Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuskirurgia + parisuhteen saaminen

Vierailija
10.05.2020 |

Onko täällä linjoilla ketään rumia, jotka olisivat onnistuneet parantamaan markkina-arvoaan esimerkiksi kauneuskirurgialla? Vähemmän viehättävänä naisena koen olevani täysin näkymätön, ja sitä olenkin. Nyt taas ilman seksiä melkein puoli vuotta eikä tämä todellakaan ole edes pisin aika... Suurin vika on todellakin naamassa, varsinkin nenä on hirveä. Toisaalta tiedän että nenäleikkaus on massiivinen operaatio... Tiedän että kuitenkin on olemassa kevempiäkin kauneuskirurgisia keinoja joilla voi muuttaa ulkonäköään siedettävämmäksi.

Kaipaisin siis muiden rumien, onnistuneiden kokemuksia, mitä teit jotta sait itsestäsi paremman näköisen. Ja joo, turha sanoa että laihduta, olen normaalipainoinen ja urheilen tavoitteellisesti. Toki vartalossakin on isoja puutteita, mutta ainahan sitä voi vaikka harjoittaa rakkautta pimeässä, jos ei toinen muuten kestä katsella. Kun vaan ees jotenkin onnistuisi saamaan rakastavan ja kunnioittavan kumppanin.

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kärsin vuosia isosta nenästäni ja siitä, että ihan aikuiset ihmiset kokivat oikeudekseen kommentoida sitä minulle niin kännissä kuin selvin päinkin. Ei tarvitse varmaan erikseen kertoa, että minua kiusattiin ja haukuttiin aika rankasti koko yläasteaika ulkonäköni vuoksi. Aikuisena sitten käytin noin 10 000 eur ja korjautin sen paljon pienemmäksi Bulevardin Klinikalla Kaarlo Ståhlbergin leikkaamana (en tiedä saako täällä mainostaa, mutta mainostan silti!). Paras käyttötapa rahalle ikinä! Leikkaushan on suht kivuton, saat hyvä lääkkeet ja paranet viikossa parissa melko normaaliksi. Nenä jatkaa muotoutumistaan vuoden verran, sitten se ei enää turpoa omia aikojaan. Leikkauksen jälkeinen viikko on "veikeää", kun on mustelmaa siellä-täällä ja nenässä tuppoa ja harsoa, mutta sitten helpottaa. 

Voimia AP, olen ollut tilanteessasi ja olen tehnyt asialle jotain. Nyt olen ihan nätti :)

Kiva kuulla.

Muuten, omista kokemuksista kertominen ei ole mainostamista. Mainostaminen on sitä, että ihmiselle maksetaan tietyn tuotteen esille tuomisesta.

Vierailija
42/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntyjältäni poju, ja olen silti kauniimpi kuin suurin osa naisista.

Eli ei ongelmaa sillä saralla. : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nenä kallis operaatio, mutta ei nyt erityisen iso operaatio. Minulle on tehty vain yksi kauneus kirurginen operaatio ja se lopetti syömishäiriön. Silloin tajusin, että olen kärsinyt vuosia täysin turhaan. Koittanut tsempata, käynyt terapiassa ja syönyt mielialalääkkeitä eikä ongelma kadonnut minnekään. Kun ei se ruma kauniiksi muutu vaikka miten mieltäsi manipuloisit ja koittaisi hankia itsetunnon asian suhteen kun muut sanoo, että olet oksettava ruma. Ainoa mitä kadun oli asioiden odottaminen ja pitkittäminen. Aion teettää vielä muutaman operaation elämäni aikana. Onhan se turhamaista mutta jos se minun mieltäni virkistää ja tuottaa iloa niin ei se raha hukkaankaan ole laitettu. Onhan se oma kehokin ihan kiva projekti. Toiset harrastaa jotain muuta. Niin ja se parisuhde ei sitten hyvän näköisenä ole enää niin tärkeää. En vaihda itseni tuunaamista johonkin ihmiseen joka on hetken elämässä tai jaksa panostaa aikaani sellaiseen. Mieluummin hemmottelen itseäni. Minä sentään osaan arvostaa mukavia asioita. Miehet yleensä ei muuta tee kuin valittavat jos ei ole täydellinen miss universum ja sellainen en sentään aio olla.

