Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tempparit Vilmalla Korona

Vierailija
10.05.2020 |

Vauva pitäs kohta syntyä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilma on kuuma kinkku

Vierailija
2/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikesti vai itse diagnosoinut?

Tuntuu että sillä on joku pakottava tarve saada itsestään otsikoita nykyään. Grand finale tietty vauvan syntymäuutinen

Sit voikin kertoa somessa imetyksestä ja vähäisistä unista. Kyll siitäkin joku roskatoimittaja jutun tekee.

Vierailija
4/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai ohjeet matkustaa bussilla ilman maskia testiin. Niin myös teki.

Vierailija
5/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiperä tilanne. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vierailija
6/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on

Vierailija
7/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon bussimatkaan ilman maskia oli saanut ohjeet neuvontapuhelimesta. Hyviä ohjeita antavat. Kuinkahan moni muu korona potilas on mennyt testeihin julkisilla...

Vierailija
8/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais synnyttää lapsi mahollisimman pian, koska koronan vaikutuksesta vauvaan ei voida tietää :/

Vierailija
9/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuohon bussimatkaan ilman maskia oli saanut ohjeet neuvontapuhelimesta. Hyviä ohjeita antavat. Kuinkahan moni muu korona potilas on mennyt testeihin julkisilla...

Ja nyt se korona on bussissa....

Vierailija
10/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehensä käy töissä, vaikka oireita on.

Vierailija
11/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja ihmisiä ja kovia hässimään.

Vierailija
12/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paranemisia

Vierailija
13/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin tästä pari päivää sitten palstalle, kun joku ihmetteli miksei tartunnansaaneita diagnosoida enempää. Eli mulla on lieviä oireita ja tuon omaolo-kaavakkeenkin mukaan mulla on mitä todennäköisimmin koronatartunta. Oireet on kuitenkin lieviä eli pärjään ainakin vielä kotona mainiosti joten en ole testiin mennyt vaikka sitä suositeltiinkin. Olen etätöissä eli en tartuta ketään eikä se tartunnanvarmistus muuta mun elämää mitenkään. En kaipaa edes saitsua ja tuskinpa sitä pelkän positiivisen testin takia saa koska olen kuitenkin työkykyinen.

Suurin syy testiin menemättömyyteen on kuitenkin se, että entäs jos tämä ei olekaan koronaa? Oikeastiko mun, joka olen vältellyt ihmisiä ulkoilua lukuun ottamatta nyt kohta kaksi kuukautta pitäisi mennä altistamaan itseäni johonkin vtun bussiin? Ja hankkia sitten sieltä se tartunta? Tai sitten tartuttaa testireissulla muutama kanssamatkustaja?

Juu ei. Minä menen testiin vasta sitten kun on pakko eli toisin sanoen tarvitsen ambulanssikyydin ja sairaalahoitoa.

Vierailija
14/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että testiin pitää mennä taksilla (jos ei ole autoa) ja taksia tilatessa pitää kertoa menevänsä koronatestiin. Moniko taksi suostuu kuskaamaan...

Vierailija
15/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten ihmeessä autoton menee testiin?

Vierailija
16/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitin tästä pari päivää sitten palstalle, kun joku ihmetteli miksei tartunnansaaneita diagnosoida enempää. Eli mulla on lieviä oireita ja tuon omaolo-kaavakkeenkin mukaan mulla on mitä todennäköisimmin koronatartunta. Oireet on kuitenkin lieviä eli pärjään ainakin vielä kotona mainiosti joten en ole testiin mennyt vaikka sitä suositeltiinkin. Olen etätöissä eli en tartuta ketään eikä se tartunnanvarmistus muuta mun elämää mitenkään. En kaipaa edes saitsua ja tuskinpa sitä pelkän positiivisen testin takia saa koska olen kuitenkin työkykyinen.

Suurin syy testiin menemättömyyteen on kuitenkin se, että entäs jos tämä ei olekaan koronaa? Oikeastiko mun, joka olen vältellyt ihmisiä ulkoilua lukuun ottamatta nyt kohta kaksi kuukautta pitäisi mennä altistamaan itseäni johonkin vtun bussiin? Ja hankkia sitten sieltä se tartunta? Tai sitten tartuttaa testireissulla muutama kanssamatkustaja?

Juu ei. Minä menen testiin vasta sitten kun on pakko eli toisin sanoen tarvitsen ambulanssikyydin ja sairaalahoitoa.

Ja aikamoinen riski saada korona myös sieltä testauspaikasta.

Vierailija
17/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilma on kuuma kinkku

Eipäs olekaan, kun jokihylje.

Vierailija
18/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais synnyttää lapsi mahollisimman pian, koska koronan vaikutuksesta vauvaan ei voida tietää :/

Lääkäri sanoi ettei vaikuta vauvaan mitenkään.

Vilman korona näyttäytyy tavis flunssana.

Voi hyvin ja voi kuulemma käydä kövelemässäkin muttei aio mennä.

On siis siivoillut vaikka on korona.

Noin korona näyttäytyy nuorilla ja lapsille.

Käynnistetään pe tai sitä seuraava pe.

Juuso käynyt töissä koko ajan.

Vierailija
19/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miten ihmeessä autoton menee testiin?

Näemmä julkisilla. Ja toisaalta kukapa enää uskaltaa A. Bernerin uudistusten jälkeen taksia käyttääkään jos on yksin liikenteessä vaikka mahtaneeko taksitkaan ottaa testiin menijää kyytiinsä. 

Ja eihän se testi paranna eli jos tartuntaa epäilee niin miksei silloin potisi rauhassa kotona jos/kun oireet on lieviä? Miksi pitäisi ehdoin tahdoin lähteä rasittamaan itseään kun voi jäädä sairastamaan sängynpohjallekin? Ja pahimmassa tapauksessa vielä tartuttaa muutaman sivullisen bussimatkustajan tai sitten ainakin sen taksikuskin sinne testiin mennessään. Ja jos oma tauti ei sitten olisikaan koronaa, niin tuolta testimestasta tai paikallisbussistako se pitäisi käydä itselleen imuroimassa ihan vaan huvikseen?

Mut joo, ei tätäkään ole ihan loppuun asti mietitty. Varsinkin pk-seudulla on aivan hirvittävästi autottomia.

Vierailija
20/23 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin, että testiin pitää mennä taksilla (jos ei ole autoa) ja taksia tilatessa pitää kertoa menevänsä koronatestiin. Moniko taksi suostuu kuskaamaan...

Vilmalle sanottiin ettei saa mennä taksilla ja ettei tarvi käyttää maskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi