Kauneuskirurgia + parisuhteen saaminen
Onko täällä linjoilla ketään rumia, jotka olisivat onnistuneet parantamaan markkina-arvoaan esimerkiksi kauneuskirurgialla? Vähemmän viehättävänä naisena koen olevani täysin näkymätön, ja sitä olenkin. Nyt taas ilman seksiä melkein puoli vuotta eikä tämä todellakaan ole edes pisin aika... Suurin vika on todellakin naamassa, varsinkin nenä on hirveä. Toisaalta tiedän että nenäleikkaus on massiivinen operaatio... Tiedän että kuitenkin on olemassa kevempiäkin kauneuskirurgisia keinoja joilla voi muuttaa ulkonäköään siedettävämmäksi.
Kaipaisin siis muiden rumien, onnistuneiden kokemuksia, mitä teit jotta sait itsestäsi paremman näköisen. Ja joo, turha sanoa että laihduta, olen normaalipainoinen ja urheilen tavoitteellisesti. Toki vartalossakin on isoja puutteita, mutta ainahan sitä voi vaikka harjoittaa rakkautta pimeässä, jos ei toinen muuten kestä katsella. Kun vaan ees jotenkin onnistuisi saamaan rakastavan ja kunnioittavan kumppanin.
Kommentit (161)
Minä olen laittanut hampaat kuntoon. Yksi etuhammas muuttui yhden tapaturman seurauksena tummanruskeaksi. Mitään vikaa siinä ei sinänsä ollut, toimi hyvin mutta kosmeettinen haitta oli iso. Muukin purukalusto minulla oli aika vinksallan, pari tummentunutta paikkaa jne mitkä myös näyttivät karuilta.
Itsetuntoon teki ison muutoksen.
Hienoa jos koet saavasi avun kirurgiasta. Sanoisin suosittelevani itsetuntoa kohottavaa terapiaa tuohon rinnalle. Saat huomata olevasi aika äkkiä suossa ellet ole älynnyt hoitaa fyysisen puolen ohella henkistä hyvinvointia. Laitettuna joutuu ihan hyvälläkin itsetunnolla varustettu varomaan häntäheikkejä.
Onnea matkaan!
Itse miehenä olin jo pitkälle kaljuuntunut joten kävin hiustensiirrossa, jälkikäteen olen tyytyväinen että tein sen. Itsevarmempi olo käydä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olin jo pitkälle kaljuuntunut joten kävin hiustensiirrossa, jälkikäteen olen tyytyväinen että tein sen. Itsevarmempi olo käydä treffeillä.
Maksoiko paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä muiden jeesustella. Kyllä Suomi on täynnä rumia naisia ja ihan oikeasti se hankaloittaa parisuhteen löytämistä. Tietenkin on myös rumia miehiä mut on veitsi vaihtoehto. Nenä on varsin massiivinen elementti kasvoissa jota useimmat julkimotkin pienentää. Eikä ne ainakaan rumemmilta näytä
Kiitos. Näin se on, ymmärrät oikeasti ongelman laajuuden. Miehen on helpompi myös kompensoida mahdollista rumuutta, esimerkiksi olemalla hauska tai sivistynyt.
Tämä on kyllä ihmeellinen harhaluulo naisilla, että mies muka voisi kompensoida lyhyyttään ja rumuuttaan muilla ominaisuuksilla. Ei voi. Tällaisesta miehestä aina _joku muu nainen_ saa mainion kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoiko paljon?
Turkissa 3800€, siihen päälle vielä lennot+2 viikon palkaton loma töistä.
Vierailija kirjoitti:
Psykologi voisi olla toimiva ratkaisu kirurgin sijaan.
Helppo kauniiden huudella. Ne, joilla on esimerkiksi fyysinen vamma naisena on todella vaikea löytää kunnollista miestä. Miehet ovat pinnallisia, valitettava fakta.