Vierailija
44/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nenä kallis operaatio, mutta ei nyt erityisen iso operaatio. Minulle on tehty vain yksi kauneus kirurginen operaatio ja se lopetti syömishäiriön. Silloin tajusin, että olen kärsinyt vuosia täysin turhaan. Koittanut tsempata, käynyt terapiassa ja syönyt mielialalääkkeitä eikä ongelma kadonnut minnekään. Kun ei se ruma kauniiksi muutu vaikka miten mieltäsi manipuloisit ja koittaisi hankia itsetunnon asian suhteen kun muut sanoo, että olet oksettava ruma. Ainoa mitä kadun oli asioiden odottaminen ja pitkittäminen. Aion teettää vielä muutaman operaation elämäni aikana. Onhan se turhamaista mutta jos se minun mieltäni virkistää ja tuottaa iloa niin ei se raha hukkaankaan ole laitettu. Onhan se oma kehokin ihan kiva projekti. Toiset harrastaa jotain muuta. Niin ja se parisuhde ei sitten hyvän näköisenä ole enää niin tärkeää. En vaihda itseni tuunaamista johonkin ihmiseen joka on hetken elämässä tai jaksa panostaa aikaani sellaiseen. Mieluummin hemmottelen itseäni. Minä sentään osaan arvostaa mukavia asioita. Miehet yleensä ei muuta tee kuin valittavat jos ei ole täydellinen miss universum ja sellainen en sentään aio olla.

Mikä operaatio se oli?

Vierailija
45/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kumppanin tolkuttoman pitkän yksinolon jälkeen. Kumppani on kyllä hullaantunut musta, mutta omat arvet liittyen ulkonäköön ei vaan parane. En ole tosi ruma mutta en kyllä kauniskaan, mutta kannan silti sisälläni todella paljon ulkonäköön liittyviä traumoja, joita on yritetty ratkoa myös terapiassa. Välillä häpeän itseäni niin paljon, että on vaikea liikkua ihmisten ilmoilla. Joskus on myös vaikea olla kumppanin katseen alla.

Suosittelen kyllä tarkastelemaan omia traumoja ja ajatuksia ulkonäöstä ennen kauneusleikkaukseen menemistä. Itselläni on vaikea nauttia ulkonäöstäni kivasti laittautuneenakin ilman alituista häpeän tunnetta. Suren myös tätä yhteiskuntaa, jossa naisen ulkonäölle ja sen ruotimiselle on asetettu niin paljon painoarvoa.

Vierailija
46/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi voisi olla toimiva ratkaisu kirurgin sijaan.

Helppo kauniiden huudella. Ne, joilla on esimerkiksi fyysinen vamma naisena on todella vaikea löytää kunnollista miestä. Miehet ovat pinnallisia, valitettava fakta.

Millaista vammaa tarkoitat? Esimerkiksi perunanenä ei ole fyysinen vamma.

Vierailija
47/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuo sama ongelma koko elämäni ajan ja nyt olen jo 42-vuotias, joten ikänikin rajoittaa jo paljon puolison saamista. Olen ollut hoikka, sporttinen, kropaltani ihan ok ja kasvoiltanikin ihan ok, mutta nenä vain on liian iso. Olen kuullut siitä huomauttelua ja haukkumista jo lapsuudesta lähtien ja ilkeimmät kommentit olen kuullut omilta sukulaisiltani.

Pari seurustelusuhdetta mulla oli kolmenkympin korvilla ja sen jälkeen (ja sitä ennen) on ollut hiljaista, siis ei yhtään mitään. Voisin edelleenkin ehkä leikkauttaa nenäni, mutta uskoisin ikäni olevan se pahin kynnyskysymys nykyisin, vaikka siis muuten olen ihan "nuorekas", hyväkuntoinen ja hoikka. En vain kelpaa miehille mitenkään.

Vierailija
48/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa positiivisesti: joskun jonkun löydät, hän on sinun kanssasi siksi, että sinä olet juuri sinä. Eli sinun luonteesi tähden, se mitä sinä olet sisältä.

Mulla ongelma on päinvastainen. Kasvoiltani olen kai jotakuinkin kaunis, mutta vartalo on hyvin sopusuhtainen ja klassisen naisellinen. Mulla on teinivuosista lähtien pörrännyt ympärillä jos jonkinmoisia kosiskelijoita, yrittäjiä ja onkijoita. Helposti saattaisi kuvitella, että mun olisi helppoa sitten päältä raakata itseä miellyttävin. Tunteet eivät vain toimi niin. Sydän on särkynyt liian monta kertaa sen tähden, että sen jälkeen kun ulkonäön hohto on karissut ja vastapuoli on huomannut, että olenkin ihminen siinä missä muutkin. Suhteessa ei ole ollutkaan koskaan mitään todellista kantavaa voimaa. Olen kuitenkin ehtinyt kiintyä tuohon ihmiseen ja se satuttaa todella, jos minut hylätään sen tähden mitä minä olinkin ihmisenä. Elämä suoraan sanoen olisi ollut helpompaa, jos oma ulkonäkö ei toimisi liian suurena houkuttimena. Ja en todellakaan meikkaa tai pukeudu tyrkysti. Hiukset ponnarilla ja Tpaita+farkut -tyylillä mennään.

