Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehenne/poikaystävänne koskaan itkeneet?

Vierailija
10.05.2020 |

Jos ovat, niin mikä on saanut oikein itkemään? En ole koskaan nähnyt mieheni itkevän, vaikka kertookin olevan herkkä ja melko tunteikas. Hän kertoi että on muutaman kerran ollut lähellä, mutta jokin estää, ja minä ainakin itken hyvin herkästi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä kuoleman jälkeen itki useita kertoja.

Pari kertaa seurustelun alkuaikoina on itkenyt kun oli riitoja ja puhuttiin jopa erosta.

Kun sai esikoisen syliinsä.

Vierailija
2/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itkee muutaman kerran vuodessa, nyt yli kymmenen vuoden ajalta kokemusta.

Sairauteen liittyvä kipu ei koskaan syynä, lähinnä tunnepuoli syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni, kun kertoi pettäneen minua. Alkoi itkeä enemmän kun sanoin että haluan erota, pettäminen oli siis jatkuvaa. Minä itkin kyllä enemmän.

Vierailija
4/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja jos mies itkisi niin potkisin sen ulos. Miehen pitää olla vahva. Miten itkevä mies voi suojella perhettään...

Vierailija
5/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itkenyt. Parin alkuaikojen riidan aikana jolloin pohdittiin eroa, saattaessaan minua lentokentälle kun lähdin vuodeksi vaihtoon, kerran kun teki yhden isomman mokan ja lisäksi muutaman surullisemman elokuvan aikana.

Vierailija
6/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli hyvin paha olo: äitini kuoli äskettäin (sydänkohtaus) ja hieman sitä ennen menetin työpaikkani koronan takia. Itkin, koska tuntui niin raskaalta ja mieheni koki itsensä epäonnistuneeksi, koska ei omasta mielestään ollut tukenut minua tarpeeksi (oli keskittynyt töihin). Kun hän alkoi yllättäen itkeä, annoin hänen itkeä sylissäni ja sanoin, että hän ei ole tehnyt mitään väärää. Ei nyt ole hänen syytään jos kaikki pahat tulevat näin kerralla ja minä en viitsinyt häiritä ongelmillani. Molemmilla oli sitten hyvin vapautunut olo itkemisen jälkeen ja mieskin uskalsi myöntää, että rankkaa on todellakin ollut koronan takia, minkä sanominen helpotti. Sanoin, että jos itkettää niin totta kai saa itkeä, oli mies tai ei. 

Vierailija
7/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
8/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Hän on ihminen.

Vierailija
9/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ja jos mies itkisi niin potkisin sen ulos. Miehen pitää olla vahva. Miten itkevä mies voi suojella perhettään...

Ja sinä saat vain itkeä? Itkeminen on luonnollista ja voi helpottaa oloa. Miestäsi käy sääliksi. Joskus jotkin asiat voivat olla miehillekin niin vaativaa, että itkemisen pidättäminen ei paljoa auta. Ovat miehetkin ihmisiä.

Vierailija
10/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki kun hänen lapsuudenperheensä koira jouduttiin lopettamaan. Myöskin aika monesti leffoille tai sarjoille liikuttuu kyyneliin asti.

Vierailija
11/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki ihan valtoimenaan elokuvan Hachiko viimeiset 10 minuuttia. Kuten minäkin. Muutaman muunkin elokuvan lopussa olen nähnyt hänen itkevän.

Vierailija
12/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskon itsemurha ja hautajaiset... 

Vierailija
13/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä parkuneet. Yleensä exänsä perään tai sitten ei ole kerrottu syytä. Ei muusta syystä.

Vierailija
14/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki, kun lapsemme syntyi ja kun hänen äitinsä kuoli.

Vierailija
15/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän en nähny itkevän kertaakaan vähän yli 2 vuoden aikana paitsi sillonku jätin sen. Tähän oli syynä se että isänsä oli sanonut että itkeminen on heikkoutta..

Nykynen poikaystävä on itkeny muistaakseni pari kertaa suhteen alussa; ukkinsa kuoltua ja kerran kun alkoi miettimään että perheen koira kuolee joku päivä vanhuuteen. Jälkimmäinen oli mun mielestä niin suloista koska osotti että völittää siitä koirasta tosi paljon <3 Joskus muutoin saatto itkeä jo oli epäonnistunu jossakin. Nykyään ei pahemmin itke ainakaan mun nähden (on ehkä kovettanut kuorensa)mutta mua ei haittas vaikka itkiski. Itkeminen puhdistaa sopivissa määrin ja tunteiden nöyttäminen on mun mielestä vahvuutta ei heikkoutta.

Vierailija
17/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä ja veljensä kuolemaa itki ♥️