Onko sinulle ongelma jos miesystäväsi seuraa useita influencerejä somessa ja saattaa olla subscribennyt muutaman Patreoniinkin?
Mulla menee kuukaudessa n. 400€ patreoniin ja muihin lahjoituksiin muutamille eri instagram malleille. Naisystäväni ei tiedä tästä ja mietin pitäisikö paljastaa. Jossain kohtaa se varmaan tulee ilmi kuitenkin. Olemme olleet jo pari vuotta yhdessä, toistaiseksi kuitenkin meillä on omat tilit jne niin pysynyt salassa.
Kyse ei ole millään tavalla pettämisestä. Saan vain hyvän mielen kun pääsen ilahduttamaan nuoren kauniin naisen päivää pienellä lahjoituksella. Se on viatonta mutta mitä ajattelisit naisena?
M35
Kommentit (58)
Patreon??Mikä se on? Pitäisin miestä typeränä.. Turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi noloa, kuvitelkaa että aikuinen mies syytää rahaa turhuuteen.
Ei se insta-*piip* välitä sinusta tippaakaan. Se kiemurtelee vain rahan takia.
Tämä ei ole totta. Monet naisista juttelevat ihan päivittäin tason 1 patreon tukijoidensa kanssa. Kyllä he välittävät ja arvostavat tukijoitaan.
AP
Hahaa! Rahan takia ne siellä on.
Eikähän kaikki jo tiedä ap on tyhmä hän on myös lapsellinen.
Järjestyksessä:
1. En todella katsoisi hyvällä, että mies tarvitsee maksullista keskusteluseuraa ja valitsee sen pyllykuvien perusteella. Joko keskustelu on "keskustelua" tai sitten miehen ja omat jutuni ovat ihan eri planeetalta.
2. Rahan syytäminen tuossa mittakaavassa ja järjestelmällisesti tuollaiseen
3. Säännöllinen ja jatkuva kiinnostus instamallien kuviin ja elämään
Tuossa joku toinen mietti rahan antamista tubettajalle. Siitä vaan, ei siinä ole mitään pahaa, jos motiivit on kunnossa. Tee se avoimesti. Minunkin miesystäväni tietää, että lähetän joskus rahaa kahdelle ulkomaalaiselle miehelle kuten muutkin tuhannet naiset ja miehet ympäri maailman. En odota saavani heiltä mitään vastapalveluksia tai ajankäyttöä vaan tuen heidän työtään, joka ei ole itsensä esittely eri kuvakulmista vaan eläinsuojelu.
Kysymys 1: Mistä minä tietäisin, mitä mieheni seuraa somessa? Hän ei räplää somea silloin, kun vietämme aikaa yhdessä, kuten en minäkään.
Kysymys 2: Miksi hänen rahankäyttönsä kuuluisi minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole totta. Monet naisista juttelevat ihan päivittäin tason 1 patreon tukijoidensa kanssa. Kyllä he välittävät ja arvostavat tukijoitaan.
AP
No kyllähän minäkin juttelen hetken mukavia asiakkaani kanssa, kun sattuvat soittamaan. En kai ole niin tyhmä, että käyttäytyisin huonosti maksavalle asiakkaalle. Myymäni palvelu tosin on "hieman" eriluontoista.
Mun on hyvin vaikea uskoa ap:n olevan 35v. Tai sitten on joko joku kehityshäiriö tai puhdas idiotismi...
Vierailija kirjoitti:
Kysymys 1: Mistä minä tietäisin, mitä mieheni seuraa somessa? Hän ei räplää somea silloin, kun vietämme aikaa yhdessä, kuten en minäkään.
Kysymys 2: se kertoo ihmisen arvoista ja minä haluan jakaa riittävän yhteisen arvomaailman kumppanini kanssa. Kyse ei ole aina siitä, että pitäisi saada toisen rahat itselleen tai jotenkin kontrolloida sitä. Kumppanini saa ihan vapaasti käyttää rahansa mihin tahtoo ja minä saan sitten tehdä ihan vapaasti siitä haluamani johtopäätökset ja arvotukset.