Ihan suoraan sanoen: sulla on paremmat mahdollisuudet saada vakaa ja hyvä parisuhde. Jos siis "saamisesta" voidaan puhua. 

Mutta tosiaan: ole iloinen, että sulla ei ole sellaista "esinearvoa". 

Uskomattoman törkeä viesti.

Vierailija
49/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi voisi olla toimiva ratkaisu kirurgin sijaan.

Helppo kauniiden huudella. Ne, joilla on esimerkiksi fyysinen vamma naisena on todella vaikea löytää kunnollista miestä. Miehet ovat pinnallisia, valitettava fakta.

Millaista vammaa tarkoitat? Esimerkiksi perunanenä ei ole fyysinen vamma.

No kyllä äärimmäinen rumuus voi olla kuin vamma... Paitsi että vammaan on helppo suhtautua empaattisesti, (naisen) rumuuteen ei. 

Vierailija
50/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa positiivisesti: joskun jonkun löydät, hän on sinun kanssasi siksi, että sinä olet juuri sinä. Eli sinun luonteesi tähden, se mitä sinä olet sisältä.

Mulla ongelma on päinvastainen. Kasvoiltani olen kai jotakuinkin kaunis, mutta vartalo on hyvin sopusuhtainen ja klassisen naisellinen. Mulla on teinivuosista lähtien pörrännyt ympärillä jos jonkinmoisia kosiskelijoita, yrittäjiä ja onkijoita. Helposti saattaisi kuvitella, että mun olisi helppoa sitten päältä raakata itseä miellyttävin. Tunteet eivät vain toimi niin. Sydän on särkynyt liian monta kertaa sen tähden, että sen jälkeen kun ulkonäön hohto on karissut ja vastapuoli on huomannut, että olenkin ihminen siinä missä muutkin. Suhteessa ei ole ollutkaan koskaan mitään todellista kantavaa voimaa. Olen kuitenkin ehtinyt kiintyä tuohon ihmiseen ja se satuttaa todella, jos minut hylätään sen tähden mitä minä olinkin ihmisenä. Elämä suoraan sanoen olisi ollut helpompaa, jos oma ulkonäkö ei toimisi liian suurena houkuttimena. Ja en todellakaan meikkaa tai pukeudu tyrkysti. Hiukset ponnarilla ja Tpaita+farkut -tyylillä mennään.

Ihan suoraan sanoen: sulla on paremmat mahdollisuudet saada vakaa ja hyvä parisuhde. Jos siis "saamisesta" voidaan puhua. 

No rumilla naisilla ei ole edes esinearvoa.

Vierailija
51/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rumalla naisella ihmisarvoa?

Vierailija
52/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rumalla naisella ihmisarvoa?

Ilmeisesti ei. Palstatontutkin alkaa aina kuvailemaan jotain -80 luvun Pamelaa taikka Adriana Limaa. Tavallinen nainen on tuntematon käsite, saati sitten jos oot ruma. Sylkeä saa heidän mielestään lennättää täysin surutta.

Vierailija
53/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden löytäminen on kaikille vaikeaa. Mutta sinulla sentään on valinnanvaraa. Monilla ei yhden yhtä ihmistä joka olisi lainkaan kiinnostunut. Et selvästikään tajua miten näkymättömiä suurin osa naisista on.

Vierailija
54/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha täällä muiden jeesustella. Kyllä Suomi on täynnä rumia naisia ja ihan oikeasti se hankaloittaa parisuhteen löytämistä. Tietenkin on myös rumia miehiä mut on veitsi vaihtoehto. Nenä on varsin massiivinen elementti kasvoissa jota useimmat julkimotkin pienentää. Eikä ne ainakaan rumemmilta näytä

Sellaisella miehellä ei tee mitään jonka mielestä suhde kaatuu nenään.

Sellaisella naisella ei tee mitään jonka mielestä suhde kaatuu alle 180/185cm pituuteen.

Missä maailmassa sä oikein elät? Itse olen vain kerran seurustellut yli 180 cm pitkän miehen kanssa. Iso osa suomalaisista miehistä on 170-180 cm ja osa vieläpä alle.

