviä välietappeja.
Miehenä painoin enimmillään juuri tuon 128kg, nyt painan 105kg.
Kyllä mua on aina hävettänyt mun ylipaino mutta nyt viimeaikoina kun kuivuus ja nälkä maailmalla lisääntyy, niin on alkanut hävettää jotenkin eri tavalla. Ajattelen mikä minussa on vikana kun muut ihmiset ympärillä on normaalipainoisia. Ylipainoisia miehiä tuntuu tulevan vastaan tosi harvoin vaikka heitä pitäisi olla enemmän, tiedä missä ne sitten on.
Pusuttelisin sun massua ja rakastelisin. 😘
M26
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua on aina hävettänyt mun ylipaino mutta nyt viimeaikoina kun kuivuus ja nälkä maailmalla lisääntyy, niin on alkanut hävettää jotenkin eri tavalla. Ajattelen mikä minussa on vikana kun muut ihmiset ympärillä on normaalipainoisia. Ylipainoisia miehiä tuntuu tulevan vastaan tosi harvoin vaikka heitä pitäisi olla enemmän, tiedä missä ne sitten on.
Alentaako sukupuolen vaihdos painoa?
Minä painoin myös toukokuussa tuon, itseasiassa 127,6 kg ja nyt kun kävin vaa’alla, se näytti 105,6kg. Eli 22 kg on tippunut pois. Meinasin pudottaa vielä ainakin toiset 22, toivottavasti 32.
Viikonlopun jälkeen paino nousi 70 kilosta 350 kiloon.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset laihtuisi nopeesti, jos esim.sairaalan ovella vaaka- yli 100 kg ei sisään.
Lentoasemalla samoin-ei yli 100 kg.
Laivaterminaali-ei yli 100 kg.
Kun vapaaehtoisuus ei laihduta.
Nyt en oikein ymmärrä, mitä hyötyä tästä olisi. Kaikki eläinlajit kasvavat kokoa maapallon ilmaston lämmetessä. Minkä ihmeen kääpiökansan sinä haluat luoda?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia. Jos et miehiä huomaa niin et varmaan vaan miehiä katsele tai samalla tavalla tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset laihtuisi nopeesti, jos esim.sairaalan ovella vaaka- yli 100 kg ei sisään.
Lentoasemalla samoin-ei yli 100 kg.
Laivaterminaali-ei yli 100 kg.
Kun vapaaehtoisuus ei laihduta.
Minä painankin 99 kg. Enkä käy laivoilla tai lentoasemilla, en ole ikinä ollut laivassa enkä lentänyt, vaikka olen keski-ikäinen.
68-60