Montako tuntia teininne pelaa videopelejä päivässä?
Ja entä montako tuntia on teidän mielestä ok?
Olen yrittänyt sanoa, että 6h päivässä on liikaa, muttaa suuttuu eikä kuuntele.
Kommentit (23)
Montako tuntia päivässä sinä vietät aikaa vauvapalstalla?
Sanoisin ettå tunnin viikossa max. Rajat.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen, ja minulla on oikeus päättää itse omasta ajankäytöstäni. Jos asia sinulle jotenkin kuuluu, niin ehkä 30 minuuttia päivässä maksimissa!
Vaihtelee. Meidän teini ei välitä moninpeleistä, vaan pelaa läpi yksin erilaisia rooli/seikkailupelejä kun kiinnostava ilmestyy. Silloin kun on juuri ilmestynyt joku, viimeksi taisi olla Assassin's Creed Odyssey, niin voi pelata lähes kaikki tunnit jolloin ei nuku tai ole koulussa. Mutta sitä kestää vain pari viikkoa ja sitten peli on pelattu läpi, ja voi olla ettei taas pelaa aikoihin ollenkaan tai juuri ollenkaan. Koskaan ei ole nähty mitenkään tarpeelliseksi rajoittaa pelaamista, koska koulut on hoitanut eikä ole mitään keskittymiskyky- tms ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen, ja minulla on oikeus päättää itse omasta ajankäytöstäni. Jos asia sinulle jotenkin kuuluu, niin ehkä 30 minuuttia päivässä maksimissa!
Uskotko tuohon itsekään. Koko päivän olet täällä ollut.
Nyt viikonloppuna tahkosin World of Warcraftia vähän alle 30h (tiedän aika, n00b). En oo kuitenkaan mikään mätisäkki kun käyn treenaamassa 5 kertaa viikossa. Kovan treenin jälkeen on mahtavaa rentoutua pelien ääreen.
Aika paljon. En pidä pahana. On sosiaalinen tapahtuma kuitenkin. Siellä on kaveritkin. Ulkona saisivat olla kyllä enemmän
Siis ihan 6 tuntia? Herranen aika! Kuusi tuntia ei ole aika eikä minkään, jos totta puhutaan. Anna teinin pelata, nyt on viikonloppu. Viikolla saa pelata niin paljon kun sielu sietää, kunhan on määrätyt kotityöt ja kouluasiat hoitanut sitä ennen.
Mutta minä olenkin jäävi vastaamaan tämmösiin kun meillä pelaa vanhemmatkin.
Ehkä tunnin normaalisti. Jos on uusi mielenkiintoinen peli, niin voi pelata kaemmin. Yleensä katsoo tubettajia ja miten he pelaavat.
Kunhan tekee jotain muutakin eikä pelit ole koko elämä nyt eikä tulevaisuudessa niin ei ole paha.
Aloitin WoW:ittamisen vuonna 2004. Lopetin vuonna 2013.
Peliaikaa kertyi noin 340 päivää. Tuollaista peliaikaa ei olisi ikinä kertynyt ilman mahtavaa kiltaa jossa sain olla osallisena wowin parhaat vuodet. Never forget.
Rajoitettiin pelaamista ja pelaa enää noin 8-9 tuntia päivässä.
Meillä on raja että pari tuntia päivässä.
M45
Aika paljo. Kavereiden kanssa kuitenkin pelaa, että se kiva puoli edes tässä korona-ajassa, kun ei voi tavatakaan. Koulu sujuu teinillä todella hyvin, että en jaksa valittaa pelaamisesta. Jos koulu ja terveys kärsisi, hävittäisin modeemin ja poistaisin kännykkäliittymän.
Kyllähän noi ceeässää räiskii menemään vähintään 10h päivässä. 15v ja 17v.
Ei muita kiinnostuksen kohteita.
Posina totaali päihteettömyys, itsellä meni jo melkosen kovaa poikieni iässä...
Vierailija kirjoitti:
Meillä on raja että pari tuntia päivässä.
M45
Kuullostaa kohtuulliselta. Pelaaminen on harrastus, ja harrastukseen voi mennä ihan hyvin pari tuntia päivässä. Enemmän kuin 3h/vrk kyllä ei ole enää mielestäni ok, näkö ja selkä menee huonoksi!
Ap
Pelaan unissanikin lucid dreamingiä hyödyntäen :D
Monta. Liikaa.