Ihan vakavasti ajatellen tätä rahan lahjoittamista instatytöille tai vaikka jollekin tubettajalle. Itse seuraan youtubessa muutamaa suuresti lasten/nuorten suosiossa olevaa tubettajaa. On ihan järkkyä miten paljon ne lapset lahjoittaa rahaa live streamin aikana superchateissa. Ihan vaan saadakseen sen tubettajan huomion pariksi sekunniksi. Viime viikollakin eräs lapsi (siitä tiedän että oli lapsi koska hänellä oli kanavallaan omia videoita) lahjoitti 3* 20e, viesteillä Moi, Sano mulle moi ja pääsenk pelaa sun kaa. Ja tämäkin tapaus olisi päässyt peliin mukaan jos olis liittynyt jäseneksi 4,99e/kk. Eli sillä lahjoitetuilla rahalla olis päässy mukaan peleihin vuoden ajan. Ja kun superchattaaminen on varmin keino saada se tubettaja huomioimaan tai vastaamaan edes jotain niin tottakai lapset rahaa lahjoittaa. Ja kun ne viestit on just tota et Sano mulle moi, Sano mun nimi tai pääsenkö peliin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Patreon??Mikä se on? Pitäisin miestä typeränä.. Turn off
Pääset näkemään sisältöä vain maksamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys 2: se kertoo ihmisen arvoista ja minä haluan jakaa riittävän yhteisen arvomaailman kumppanini kanssa. Kyse ei ole aina siitä, että pitäisi saada toisen rahat itselleen tai jotenkin kontrolloida sitä. Kumppanini saa ihan vapaasti käyttää rahansa mihin tahtoo ja minä saan sitten tehdä ihan vapaasti siitä haluamani johtopäätökset ja arvotukset.
Uskon tuntevani mieheni arvomaailman sen verran hyvin, että uskallan sanoa ettei hän todellakaan laita rahojaan mihinkään instapyllistelijään. Silti minulle ei kuulu, mihin hän rahansa käyttää eli ei meillä kerrota henkilökohtaisista ostoista ja maksuista puolin eikä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon tuntevani mieheni arvomaailman sen verran hyvin, että uskallan sanoa ettei hän todellakaan laita rahojaan mihinkään instapyllistelijään. Silti minulle ei kuulu, mihin hän rahansa käyttää eli ei meillä kerrota henkilökohtaisista ostoista ja maksuista puolin eikä toisin.
Kyse ei minusta ole niinkään siitä, onko kertonut kaikesta vaan voisiko kertoa kaikesta. Eli ei järjestelmällisesti pimitä jotain, mikä luo toiselle väärää kuvaa itsestä ihmisenä tai kahdenvälisen suhteen tilasta. Tästä ainakin itse joskus suutuin miehelle useamman kerran putkeen, että lakkaa esittämästä muuta kuin mitä on, koska se luo minulle vääristyneen kuvan hänestä. Tai sitten pitää sen niin tiukasti salassa, ettei minulle edes synny mitään ajatusta siitä, että hän tekee selkäni takana jotain, mikä laskisi arvostustani häntä kohtaan tai saisi minut kyseenalaistamaan suhteemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet väärässä. Monien kanssa pitänyt yhteyttä jo vuosia, meidän välille on syntynyt tietynlainen yhteys. Ystävyys, tai ehkä jotain enemmänkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet väärässä. Monien kanssa pitänyt yhteyttä jo vuosia, meidän välille on syntynyt tietynlainen yhteys. Ystävyys, tai ehkä jotain enemmänkin.
AP
Aina vaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelen ei helvetti mikä luuseri.
Sama. Nolottaa, että tällaisia miehiä löytyy. Vaikea uskoa, että tuollainen luuseri olisi mitään elävää naista itsellaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Järjestyksessä:
1. En todella katsoisi hyvällä, että mies tarvitsee maksullista keskusteluseuraa ja valitsee sen pyllykuvien perusteella. Joko keskustelu on "keskustelua" tai sitten miehen ja omat jutuni ovat ihan eri planeetalta.
2. Rahan syytäminen tuossa mittakaavassa ja järjestelmällisesti tuollaiseen
3. Säännöllinen ja jatkuva kiinnostus instamallien kuviin ja elämään
Tuossa joku toinen mietti rahan antamista tubettajalle. Siitä vaan, ei siinä ole mitään pahaa, jos motiivit on kunnossa. Tee se avoimesti. Minunkin miesystäväni tietää, että lähetän joskus rahaa kahdelle ulkomaalaiselle miehelle kuten muutkin tuhannet naiset ja miehet ympäri maailman. En odota saavani heiltä mitään vastapalveluksia tai ajankäyttöä vaan tuen heidän työtään, joka ei ole itsensä esittely eri kuvakulmista vaan eläinsuojelu.
Niin, koska ainoa hyväksyttävä tapa jutella naisille ja nähdä naisen pylly on aloittaa vakava seurustelu, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Ja ainoat hyväksyttävät ”Patreon” -sponssirahat mies saa maksaa vain laskujen, asuntolainan ja myöhemmin naisen tilille maksettavien elatusmaksujen muodossa.
huutonaurua :D kiitos, päivän paras vitsi tämä aloitus
Jestas, onko tällaisia tyyppejä oikeasti? Hulvatonta. Onneksi en ole tyttöystäväsi :D
Repesin otsikolle. Haittaisiko sua jos niinku poiggis dänkäis somessa fafftho kököö ja massit sexpeipipeipi.
Kiitos, nauran ääneen.