Mieti asiaa positiivisesti: joskun jonkun löydät, hän on sinun kanssasi siksi, että sinä olet juuri sinä. Eli sinun luonteesi tähden, se mitä sinä olet sisältä.
Mulla ongelma on päinvastainen. Kasvoiltani olen kai jotakuinkin kaunis, mutta vartalo on hyvin sopusuhtainen ja klassisen naisellinen. Mulla on teinivuosista lähtien pörrännyt ympärillä jos jonkinmoisia kosiskelijoita, yrittäjiä ja onkijoita. Helposti saattaisi kuvitella, että mun olisi helppoa sitten päältä raakata itseä miellyttävin. Tunteet eivät vain toimi niin. Sydän on särkynyt liian monta kertaa sen tähden, että sen jälkeen kun ulkonäön hohto on karissut ja vastapuoli on huomannut, että olenkin ihminen siinä missä muutkin. Suhteessa ei ole ollutkaan koskaan mitään todellista kantavaa voimaa. Olen kuitenkin ehtinyt kiintyä tuohon ihmiseen ja se satuttaa todella, jos minut hylätään sen tähden mitä minä olinkin ihmisenä. Elämä suoraan sanoen olisi ollut helpompaa, jos oma ulkonäkö ei toimisi liian suurena houkuttimena. Ja en todellakaan meikkaa tai pukeudu tyrkysti. Hiukset ponnarilla ja Tpaita+farkut -tyylillä mennään.
Ihan suoraan sanoen: sulla on paremmat mahdollisuudet saada vakaa ja hyvä parisuhde. Jos siis "saamisesta" voidaan puhua.
Mutta tosiaan: ole iloinen, että sulla ei ole sellaista "esinearvoa".
Mul on kaveri joka on hyvä näkönen ja valittaa ettei miehet haluu siitä ku seksii. Mä taas en panosta ulkonäköön mut miehet kiinnostuu tosi usein seksin lisäks myös seurustelusta. Ulkonäkö on aika pieni osa, enemmän on kii siit millasii miehii tuntee jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat rakastavan ja kunnioittavan kumppanin, joka ei kuitenkaan kestä olla kanssasi muuten kuin pimeässä?
Hieno tavoite.
Tämä ulkonäkö yksinkertaisesti karkottaa miehet, minkäs minä sille voin. Pääsen aina siihen hyvä jätkä -kategoriaan, tai kelpaan vain hetken huvituksiin ja sitten minut voikin heti dumpata kun tulee joku paremmannäköinen vastaan. Haluaisin oikean parisuhteen, en olla kenenkään r u n k k u a l u s t a. Onhan se nyt ihan selvä, että ulkonäkö on se ensimmäinen asia mistä kiinnostutaan, ja jos ei ole minkäänmoista ulkonäköä, niin olen yksinkertaisesti luotaantyötävä. Eikä minua varmaan kehtaisi kaveriporukalle esitellä tämän näköisenä.
Jos pääset panoasteelle mutta et pidemmälle, niin vika on persoonallisuudessasi.
Turhaan menet mihinkään leikkauksiin, kelpaat ihan tuollaisenaan. Miehelle naisen römpsä on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Mieti asiaa positiivisesti: joskun jonkun löydät, hän on sinun kanssasi siksi, että sinä olet juuri sinä. Eli sinun luonteesi tähden, se mitä sinä olet sisältä.