Vierailija
55/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden löytäminen on kaikille vaikeaa. Mutta sinulla sentään on valinnanvaraa. Monilla ei yhden yhtä ihmistä joka olisi lainkaan kiinnostunut. Et selvästikään tajua miten näkymättömiä suurin osa naisista on.

Mieti. Viikottain saadaan lukea miten naiset hylkii. Tervetuloa tavallisten naisten maailmaan! Työpaikalla olet tuurilla hyvä jätkä, et muuta.

Vierailija
56/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha täällä muiden jeesustella. Kyllä Suomi on täynnä rumia naisia ja ihan oikeasti se hankaloittaa parisuhteen löytämistä. Tietenkin on myös rumia miehiä mut on veitsi vaihtoehto. Nenä on varsin massiivinen elementti kasvoissa jota useimmat julkimotkin pienentää. Eikä ne ainakaan rumemmilta näytä

Sellaisella miehellä ei tee mitään jonka mielestä suhde kaatuu nenään.

Sellaisella naisella ei tee mitään jonka mielestä suhde kaatuu alle 180/185cm pituuteen.

Mistähän se johtuu, että näille lyhyille miehille ei kelpaa lyhyet naiset? Hämmentävää että meitä lyhyitä naisia lähestyy useimmiten pitkät miehet, vaikka itse haluaisin että pituusero olisi vähemmän. Monet lyhyet miehet lähestyvät itseään pidempiä tai samanmittaisia mallikaunottaria, ja suuttuvat sitten jos eivät kelpaa että "naisille ei kelpaa mikään" vaikka itse yritit sitä fitnessmallia. 

Vierailija
57/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laittanut hampaat kuntoon. Yksi etuhammas muuttui yhden tapaturman seurauksena tummanruskeaksi. Mitään vikaa siinä ei sinänsä ollut, toimi hyvin mutta kosmeettinen haitta oli iso. Muukin purukalusto minulla oli aika vinksallan, pari tummentunutta paikkaa jne mitkä myös näyttivät karuilta.

Itsetuntoon teki ison muutoksen.

Tämä on kyllä totta että myös huonot hampaat voivat vaikuttaa merkittävästi ulkonäköön, muuttuu "epäsiistimmäksi" jos on hampaita katki, näkyviä hampaita puuttuu, on ruskeat hampaat. 

Vierailija
58/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olin jo pitkälle kaljuuntunut joten kävin hiustensiirrossa, jälkikäteen olen tyytyväinen että tein sen. Itsevarmempi olo käydä treffeillä.

Joillekin miehille kalju käy todella hyvin ja on seksikäs, mutta ymmärrän niitä joille ei käy että tekevät tämän ratkaisun. Toiset miehet näyttävät paljon paremmalle hiusten kanssa. Riippuu niin paljon kallon muodosta, kasvojen luustosta jne. 

Vierailija
59/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on kaveri joka on hyvä näkönen ja valittaa ettei miehet haluu siitä ku seksii. Mä taas en panosta ulkonäköön mut miehet kiinnostuu tosi usein seksin lisäks myös seurustelusta. Ulkonäkö on aika pieni osa, enemmän on kii siit millasii miehii tuntee jne.

Anna kun arvaan, olet luonnonkaunis? Ei silloin tarvitse panostaa, kun kaikki sujuu itsestään. 

Vierailija
60/161 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat rakastavan ja kunnioittavan kumppanin, joka ei kuitenkaan kestä olla kanssasi muuten kuin pimeässä? 

Hieno tavoite. 

Tämä ulkonäkö yksinkertaisesti karkottaa miehet, minkäs minä sille voin. Pääsen aina siihen hyvä jätkä -kategoriaan, tai kelpaan vain hetken huvituksiin ja sitten minut voikin heti dumpata kun tulee joku paremmannäköinen vastaan. Haluaisin oikean parisuhteen, en olla kenenkään r u n k k u a l u s t a. Onhan se nyt ihan selvä, että ulkonäkö on se ensimmäinen asia mistä kiinnostutaan, ja jos ei ole minkäänmoista ulkonäköä, niin olen yksinkertaisesti luotaantyötävä. Eikä minua varmaan kehtaisi kaveriporukalle esitellä tämän näköisenä. 

Jos pääset panoasteelle mutta et pidemmälle, niin vika on persoonallisuudessasi.

Tai sitten on ok kroppa mutta ruma naama, ei sellaiseen naiseen voi rakastua mutta voi kuitenkin panna muutaman kerran. Ei kehtaisi esitellä kavereille tai suvulle.