Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tempparit Vilmalla Korona

Vierailija
10.05.2020 |

Vauva pitäs kohta syntyä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuohon bussimatkaan ilman maskia oli saanut ohjeet neuvontapuhelimesta. Hyviä ohjeita antavat. Kuinkahan moni muu korona potilas on mennyt testeihin julkisilla...

Mä kirjoitin tästä pari päivää sitten palstalle, kun joku ihmetteli miksei tartunnansaaneita diagnosoida enempää. Eli mulla on lieviä oireita ja tuon omaolo-kaavakkeenkin mukaan mulla on mitä todennäköisimmin koronatartunta. Oireet on kuitenkin lieviä eli pärjään ainakin vielä kotona mainiosti joten en ole testiin mennyt vaikka sitä suositeltiinkin. Olen etätöissä eli en tartuta ketään eikä se tartunnanvarmistus muuta mun elämää mitenkään. En kaipaa edes saitsua ja tuskinpa sitä pelkän positiivisen testin takia saa koska olen kuitenkin työkykyinen.

Suurin syy testiin menemättömyyteen on kuitenkin se, että entäs jos tämä ei olekaan koronaa? Oikeastiko mun, joka olen vältellyt ihmisiä ulkoilua lukuun ottamatta nyt kohta kaksi kuukautta pitäisi mennä altistamaan itseäni johonkin vtun bussiin? Ja hankkia sitten sieltä se tartunta? Tai sitten tartuttaa testireissulla muutama kanssamatkustaja?

Juu ei. Minä menen testiin vasta sitten kun on pakko eli toisin sanoen tarvitsen ambulanssikyydin ja sairaalahoitoa.

Lisättäköön vielä se, että jos tämä potemani tauti on koronaa niin itse olen saanut tartunnan joltakin kanssaulkoilijalta koska missään muualla en ole kotoani käynyt viikkoihin. Ja jos/kun virus tarttuu ulkoilmassa noin hanakasti niin mitäpä siitä sitten seuraa jos menisin samaan bussiin muiden matkustajien kanssa?

Vierailija
22/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin, että testiin pitää mennä taksilla (jos ei ole autoa) ja taksia tilatessa pitää kertoa menevänsä koronatestiin. Moniko taksi suostuu kuskaamaan...

Vilmalle sanottiin ettei saa mennä taksilla ja ettei tarvi käyttää maskia.

Ainakaan mun lukemassa jutussa ei taksista sanottu mitään... Luepa uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme