Mitä Te saitte mieheltänne äitienpäivälahjaksi?
Minä sain kultaisen bismarck ranneketjun, antiikkia :) Kiitos mies-kulta!
Kommentit (70)
Mun mies ei ole muistanut mua yhtenäkään äitienpäivänä. Kälyt saavat miehiltään vaikka mitä kivaa. Toinen näkyi saaneen tänä vuonna timanttisormuksen ja toinen valkokultaisen rannekorun. Onneksi eivät enää kysele tai vertaile kuka sai mitäkin.
En mitään... Kahvia oli keittäny ja lehden hakenut.
Ruusukimpun (7kpl) joista yks oli poikki eli 6 ruusua nököttää maljakossa. Viimeistään ylihuomenna voi heittää pois kun ne jo nuukahtaneet. Nää Plantagenin kukat ei ikinä kestä paria päivää enempää.
Miten niin mieheltäni? Naiskumppaniltani sain "simpukkaa".
Espressokeittimen. Vieläpä ihan tuore suhde kyseessä. Lapseni isä jaksoi aina suhteemme aikana vain todeta, etten ole hänen äitinsä. Kannatti vaihtaa.
En mitään koska en ole mieheni äiti.
Lapsilta kyllä, kukkia ja lahjakortti kampaamoon
Mun mies ostaa vuodessa niin paljon lahjoja että sanoinkin aiemmin että minulle äitienpäivänä paras lahja on saada viettää se päivä miehen ja lasten kanssa. Ja ihan täydellinen päivä tulikin ❤
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin äiti?
No mun mies teki herkku aamupalan ja leipoi vielä mustikkapiirakan, jota myöhemmin herkuteltiin vanilja jätskin kanssa. Olen tyytyväinen. En mitään esinettä tai kukkia edes tarvitse lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli osoitettu naisille.
Minusta on ihan kiva, että saa lahjaksi koruja tai kukkia. Mutta Bismarck-ranneketju on mielestäni vanhan ihmisen koru.
Olisi kamala tilanne saada koru tai kukat, joita kavahtaa. Tai joku ruskea Vuitton-laukku. Vaikka ihania tummanpunaista ruusuja, jotka on aseteltu niihin hautajaisvihreiden koristeoksien sekaan, vanhan ihmisen kimppu. Tai Vuitton, joka on jo kärsinyt inflaation, joka toisella on ruma laukku, joka on heidän käsityksensä luksuksesta. Tai Bismarck-ketju. Raskas punottu kultainen panssariketju. On samaa tyyliä lajissaan kuin Leijona-riipus.
Herkkuaamiaisen sänkyyn, hieronnan ja myöhemmin miehen valmistaman illallisen jälkkäreineen. Sain myös diktaattorin elkein valita illalla katsottavan leffan:D
Meillä ei tällä hetkellä ole rahaa tuhlattavaksi joten hyvä ettei mies ostanut mitään. Oikein ihana päivä minulla oli joka tapauksessa :)
Ihanan materialistista ja kaupallista rakkautta! 😍