Mulla ongelma on päinvastainen. Kasvoiltani olen kai jotakuinkin kaunis, mutta vartalo on hyvin sopusuhtainen ja klassisen naisellinen. Mulla on teinivuosista lähtien pörrännyt ympärillä jos jonkinmoisia kosiskelijoita, yrittäjiä ja onkijoita. Helposti saattaisi kuvitella, että mun olisi helppoa sitten päältä raakata itseä miellyttävin. Tunteet eivät vain toimi niin. Sydän on särkynyt liian monta kertaa sen tähden, että sen jälkeen kun ulkonäön hohto on karissut ja vastapuoli on huomannut, että olenkin ihminen siinä missä muutkin. Suhteessa ei ole ollutkaan koskaan mitään todellista kantavaa voimaa. Olen kuitenkin ehtinyt kiintyä tuohon ihmiseen ja se satuttaa todella, jos minut hylätään sen tähden mitä minä olinkin ihmisenä. Elämä suoraan sanoen olisi ollut helpompaa, jos oma ulkonäkö ei toimisi liian suurena houkuttimena. Ja en todellakaan meikkaa tai pukeudu tyrkysti. Hiukset ponnarilla ja Tpaita+farkut -tyylillä mennään.
Ihan suoraan sanoen: sulla on paremmat mahdollisuudet saada vakaa ja hyvä parisuhde. Jos siis "saamisesta" voidaan puhua.
Jaha, viisi nuolta alaspäin.
No tiesinkin, että tämä on tabu. Oikeasti, olisin mieluusti monet itkut ja surut jättänyt välistä. Minäkin olen ihminen, yhtälailla kuin tekin. Minusta helpompi olisi tulla hylätyksi ulkonäön takia, eikä sen takia että olinkin ihminen sen ulkokuoren alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä muiden jeesustella. Kyllä Suomi on täynnä rumia naisia ja ihan oikeasti se hankaloittaa parisuhteen löytämistä. Tietenkin on myös rumia miehiä mut on veitsi vaihtoehto. Nenä on varsin massiivinen elementti kasvoissa jota useimmat julkimotkin pienentää. Eikä ne ainakaan rumemmilta näytä
Kiitos. Näin se on, ymmärrät oikeasti ongelman laajuuden. Miehen on helpompi myös kompensoida mahdollista rumuutta, esimerkiksi olemalla hauska tai sivistynyt.
Tämä on kyllä ihmeellinen harhaluulo naisilla, että mies muka voisi kompensoida lyhyyttään ja rumuuttaan muilla ominaisuuksilla. Ei voi. Tällaisesta miehestä aina _joku muu nainen_ saa mainion kumppanin.
Tämä. Naispuoliset kaverit jaksaa aina jankuttaa, kuinka naisille ei miehen ulkonäkö ole niin tärkeätä. Tämän jälkeen vedetään esiin jokin anekdootti kaverin kaverista, joka laihana nauorena naisena seurustelee ylipainoisen turjakkeen kanssa. Yllärinä kuitenkin, kukaan näistä naisista ei ole edes sinkkuna kiinnostunut lähtemään treffeille , vaikka olemme tunteneet vuosien ajan ja selvästi pitävät seurastani ( olen 168cm, 60kg mies...). Ja jos valitan huonoa treffimenestystäni , niin kyse on ainoastaan huonosta itsetunnosta ja suositellaan terapiaan menoa sen kehittämiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologi voisi olla toimiva ratkaisu kirurgin sijaan.
Helppo kauniiden huudella. Ne, joilla on esimerkiksi fyysinen vamma naisena on todella vaikea löytää kunnollista miestä. Miehet ovat pinnallisia, valitettava fakta.
Tässä on se syy miksi jopa K&K kerholaisia dissataan. Niillekin nainen tulisi olemaan status ja tyhjennysreikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tiesinkin, että tämä on tabu. Oikeasti, olisin mieluusti monet itkut ja surut jättänyt välistä. Minäkin olen ihminen, yhtälailla kuin tekin. Minusta helpompi olisi tulla hylätyksi ulkonäön takia, eikä sen takia että olinkin ihminen sen ulkokuoren alla.
Toimii, jos on TAVALLISEN näköinen nainen kivalla luonteella. Jos on huomiota herättävä negatiivisessa mielessä, sitten nähdään sen negatiivisen kautta eikä pääse edes koskaan tutustumaan keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naispuoliset kaverit jaksaa aina jankuttaa, kuinka naisille ei miehen ulkonäkö ole niin tärkeätä. Tämän jälkeen vedetään esiin jokin anekdootti kaverin kaverista, joka laihana nauorena naisena seurustelee ylipainoisen turjakkeen kanssa. Yllärinä kuitenkin, kukaan näistä naisista ei ole edes sinkkuna kiinnostunut lähtemään treffeille , vaikka olemme tunteneet vuosien ajan ja selvästi pitävät seurastani ( olen 168cm, 60kg mies...). Ja jos valitan huonoa treffimenestystäni , niin kyse on ainoastaan huonosta itsetunnosta ja suositellaan terapiaan menoa sen kehittämiseksi...
Mä oon aikanaan tapaillut puolta lyhyempää jätkää samoin paras kaverini joka meni tässä hetki sitten kihloihin ”pätkän” kanssa. Kumpikin on työttömänä, tästä varmaan olisi heti tultu sanomaan.
Ap, jos sinulla on työpaikka etkä ihan köyhyysrajalla elä eli taloustilanne sallii, niin mene ihmeessä leikkauttamaan nenäsi.
Etsit hyvän kirurgin (ehkä jopa ulkomailta, esim. USA, Britannia, Korea), niin saat hyvää jälkeä.
Mielestäni on turha jossitella ja heittää vuosia hukkaan sellaisen asian takia, jonka voisi helposti korjata. Kyllä ulkonäöllä on iso vaikutus siihen, miten muut suhtautuvat. Itsetuntoakin se voi kohentaa, vaikka toki olisi parempi kehittää myös itsetuntoa niin, että se varmuus tulee sisältäpäin.
Mutta ei sille voi mitään, että ihmiset kiinnittävät ensin huomion ulkonäköön. Ei muita ihmisiä kiinnosta, miten kultainen tai itsevarma olet ulkokuoren sisällä.
Jos leikkautat nenän, saat enemmän mahdollisuuksia, eikä ovia suljeta edestäsi niin herkästi kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii, jos on TAVALLISEN näköinen nainen kivalla luonteella. Jos on huomiota herättävä negatiivisessa mielessä, sitten nähdään sen negatiivisen kautta eikä pääse edes koskaan tutustumaan keneenkään.
Kunhan sitten muistaa olla antamatta helmiä sioille. Ne meinaa tulee ensimmäisenä seisomaan siihen teidän jonoon.
Minä kärsin vuosia isosta nenästäni ja siitä, että ihan aikuiset ihmiset kokivat oikeudekseen kommentoida sitä minulle niin kännissä kuin selvin päinkin. Ei tarvitse varmaan erikseen kertoa, että minua kiusattiin ja haukuttiin aika rankasti koko yläasteaika ulkonäköni vuoksi. Aikuisena sitten käytin noin 10 000 eur ja korjautin sen paljon pienemmäksi Bulevardin Klinikalla Kaarlo Ståhlbergin leikkaamana (en tiedä saako täällä mainostaa, mutta mainostan silti!). Paras käyttötapa rahalle ikinä! Leikkaushan on suht kivuton, saat hyvä lääkkeet ja paranet viikossa parissa melko normaaliksi. Nenä jatkaa muotoutumistaan vuoden verran, sitten se ei enää turpoa omia aikojaan. Leikkauksen jälkeinen viikko on "veikeää", kun on mustelmaa siellä-täällä ja nenässä tuppoa ja harsoa, mutta sitten helpottaa.
Voimia AP, olen ollut tilanteessasi ja olen tehnyt asialle jotain. Nyt olen ihan nätti :)
Niin eli odotetaan saavansa helmeä vaikka taso heittelee pohjamudissa. Ei ne tuolla naapurissakaan saa ilmaiseksi niitä kaunottaria. Täällä oletetaan jostain syystä saavansa 🙄